تماس فیک و جعلی با برنامه Fake Caller

0 3,876

آیا قصد دارید با برقراری تماس فیک از یک محیط خاص خارج شوید؟ ما شما را با برنامه تماس فیک Fake Caller که قابلیت های زیادی دارد، آشنا خواهیم کرد.

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بخواهید با بهانه‌ای از یک مهمانی خسته کننده یا صحبت با یک فرد خلاص شوید. برنامه تماس فیک Fake Caller با بر عهده گرفتن این کار در شرایط حساس به کمک شما خواهد آمد. این برنامه کاربردی با طراحی حرفه‌ای موجب می‌شود یک تماس فیک با گوشی شما گرفته شود تا بدین ترتیب بتوانید مکان مورد نظر خود را ترک کنید. ما در این بخش قصد داریم برنامه Fake Caller را به شما معرفی کنیم.

برنامه تماس فیک Fake Caller

برنامه Fake Caller بسیار محبوب و پرطرفدار بوده و بیش از ۱۰۰ هزار کاربر فعال دارد. حجم اندک (۶٫۸ مگابایت) این برنامه موجب شده تمامی کاربران بتوانند آن را به راحتی در گوشی خود نصب نمایند. شما با نصب این برنامه در گوشی خود می‌توانید نام تماس گیرنده، شماره تماس و زمان آن را مشخص کرده و بدین شکل، یک تماس تلفنی واقع گرایانه را تنظیم کنید.


برنامه تماس فیک Fake Caller
برنامه تماس فیک Fake Caller
برنامه تماس فیک Fake Caller

رابط کاربری Fake Caller بسیار آسان بوده و ویژگی منحصر به فرد آن هم دقت بالای برنامه می‌باشد، زیرا تماس تلفنی با توجه به انتخاب شما، بسیار به موقع و دقیقا زمانی که تنظیم کرده‌اید، انجام خواهد گرفت. توجه داشته باشید که این برنامه برای نسخه اندروید ۵ و بالاتر در دسترس قرار دارد. نظرات موجود کاربران در صفحه این برنامه نشان می‌دهد که کارآیی بالایی دارد و می‌تواند نیاز شما را به خوبی پوشش دهد. توجه داشته باشید که تمام افراد که دارای گوشی هوشمند هستند، باید چنین برنامه‌هایی را نصب کنند تا بتوانند در شرایطی که قطعا برای همه اتفاق خواهد افتاد، راه نجاتی داشته باشند.

منبع: گوشـی سنتـر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود