چگونه در جیمیل تعداد زیادی از پیام ها را یکجا حذف کنید؟

0 4,507

آیا از جیمیل استفاده می‌کنید و قصد دارید تعداد زیادی ایمیل را به صورت یکجا حذف کنید؟ ما روش حذف پیام در جیمیل با سریع‌ترین سرعت را به شما آموزش خواهیم داد.

یکی از روش‌های ارتباطی میان افراد را می‌توان جیمیل دانست که طرفداران بسیار زیادی هم دارد، اما آیا تاکنون پیام‌های اضافی، اسپم یا تبلیغاتی دریافت کرده‌اید؟ همانطور که می‌دانید پاک کردن پیام های جیمیل به صورت جداگانه می‌تواند وقت زیادی را هدر دهد، اما روش هایی وجود دارد که می‌توانید حذف پیام های جیمیل را به آسانی انجام دهید. هنگامی که بیشتر از یک پیام جیمیل را حذف کنید، عملکرد سیستم شما بهتر خواهد شد و فضای جیمیل شما هم مرتب‌تر از گذشته خواهد شد.

روش حذف پیام در جیمیل

حذف پیام در جیمیل

دوستان عزیز، توجه داشته باشید که دو روش برای حذف پیام در جیمیل وجود دارد. اولین کار حذف چندین ایمیل به طور همزمان بوده که روشی کارآمد برای حذف همه ایمیل‌ها در جیمیل محسوب می‌شود و روش دیگر هم مدیریت ایمیل‌های روزمره است. برای حذف بیشتر از یک ایمیل به طور همزمان یا حذف همه پیام ها در جیمیل ، باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • بر روی نماد موجود در سمت چپ ایمیلی که می‌خواهید آن را حذف کنید، ضربه زده یا گزینه select را انتخاب کنید.
  • نماد کنار سایر ایمیل‌هایی که می‌خواهید از جیمیل خود حذف کنید را انتخاب کنید.
  • بر روی گزینه Delete ضربه بزنید.
  • پیام‌های انتخاب شده حذف می‌شوند.

شما با استفاده از روش ذکر شده می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن، ایمیل های موجود در جیمیل خود را حذف کنید و این مسئله می‌تواند تاثیر بسیار زیادی روی صرفه‌جویی وقت شما داشته باشد.

منبع: گوشـی سنتـر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود