نمایش قدرت سامسونگ گلکسی S11 در برابر اپل آیفون ۱۲

0 3,841

سامسونگ قرار است با گوشی گلکسی S11 شرکت اپل با آیفون ۱۲ راه به چالش بکشد. با ویژگی های جدید در آیفون ۱۲ و گلکسی S11 آشنا شوید.

نمایش اعلان ها، بر روی هوا. بله درست خواندید و این یک شوخی نخواهد بود
سامسونگ در حال کار بر روی یک قسمت هیجان انگیز جدید برای سامسونگ گلکسی S11 – Galaxy S11 است که می تواند نوتیفیکیشن های گوشی را دریافت کند و آنها را در قالب آنچه که این شرکت به عنوان تصویر “هوایی” می نامد نشان دهد. مانند تصویر زیر.

samsung smartphone met under screen camera - سامسونگ گلکسی S11 با این امکانات اپل آیفون ۱۲ را به چالش می کشد
عکس گوشی گلکسی S11

در مورد قسمت فنی این بخش فعلا اطلاعاتی در دسترس نمی باشد اما چیزی که مسلم است یک اختراع جدید نمی باشد چون این پتنت قبلا توسط شرکت LetGoDigital به ثبت رسیده بود. به طور خلاصه یک آینه و یک عنصر یکپارچه با امکان تابش نور در یک قسمت به نام docking وجود دارد که از بازتاب نور در لبه خمیده گوشی آن را به نمایش می گذارد.

ویژگی جذاب سامسونگ Galaxy S11

گلکسی S11 2 - سامسونگ گلکسی S11 با این امکانات اپل آیفون ۱۲ را به چالش می کشد

این ویژگی برای اطلاعیه های ورودی مانند یک پیام جدید یا تماس تلفنی – اطلاعات مربوطه مانند تاریخ و زمان، آب و هوا، اخبار و جزئیات آن و حتی رسانه ای که در حال پخش در دستگاه است استفاده می شود. این تمام جزئیات منتشر شده این قسمت بود. اما ممکن است شاهد امکان کنترل لمسی آن و حتی پشتیبانی از ژست های حرکتی باشیم.

کامل کردن این بخش یعنی پشتیبانی از ژست های حرکتی و امکان لمس آن برای جا به جایی بین پیام های نوتیفیکشن همان پتنتی است که سامسونگ در حال کار بر روی آن است تا بتواند آن را به نام خود ثبت و در سری جدید گلکسی یعنی S11 به کار ببرد.

گلکسی S11 1 - سامسونگ گلکسی S11 با این امکانات اپل آیفون ۱۲ را به چالش می کشد

دوربین سامسونگ گلکسی S11

همچنین این شایعه وجود دارد که قرار است دوربین این گوشی لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی پاپ آپ برای سلفی داشته باشد.
انتظار می رود این گوشی در ماه فوریه ۲۰۲۰ معرفی شود.   منبع: عصـر آی تی

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود