زندگی خصوصی سینا سهیلی (مهراد) و همسرش + عکس های جذاب و دیده نشده

0 685

سینا مهراد پسر کارگردان معروف سعید سهیلی است که نام هنری مهراد را برای خود برگزیده است . سینا مهراد در 12 آذر ماه سال 1370 در تهران متولد شده و هم اکنون 27 سال دارد.

بیوگرافی سینا مهراد

سینا سهیلی با نام هنری سینا مهراد در ۱۲ آذرماه سال ۱۳۷۰ در شهر تهران در یک خانواده پنج نفره و هنرمند متولد است.

تصویر

خانواده سینا مهراد

سینا مهراد در یک خانواده پنج نفره و هنرمند متولد شده است ، او فرزند کارگردان مشهور کشورمون سعید سهیلی است و یک برادر به اسم ساعد سهیلی و یک خواهر به اسم صبا سهیلی دارد. جالب است بدانید هر سه فرزند سعید سهیلی به کار بازیگری مشغول هستند . ساعد سهیلی برادر سینا مهراد متاهل است و با گلوریا هاردی بازیگر نقش آزاده در سریال کیمیا ازدواج کرده است. تا به امروز درباره اینکه چرا آقای سهیلی نام هنری سینا مهراد را برای خود انتخاب کرده است مشخص نشده است اما به نظر می رسد سینا برای اینکه با نام و شهرت پدرش مشهور نشود ترجیح داده است نام هنری سینا مهراد را برای خود انتخاب کند تا بتواند با اتکا به علم و استعداد خود در این حرفه به اوج محبوبیت برسد .

تصویر

ازدواج

سینا مهراد بازیگر توانای سریال پدر ازدواج نکرده و متاهل نمی باشد. او درباره ازدواجش اینگونه میگوید فعلا تصمیمی برای مزدوج شدن ندارم و میخوام کار فیلمسازی کنم و تمرکزم را بر روی بازیگری بگذارم .

تصویر

کنار پدر

پدرش سعید سهیلی کارگردان برجسته ای که با فیلم گشت ارشاد معروف است از همان کودکی دست سینا را گرفت و وارد عرصه هنری کرد. اولین بار در 4 سالگی در فیلم مردی شبیه باران در کنار ابوالفضل پورعرب بازی کردم او سوپر استار دو دهه سینما و تلویزیون بود که من هنوزم عاشق و مخاطب ایشان هستم.

تصویر

از تحصیل تا تئاتر

سینا مهراد پس از بازی کردن در فیلم هایی در کودکی یک دوره چهار پنج ساله مشغول تحصیل بود و کار بازیگری را انجام نمی داد. سرانجام ازسن 19 سالگی دوباره با کار تئاتر شروع کرد و علاوه بر بازیگری ، دستیار کارگردان نیز بوده است.

دستیاری در کنار پدر

سینا مهراد از سری اولین فیلم گشت ارشاد در کنار سعید سهیلی بود و به عنوان دستیار کارگردان پدرش را همراهی می کرد ، همچنین در این فیلم ساعد سهیلی برادرش نیز به عنوان بازیگر حضور داشت.

سریال پدر

اولین بار که چهره او در سریال سایه بان سال 96 دیده شد آقای مهراد در این سریال بازی کوتاهی در نقش حمید داشت از همین سریال توسط حامد عنقا نویسنده و بهرنگ توفیقی (کارگردان) برای سریال پدر انتخاب شد. سریال پدر که ابتدا قرار بود ماه رمضان 97 پخش شود و حتی تیزرهای آن از تلویزیون هم پخش می شد، به یکباره از جدول پخش حذف و سریال دیگری جایگزین آن شد. در نهایت این سریال از اواسط تیر 97 از شبکه دو به روی آنتن رفت.

تصویر

علت تفاوت فامیلی اش با فامیل پدرش

او گفته است به دلیل اینکه به طور مستقل از پدرش کار کند و کسی به واسطه آشنایی با پدرش به او پیشنهاد بازیگری ندهد این کار را کرده است . حتی نویسنده و عوامل سریال پدر چندین روز بعد از دورخوانی متوجه این موضوع شده اند که او پسر سعید سهیلی کارگردان سینما است !

حامد به من نزدیک است

نقش حامد در سریال پدر از لحاظ پایه و درون خیلی به من نزدیک است، چون من هم در خانواده ای مذهبی بزرگ شده و زندگی می کنم؛ اما اون شیطنتی را که من دارم، ندارد.

تصویر

فیلم شناسی سینا مهراد

سینمایی

  • 1395 رفتن نوید محمودی
  • 1395 زار نیما فراهی
  • 1392 کلاشینکف سعید سهیلی
  • 1390 پنجشنبه آخر ماه ماشا الله شاهمرادی زاده
  • 1390 گشت ارشاد سعید سهیلی
  • 1380 شب برهنه سعید سهیلی

مجموعه های تلویزیونی

  • 1397 سریال پدر
  • 1396 سایه بان برادران محمودی بازیگر حمید
  • 1393 پرده نشین بهروز شعیبی

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود