زندگی شخصی و خصوصی مهناز افشار

0 196

یاظیبا

بیوگرافی مهناز افشار

مهناز افشار دیپلمش را در رشته تجربی گرفت و برای ادامه تحصیل به مدت چهار سال در موسسه ای غیرانتفاعی به تحصیل در رشته تدوین پرداخت و در کلاس های بازیگری استاد حمید سمندریان تعلیم دید.خانواده افشار ریشۀ مذهبی دارند بهمین دلیل هم در ابتدا مخالف بودند که دخترشان وارد حرفۀ بازیگری شود. او عاشق غذا خوردن اسـت و دربارۀ خودش میگوید بـه نظرم دست پختم عالي اسـت چون بدلیل شکمو بودنم برای غذا پختن وقت میگذارم و طعم غذا هم برایم اهمیت فراوانی دارد.

تصویر

محمدیاسین رامین

محمد یاسین رامین متولد ۱۳۶۰، فرزند ارشد محمد علی رامین، با مدرک دکترا از دانشگاه کشور آلمان، دارای دو ملیت ایرانی و آلمانی است که پیش از این یک بار ازدواج کرده است. دانشجوی رشته علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی است و دوران کودکی را به همراه خانواده اش به علت موقعیت شغلی و درسی پدرش در آلمان زندگی کرده و پس از آن ساکن تهران شده است.

همسر مهناز افشار در مورد رد شایعات مهریه ۲۰ میلیاردی مهناز افشار بیان می دارد: مهریه همسرم 10 شاخه گل نرگس، یک جلد کلام الله مجید و آینه و شمعدان بوده است.

پدر یاسین رامین ( محمد علی رامین ) اظهار کرده است که تا روز قبل از مراسم از تصمیم پسرش خبر نداشته است. ضمن اینکه او در روز مراسم ازدواج پسرش حضور نداشته است.

تصویر

ازدواج مهناز افشار

در ابتدا شایعه شده بود که همسر مهناز افشار ۱۰ سال از او کوچکتر است که با توضیحات مهناز افشار مشخص شد چرا این شایعه به وجود آمده است. برادر همسر مهناز افشار ( محمد امین رامین ) متولد ۱۳۶۶ است و در ابتدا شایعه شده بود او با مهناز افشار ازدواج کرده است. پس از توضیحات مهناز افشار مشخص شد وی با یاسین رامین که متولد ۱۳60 است ازدواج کرده است و با همسرش تقریبا 4 سال از خودش کوچکتر است . البته یاسین رامین قبل از مهناز افشار یک بار ازدواج کرده است و با جدایی از همسر اولش با مهناز افشار ازدواج کرده است.

همچنین صیغه عقد این زوج توسط محمد خاتمی، رئیس جمهور سابق ایران در تاریخ ٢١ خرداد ١٣٩٣ خوانده شد.

خبر ازدواج یاسین رامین – فرزند محمد علی رامین– به دو دلیل انعکاس گسترده ای داشت: یکی عروس که مهناز افشار بود و دیگری ایراد خطبه عقد آنان توسط سید محمد خاتمی.

ازدواج مهناز افشار در ماه های اول جنجال زیادی برای این هنرمند کشورمان در پی داشت. از حمله کاربران به صفحه شخصی وی در فیس بوک و اعتراض به ازدواجش تا شایعه اینکه همسرش سالها از او کوچکتر است.

تصویر

مهریه مهناز افشار

دربارۀ شرایطِ مالی ازدواج مهناز افشار شایعاتِ مختلفی مطرح بودو مرضیه برومند کارگردانِ سینما ادعایی علیه افشار مطرح کرد وگفت کـه 22 میلیارد تومان پشت قباله ازدواج مهناز افشار بوده اسـت.

ادعایِ برومند بازتاب گستردة اي داشت اما مهناز افشار این ادعا را رد کرد. پس از طرح این شایعات همسر افشار دراین زمینة بـه رسانةها اعلام کرد مهریۀ همسرم 10 شاخه گل نرگس یک جلد کلام الله مجید و آینه و شمعدان بوده اسـت.

تصویر

بارداری در ایران – زایمان در آلمان

خبر حضور مهناز افشار در ماه های پایانی بارداری در آلمان مدتی شایعه مهاجرت دائمی وی را منتشر کرد اما با بدنیا آمدن دخترش لیانا در ان کشور مشخص شد وی صرفا برای اینکه دخترش از امتیار شناسنامه ای خارج از کشور بهره مند شد در آن کشور بدنیا آمده است.

همسر مهناز افشار نیز متولد کشور آلمان می باشد.

تصویر

حاشیـه هاي ازدواج و پس از ازدواج افشار

حاشیـه هاي ازدواج و پس از ازدواج افشار همیشه موضوع داغي بوده اسـت و مهم ترین حاشیه هم مربوط بـه شکایت هلال احمر از همسر وی بوده اسـت کـه مربوط بـه مسئولیت یاسین رامین در اداره شرکت رشد وابسته بـه هلال احمر در کشور آلمان می شده اسـت. ظاهرا دلیل شکایت از رامین بـه اختلاف حساب پس از وارداتِ تجهیزات دکتری از کشور آلمان توسط شرکت رشد باز می گردد.

هلال احمر دو میلیون یورو بـه شرکت رشد داده تا تجهیزات پزشکي خریداري کند این تجهیزات خریداری شده و بـه داخل کشور آمده پول از جانب هلال احمر پرداخت شده اما بـه فروشنده نرسیده اسـت.همسر مهناز افشار بدلیل عدم توانایی در تودیع وثیقه 29 میلیارد تومانی 26 مرداد سال 1395 بازداشت شد.

تصویر

ناگفته هایی درباره مهناز افشار

مهناز افشار و یاسین رامین بار ها اتهام وارداتِ شیر خشک آلوده را تکذیب کرده ا ند با این حال این اتهام در فضای مجازي همان گونه پررنگ اسـت. مهناز افشار چـه در دورانِ مجردی و چـه پس از ازدواج خرید خانه اش را از فروشگاه شهروند انجام میدهد و از این کـه با مردم و افراد عادی ارتباط داشته باشد لذت میبرد.

او پس از حدود 7 ماه زندان در اسفند 1395 آزاد شد. دادگاه رامین همان گونه درجریان اسـت و تا کنون حکمی برای پرونده او صادر نشده اسـت. با این کـه موضوع شکایت هلال احمر از رامین مسئله مالی بوده اسـت، امّا در رسانه ها و افکار عمومی این تصور وجوددارد کـه واردات شیر خشک آلوده در جریان تحریم هاي ایراناز سوی غرب موضوع شکایت از اوست.

او علاقمند اسـت کـه درآینده بـه حرفۀ کارگردانی و تهیه کنندگی روي بیاورد و البته معتقد اسـت زمانی کـه چنین تصمیمی بگیرد بازیگری را کنار میگذارد. وی با حدود هفت و نیم میلیون فالوور در اینستاگرام پرفالورترین بازیگر زن ایران در شبکۀ اجتماعی اسـت.

تصویر

برادران مهناز افشار

برادر بزرگترش و برادر کوچکترش سال ها اسـت کـه در زمینۀ مخراج کاری و جواهرسازی فعالیت میکند. مهناز افشار هم برخی اوقـات دراین زمینه بـه او کمـک میکند و طرح هاي مورد نظر خودرا برای ساخت بـه او میدهد. او درباره سابقه جواهرسازی در خانواده اش می گوید:«برادر کوچکترم 15-14 سال است که در زمینه مخراج کاری و جواهرسازی فعالیت دارد و من هم گاهی با او همکاری می کنم. فعالیتم هم به این شکل است که گاهی طراحی های جدیدی به او ارائه می دهم و او آنها را می سازد.»

تصویر

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود