بررسی گوشی لنوو ای ۶ نوت (Lenovo A6 Note) ؛ گوشی ارزان قیمت لنوو

0 82

گوشی ارزان قیمت جدید لنوو با نام لنوو ای ۶ نوت معرفی شد. ما قصد داریم مشخصات گوشی لنوو ای ۶ نوت (Lenovo A6 Note) و قابلیت‌های آن را مورد بررسی قرار دهیم.

سال ۲۰۱۹ میلادی را می‌توان سال جذابی در زمینه تولید گوشی های هوشمند جدید در رده‌های مختلف قیمتی توصیف کرد. یکی از شرکت هایی که توانسته در زمینه تولید لپ تاپ و گوشی موبایل شگفتی آفرین شود، لنوو نام دارد و هم اکنون هم از جدیدترین گوشی مقرون به صرفه ۱۱۱ دلاری خود رونمایی کرده است. ما در این بخش قصد داریم مشخصات گوشی لنوو ای ۶ نوت را مورد بررسی قرار دهیم، با ما همراه باشید.

لنوو ای ۶ نوت – Lenovo A6 Note

در چند سال اخیر شاهد معرفی گوشی های هوشمند پرچمدار با مشخصات هیجان‌انگیز بودیم، اما این لذت برای افرادی که توانایی خرید گوشی های گران قیمت را نداشتند، قطعا امکان‌پذیر نبود. در حال حاضر با افزایش رقابت میان تولیدکنندگان گوشی های هوشمند ، شاهد تولید گوشی هایی با مشخصات قابل توجه و قیمت مناسب هستیم. گوشی Lenovo A6 Note دارای بدنه‌ای از جنس پلی کربنات بوده و ظاهر بسیار جذاب و دلنشینی دارد. این گوشی هوشمند مقرون به صرفه مجهز به صفحه نمایش ۶٫۰۹ اینچ IPS LCD با وضوح اچ دی پلاس و رزولوشن ۷۲۰×۱۵۶۰ پیکسل به همراه نسبت ابعاد تصویر ۹:۱۹٫۵ می‌باشد، همچنین دارای طراحی ناچ قطره آب است.

گوشی لنوو ای 6 نوت گوشی لنوو ای 6 نوت

با این که شرکت‌های زیادی برای گوشی های مقرون به صرفه خود حساسیت بالایی به خرج نمی‌دهند، اما شاهد یک طراحی بسیار ویژه در گوشی لنوو ای ۶ نوت هستیم که می‌تواند نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند و گویی که لنوو یک پرچمدار معرفی کرده است. گوشی Lenovo A6 Note مجهز به رابط کاربری ZUI مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۹ پای می‌باشد. همانطور که می‌دانید، سیستم عامل اندروید ۹ پای برای گوشی هایی با مشخصات بالا در نظر گرفته می‌شود و این مسئله می‌تواند ادعای شرکت لنوو مبنی بر ارائه گوشی مقرون به صرفه با قدرت بالا را اثبات کند.

مشخصات سخت افزاری گوشی لنوو ای ۶ نوت

گوشی ارزان قیمت لنوو در زمینه سخت افزار هم مجهز به چیپست هشت هسته‌ای مدیاتک هلیو پی ۲۲ و ۳ گیگابایت رم در کنار پردازنده گرافیکی Power VR GE8320 بوده که امکان اجرای بازی های سنگین و انجام کارهای گرافیکی سخت را فراهم خواهد کرد. در بحث فضای ذخیره‌سازی هم دارای حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت بوده که در مقایسه با قیمت تمام شده و کیفیت ساخت دستگاه، بسیار خوب به نظر می‌رسد. گوشی لنوو ای ۶ نوت مجهز به خشاب کارت حافظه جانبی بوده که امکان افزایش ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را فراهم می‌کند.

آیا عملکرد سنسورهای دوربین لنوو ای ۶ نوت رضایت‌بخش است؟

گوشی جدید لنوو با آن که قیمت بسیار پایینی دارد، اما دارای دوربین دوگانه با سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسل و گشودگی دیافراگم f/1.8 و سنسور ۲ مگاپیکسل سنجش عمق بوده که در کنار یک فلاش ال ای دی به صورت عمودی قرار گرفته‌اند. همچنین در بخش سلفی شاهد قرارگیری سنسور ۵ مگاپیکسلی در مرکز قسمت بالای دستگاه هستیم؛ این مورد را می‌توانید در فایل ویدیویی انتهای مطلب به خوبی مشاهده کنید. بر اساس اطلاعات منتشرشده، می‌توان گفت که قابلیت تصویربرداری این گوشی جدید می‌تواند بسیار خیره‌کننده باشد، حتی توانایی رقابت با برخی گوشی های میان رده سامسونگ را که اخیرا منتشر شده‌اند و لقب مقرون به صرفه را گرفتند هم دارد.

مشخصات باتری و سایر ویژگی‌ها

گوشی لنوو ای 6 نوت گوشی لنوو ای 6 نوت

گوشی لنوو ای ۶ نوت قدرت خود را از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر دریافت می‌کند، همچنین شاهد پشتیبانی آن از فناوری شارز سریع ۱۰ وات هم هستیم که در نوع خود، بی‌نظیر است. این گوشی موبایل در دو رنگ آبی و مشکی عرضه خواهد شد. Lenovo A6 Note مجهز به حسگر اثر انگشت در بخش عقب بوده که در کنار ستون سنسورهای دوربین قرار گرفته و جذابیت ظاهری دستگاه را ارتقاء داده است، همچنین شاهد پشتیبانی از سیستم تشخیص چهره هم خواهیم بود. این دستگاه مجهز به جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری بوده که درگاه آن در بالای گوشی وجود دارد. لازم به ذکر است که پورت شارژ گوشی لنوو در پایین دستگاه تعبیه شده است. سایر ویژگی‌های لنوو ای ۶ نوت را می‌توان موارد زیر دانست:

  • نسخه ۴٫۲ بلوتوث
  • NFC
  • جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری
  • پشتیبانی از OTG
  • وای فای
  • رادیو

مزایای گوشی لنوو ای ۶ نوت:

  • قیمت مقرون به صرفه
  • دوربین دوگانه
  • طراحی زیبا و خیره‌کننده
  • صفحه نمایش بزرگ
  • پردازنده گرافیکی و تراشه قابل قبول
  • سیستم عامل اندروید ۹ پای
  • باتری قدرتمند
  • NFC
  • حسگر اثر انگشت

معایب گوشی لنوو ای ۶ نوت:

  • تنوع رنگ بالایی ندارد و در دو رنگ مشکی و آبی عرضه خواهد شد
  • تعبیه پورت جک هدفون در بالای گوشی
  • سنسور سلفی با قدرت پایین

در صورتی که قصد دارید مبلغ پایینی را برای داشتن یک گوشی هوشمند کارآمد پرداخت کنید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم Lenovo A6 Note را به عنوان یک گزینه در نظر داشته باشید.

همراهان عزیز وب سایت گوشی سنتر، امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات مفیدی درباره گوشی مقرون به صرفه جدید لنوو در اختیار شما قرار دهیم. شما می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

فایل ویدیویی Lenovo A6 Note

برچسب ها

گوشی جدید لنوو

منبع: گوشـی سنتـر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود