زندگی شخصی و خصوصی جواد رضویان+ عکس های جدید

0 169

جواد رضویان متولد 6 مرداد 1353 در قم، بازیگر است فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی است، پدرش اهل قم و مادرش یزدی بود، زبان بچه ها را خیلی دوست دارد و بزرگترین تفریحش در کنار خانواده بودن است.

بیوگرافی جواد رضویان

سیدجواد رضویان از پدری قمی و مادر یزدی در شهر قم به دنیا آمد. او به طور اتفاقی وارد رشته بازیگری شد. رضویان در سال اول دانشگاه با مهران غفوریان، امیر غفارمنش و بیژن بنفشه خواه همکلاس بود و به کمک آن ها وارد این رشته شده است. جواد رضویان از سال 1373 در عرصه بازیگری مشغول به کار شده است.

رضویان بچه درسخواني بوده اما در عين حال لجوج و شيطان، بطوريکه بخاطر لجبازي با پدرش درامتحانات ثلث سوم سال دوم راهنمايي شرکت نکرد تا يکضرب مردود شود.

تصویر

خانواده جواد رضویان

از پدری قمی و مادر یزدی در شهر قم به دنیا آمده، سال هاست ازدواج کرده و حاصل این ازدواج یک دختر به نام یامین است. او ازدواج را مهمترین اتفاق زندگی اش میداند و معتقد است که همسرش در زندگی اش نقش موثری دارد. و به گفته خودش به طور سنتی و با انتخاب مادرش ازدواج کرده و مهمترین اوقات فراغت او بودن در کنار خانواده بوده و به گفته خودش در خانواده شخصی جدی است.

تصویر
تصویر
تصویر

عاشق حضور در جبهه

وقتی در مقطع راهنمایی درس می خواند عجیب در گیر و دار جنگ بود، یا باید از سردخانه ها بیرون می کشیدنش یا از زیر تابوت شهدا، خیلی عاشق حضور در جبهه های جنگ بود.و همیشه در تلاش بوده که به جنگ برود. ولی چون پدر و مادر وی رضایت نمی دادند به طور مخفیانه و بدون رضایت پدر و مادر برای رفتن به جبهه تلاش میکرد و به گفته خودش هیچ وقت موفق نشد که به جبهه برود.

تصویر

علایق و تفریحات جواد رضویان

خوانندگی را دوست دارد و چند آلبوم منتشر کرده هست. به آکواریوم هم علاقه خاصی دارد. او عاشق رنگ نارنجی است و یک طوطی برزیلی دارد. همانگونه که گفته شد، او لیسانس نقاشی دارد و سبک نقاشی هایش الیستراسیون است. این سبکِ نقاشی مربوط به کودک است. جالب است بدانید که دلیل علاقمندی اش به رشته نقاشی به آشنایی او با مهران غفوریان مربوط می شود. راهنمایی ها و تشویق های مهران باعث شد که جواد به رشته نقاشی علاقمند و به طور اتفاقی وارد این رشته شد.

تصویر

خوش قلب و …

بسیار خوش قلب و خانواده دوست و دل نازک است، از شنیدن صدای رضا صادقی لذت می برد وهمچنین به گل و گیاه علاقه خاصی دارد.

ازدیگر علايق شخصي رضويان مي توان به طرز لباس پوشيدن او اشاره کرد که بيشتر اسپرت مي پوشد و به لباس خريدن علاقه خاصي دارد و عاشق همگام بودن با مد روز است.

تصویر
تصویر
تصویر

عیادت جواد رضویان با رهبری در بیمارستان

سید جواد رضویان ، نرگس آبیار و الهام چرخنده با حضور در بیمارستان از رهبر انقلاب عیادت کردند.

تصویر

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود