تغییر حرفه ای صدا با برنامه VoiceFX

1 4,063

آیا قصد دارید صدای خود را ضبط و تغییر دهید؟ ما شما را با برنامه تغییر صدا VoiceFX آشنا کنیم که می‌تواند صدای شما را به صورت کاملا حرفه ای تغییر دهد.

یکی از سرگرمی یا قابلیت های کاربردی که می‌توان در گوشی های اندرویدی تجربه کرد، ضبط و تغییر صدا می‌باشد. VoiceFX را می‌توان یک برنامه ضبط صدای محبوب برای گوشی های اندروید دانست که با نصب آن، می‌توانید صدای خود را به راحتی ضبط یا تغییر دهید. ما در این بخش قصد داریم برنامه تغییر صدا VoiceFX را به شما معرفی کنیم.

ویژگی های برنامه تغییر صدا VoiceFX

این برنامه قابلیت ضبط صدا با استفاده از جلوه های صوتی را در اختیار دارد. کاربران می‌توانند صدا را با فرمت MP3 ذخیره و اشتراک‌گذاری کنند، همچنین امکان انتخاب آن به عنوان صدای زنگ گوشی هم وجود دارد.

برنامه تغییر صدا VoiceFX
برنامه تغییر صدا VoiceFX

یکی دیگر از قابلیت‌های برنامه را می‌توان امکان پخش زنده و تغییر صدا دانست. این برنامه دارای مجموعه‌ای از افکت‌های سرگرم‌کننده همانند ربات، بچه، زن، مرد و غیره است. اجرای موسیقی‌های موجود در حافظه و تغییر آن‌ها با استفاده از افکت‌های برنامه هم یکی دیگر از ویژگی‌های برنامه فوق‌العاده VoiceFX  است. بر اساس اطلاعات موجود، VoiceFX بیشتر از یک میلیون کاربر فعال دارد و حجم آن هم در حدود ۱۵ مگابایت است. این اپلیکیشن برای اندروید ۴٫۰ و بالاتر در نظر گرفته شده و توانسته امتیاز ۳٫۸ از ۵ را کسب کند.

برنامه تغییر صدا VoiceFX
برنامه تغییر صدا VoiceFX

بد نیست بدانید که رابط کاربری برنامه موردنظر بسیار راحت بوده و شما می‌توانید پس از دانلود و نصب آن، ضبط و تغییر صدا را با چند حرکت ساده و با کیفیت بالا انجام دهید.

منبع: گوشـی سنتـر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
1 نظر
  1. اسماعیل می‌گوید

    الان توضیح دادی؟

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود