تولید محتوا پربازده و جذب مشتری با موشن گرافیک

0 3,767

تولید محتوا این روزها به بهترین روش بازاریابی تبدیل شده است. بسیاری از کسب و کارها این روزها برای تبلیغات خود از روش های تولید محتوایی استفاده میکنند.

تولید محتوا پربازده و جذب مشتری با موشن گرافیک

شاید چند سال پیش هیچکس به این فکر نمیکرد که روزی چهره تبلیغات به طور کلی تغییر کند و برای فروش هرچه بیشتر محصولات و یا معرفی خدمات شرکت ها، نیازمند بهره گیری از متد های فوق العاده جدید باشیم.

متد هایی مثل “مارکتینگ محتوایی” و یا “دیجیتال مارکتینگ” این روزها جای بسیاری از روش های قدیمی را پر کرده اند.

تولید محتوا این روزها به بهترین روش بازاریابی تبدیل شده است. بسیاری از کسب و کارها این روزها برای تبلیغات خود از روش های تولید محتوایی استفاده میکنند. درواقع یکی از مهمترین روش ها برای جذب مشتریان این روزها “کانتنت مارکتینگ” است. در این سبک بازاریابی مهمترین چیز تولید محتوای با کیفیت است. تولید محتوای با کیفیت میتواند سبب افزایش فروش و جذب مشتریان بهتر و بیشتر شود. اما برای آنکه بتوانیم در روند مارکتینگ قرار بگیریم لازم است ابتدا با جذاب ترین روش های آن آشنا شویم.

تولید محتوا ویدیویی، جذاب ترین روش تولید محتوا

با گسترش هرچه بیشتر شبکه های اجتماعی ویدیو محور (مثل اینستاگرام) بسیاری از افراد و کسب و کارها دریافتند که برای بهتر و بیشتر دیده شدن، نیازمند ساخت ویدیو هستند. از ویدیو های آموزشی گرفته تا تیزر های تبلیغاتی. بیزینس های مختلف برای دیده شدن در شبکه های اجتماعی به ساخت موشن گرافیک و ویدیو پرداختند.

به طور کلی میتوان گفت که جذاب ترین روش برای جذب مخاطبان و افزایش انگیجمنت میان کاربران شما، استفاده از ویدیو و فیلم است. ساخت ویدیو و موشن گرافیک میتواند مخاطبان جدید را به سمت پیج کسب و کار شما آورده و از آنها مشتریان وفادار بسازد.

موشن گرافیک چیست؟

موشن گرافیک یا موشن گرافی، نوعی انیمیشن یا ویدیو است که در آن از طرح های گرافیکی استفاده شده است. همانطور که از نام آن پیداست این کلمه از ترکیب دو کلمه “موشن” به معنای “حرکت” و گرافیک به معنای یک طرح بصری ساخته شده است. این نوع از محتوا توسط هنرمندان رشته های هنر تولید و ساخته میشود و عموما بهمراه گویندگی است. موشن گرافیک ها عموما برای معرفی یک شرکت و یا معرفی محصولات و یا برای موارد آموزشی مورد استفاده قرار میگیرند. امروزه این نوع از کلیپ های تصویری در تبلیغات مورد استفاده قرار میگیرند و توانسته اند نظر تعداد بسیار زیادی از افراد را به خود جلب کنند.

روش های تولید محتوا ویدیویی:

  • ساخت تیزر تبلیغاتی :

تیزر های تبلیغاتی هر آنچه نیاز است مخاطبان شما بدانند را با شیوه ای جذاب و با یک سناریوی از پیش تعیین شده به تصویر میکشد. درواقع با ساخت تیزر تبلیغاتی میتوانید به تعداد بیشتری از جامعه هدف خود دستیابی پیدا کنید. اینگونه تیزر ها، عموما با هدف استفاده در کمپین های تبلیغاتی تولید میشوند و با یک مدیریت درست میتوانند برای تعداد بسیار زیادی از کاربران فضای مجازی به نمایش درآیند.

  • ساخت موشن گرافیک :

موشن گرافیک درواقع یک ویدیو تبلیغاتی یا آموزشی است که با استفاده از تصاویر گرافیکی متحرک ساخته شده است و برای استفاده در تبلیغات بسیار موثر است. ساخت موشن گرافیک عموما با بهره گیری از سیستم های کامپیوتری جدید انجام میشود و نیاز به رندر گیری قدرتمند دارد.

نرم افزار موشن گرافیک :

به طور کلی برای تولید محتوا ویدیویی از نرم افزار های متفاوتی استفاده میشود که اکثر این نرم افزارها بسیار تخصصی و حرفه ای هستند. اما از میان این نرم افزارها ، تعداد برنامه وجود دارند که در عین حال که بسیار حرفه ای و تخصصی تولید شده اند، اما با کمی آموزش و گذراندن دوره ها، میتوان برای تولید قطعات تصویری از آنها استفاده کرد. از میان این نرم افزار ها به موارد زیر اشاره میکنیم.

  • ادوبی پریمیر پرو:

نرم افزار ادوبی پریمر عموما برای تدوین فیلم مورد استفاده قرار میگیرد و امکانات ویژه ای برای انجام این کار در اختیار تدوین گران قرار میدهد. اما برای تدوین کردن قطعات مختلف یک موشن گرافیک هم میتوان از این نرم افزار بهره برد.

  • ادوبی افتر افکت:

افتر افکت شرکت ادوبی، یکی از قوی ترین و مجهز ترین نرم افزار هایی است که میتوان از آن برای ساخت موشن گرافیک استفاده کرد. این نرم افزار با قابلیت های نظیر رندر گیری سه بعدی میتواند تصاویر و وکتور ها را به بهترین نحو در کنار یکدیگر قرار داده و در نهایت تصویری پویا را خروجی بگیرد.

  • ادوبی آدیشن:

ادوبی آدیشن مخصوص مدیریت صداها و صداگذاری هاست. نویز گیری و ضبط و ادیت و تدوین قطعات صوتی مربوط به هر کلیپ میتواند توسط ادوبی آدیشن به خوبی مورد بررسی قرار گیرد. این نرم افزار را عموما در استودیو های ضبط صدا مورد استفاده قرار میدهند.

ساخت موشن گرافیک رایگان :

در واقع تولید اینگونه ویدیو ها به شدت زمانبر است و نیازمند نیروی حرفه ای است. بنابراین چیزی به نام موشن گرافی رایگان وجود ندارد. اما سوال اینجاست، آیا واقعا یک فرد غیر حرفه ای نمیتواند محتوای موشن گرافیک تولید کند؟ پاسخ این است که چرا، میشود.

برای ساخت موشن گرافیک رایگان لازم است به وبسایت هایی که این کار را انجام میدهند مراجعه کنید. در این وبسایت ها میتوانید با ساخت یک اکانت بسیار ساده، از امکانات وبسایت بهره برده و ویدیو مورد نظر خود را از بین هزاران نمونه آماده ای که وجود دارد یافته و با نمونه های دیگر مونتاژ کنید.

شرکت ساخت موشن گرافی :

تولید آثار ویدیویی نیازمند دانش و مهارت و تیم هنری است. تیم های هنری با برنامه ریزی دقیق و تهیه سناریو های جذاب اقدام به تولید آثار نموده و ویدیو های حرفه ای تولید می کنند. شرکت ساخت موشن گرافیک

بنابراین اگر نیازمندید که برای کسب و کارتان تیزر موشن گرافیک بسازید، کافیست این کار را به شرکت های دیجیتال مارکتینگ و شرکت های تولید محتوا و شرکت های ساخت موشن گرافیک بسپارید. این افراد با تخصص و مهارت خود میتوانند بهترین نمونه ها را برای شما تولید کنند تا بتوانید از آنها در تبلیغات خود بهره کامل ببرید.

آینده تبلیغات:

واضح و مبرهن است که دنیا در حال حرکت به سمت مجازی شدن است و شاید دیگر نتوان از روش های قدیمی گفته شده در کتاب های قطور و خاک خورده، اقدام به جذب مشتری نمود. جذب مشتری هدفمند حالا توسط شبکه های اجتماعی انجام میشود و هر آنکه چیزی جز این را بگوید، احتمالا دانش اندک خود درباره جذب مشتریان را چیزی در حدود 10 سال پیش بدست آورده است.

حالا با خیال راحت میتوان گفت که تبلیغات قطعا در دل ایجاد محتوایی هدفمند است. مشتریان و کاربران دیگر به هیچ عنوان به زرق و برق تبلیغات اهمیتی نخواهند داد و آنچه میتواند نظر آنها را جلب کند، ارزشی است که با دیتای درست به آنان منتقل میگردد. بنابراین قطعا میتوان گفت که برای تصویر آینده ای بهتر برای هر بیزینس نیازمند بررسی دقیق روند ها و روش هایی هستیم که میتوانیم به مخاطبان خود ارزش اضافه کنیم. میتوانیم به آنها چیز هایی را بگوییم که نمیدانسته اند و اطلاعاتشان را افزایش دهیم. در همین حین میبایست خدمات و محصولاتمان را ارتقا دهیم تا شایسته انتخاب آنها باشد و با اطلاعات درستی که به آنها منتقل میکنیم، بتوانند محصولات و یا خدمات ما را برای خرید ترجیه دهند.

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود