جذابیت گوشی ZTE Nubia Z20 با طراحی متفاوت

0 3,790

طراحی متفاوت گوشی ZTE Nubia Z20 باعث جذابیت این گوشی شده است.

بعضی ها ممکن است بگویند که یک طراحی تمام صفحه نمی تواند متقاعد کننده باشد. اما مجموعه ای از راه حل های ابتکاری و مکانیکی را برای ما به ارمغان آورده است – مکانیسم های کشویی ، دوربین های سلفی مکانیکی پاپ آپ و حتی دوربین های چرخان که در میان اینها ، طراحی های دو صفحه ای به عنوان غیرمعمول ترین دسته شناخته می شوند.

چیزی که ما را به سمت Nubia Z20 می برد گوشی ای است که طراحی آن با دو صفحه نمایش است. با این حال ، نوبیا با نمایشگر پشتی که با طراحی در هم آمیخته است ، نوع خاصی از طراحی را به خود اختصاص داده است. شما باید از نزدیک به آن نگاه کنید تا ببینید تلفن دارای صفحه ثانویه است و ویژگی همیشه روشن را نیز دارد ، به نظر می رسد چیزی از یک فیلم علمی تخیلی است. هر دو نمایشگر OLED هستند و کیفیت خیلی خوبی را نمایش می دهند، چیزی که نمی توان نادیده گرفت.

اما دو نمایشگر صفحه نمایش کافی نیست تا کاربران را به خرید نوبیا Z20 سوق دهد ، بنابراین باید با مشخصات و ویژگی های دیگر تحت تأثیر قرار گیرد.
و ما خبرهای خوبی داریم. این گوشی یک گوشی پرچمدار است که تقریباً ویژگی های پرچمداران سطح بالا را دارد. پردازنده این گوشی یک چیپست اسنپدراگون ۸۵۵+ ، یک مجموعه کامل از هر سه دوربین (عادی ، فوق العاده گسترده و تله فوتو) و باتری قدرتمند ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت است که Z20 را یک رقیب صالح برای پرچمداران برندهای معتبر دیگر قرار می دهد.

مشخصات کامل گوشی ZTE Nubia Z20

ZTE Nubia Z20 زد تی ای نوبیا Z20 4 - نقد و بررسی گوشی ZTE Nubia Z20 | زد تی ای نوبیا Z20

بدنه : ۱۵۸٫۶ x 75.3 x 9 mm, 186g با فریم فلزی ، پشت و جلوی گوشی شیشه ای با گوریلاگلس ۵

صفحه نمایش گوشی ZTE Nubia Z20: صفحه نمایش اصلی ۶٫۴ اینچی امولد با رزولوشن ۱۰۸۰ x 2340 و تراکم پیکسلی ۴۰۱ به همراه پشتیبانی از HDR10  و صفحه نمایش پشتی گوشی ۵٫۱ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ x 1520

دوربین گوشی ZTE Nubia Z20:

دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل ۴۸MP, f/1.7

دوربین عریض ۱۶MP, f/2.2

دوربین تله فوقو ۸MP, f/2.4, با قدرت بزرگنمایی ۳ برابری

فیلم برداری این گوشی ۴۳۲۰@۱۵fps, 2160p@30fps, 1080p@120fps

دوربین سلفی: استفاده از دوربین های اصلی در پشت گوشی به دلیل وجود صفحه نمایش

سیستم عامل زد تی ای نوبیا Z20: اندروید ۹ با رابط کاربریNubia UI 7

چیپست : Qualcomm Snapdragon 855+ (7 nm): Octa-core (1×۲٫۹۶ GHz Kryo 485

& 3×۲٫۴۲ GHz Kryo 485 & 4×۱٫۷۸ GHz Kryo 485), Adreno 640 (700 MHz) GPU.

حافظه :  ۶GB/8GB of RAM; 128/512GB storage; no microSD card slot.

باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع ۲۷ واتی

سایر ارتباطات گوشی زد تی ای نوبیا Z20:

Dual-SIM; LTE-A, 4-Band carrier aggregation, LTE Cat-20/ Cat-13;
USB-C; Wi-Fi 802.11 b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, DLNA, hotspot, GPS;
Bluetooth 5.1, A2DP, LE;

سایر امکانات:

دارای دو سنسور اثر انگشت در دو طرف گوشی برای سهولت استفاده از دو صفحه نمایش . قاب حساس به فشار؛ بلندگو تک کانال؛ بدون NFC؛ بدون رادیو FM.

با قضاوت در مورد شروع قیمت در چین ، نوبه Z20 به نسبت برخی از پرچمداران این کشور مبلغ کمتری را از شما طلب می کند. قیمت جهانی آن تنها ۵۵۰ یورو است و به اندازه کافی پایین است تا از بتوان از گوشی با دو صفحه نمایش نهایت لذت را برد.

قیمت این گوشی جذاب

این گوشی با صفحه نمایش دوگانه Nubia Z20 اکنون فقط با ۵۴۹ دلار در ایالات متحده موجود است. نام تجاری زیر Zub Nubia به تازگی نمایشگر دوگانه Qualcomm Snapdragon 855 + پرچمدار Z20 را در سرتاسر جهان منتشر کرده است. این قیمت برای یک گوشی پرچمدار بسیار مناسب است و شاید انتخاب خیلی از شماها این گوشی باشد.

جعبه گشایی ZTE nubia Z20

ZTE Nubia Z20 زد تی ای نوبیا Z20 3 - نقد و بررسی گوشی ZTE Nubia Z20 | زد تی ای نوبیا Z20

این گوشی در یک جعبه سخاوتمندانه قرار دارد که شامل تمام موارد ضروری مانند شارژر ، کابل USB-A تا USB-C برای انتقال داده و شارژ و همچنین کتابچه راهنمای کاربر است. همچنین دانگل جک صوتی USB-C تا ۳٫۵ mm وجود دارد زیرا این گوشی جک هدفون ندارد.

از همه مهمتر، نوبیا یک مورد محافظ سیلیکونی شفاف رایگان را برای Z20 در اختیار شما قرار می دهد که در کمال تعجب ما ، با نمایشگر ثانویه کار می کند. به نظر می رسد که دارای قابلیت لمس باشد. بنابراین در مورد صفحه ثانویه نگران نباشید ، این مورد به اندازه کافی قابل اعتماد است تا صفحه دوم آن را محافظت کند. متأسفانه ، این محافظ یک مورد سیلیکونی است ، بنابراین حتی برای احساس لمس کردن و کشیدن ایده آل نیست.

 

منبع: عصـر آی تی

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود