ساعت هوشمند شیائومی واچ کالر معرفی شد (Xiaomi Watch Color)

0 70

ساعت هوشمند شیائومی واچ کالر با مشخصات و ویژگی‌های جذاب معرفی شد. اینطور که پیداست، ساعت Xiaomi Watch Color به زودی عرضه خواهد شد.

شیائومی را به عنوان یکی از شرکت‌های مطرح تولیدکننده گوشی های هوشمند ارزان قیمت و قابل توجه می‌شناسند. در حالی که این شرکت محصولات دیجیتالی مختلفی در سبد تولید خود دارد، به تازگی از ساعت هوشمند جدید Watch Color رونمایی کرد.

هدفون بیسیم هواوی هدفون بیسیم هواوی

به گفته شیائومی ساعت هوشمند واچ کالر دارای بندهای رنگی مختلفی بوده و این به افراد اجازه می‌دهد برای هر مناسبتی بند موردنظر را به کار گیرد. با این که ساعت Xiaomi Watch Color معرفی شد، اما شیائومی از اعلام جزئیات تکمیلی نظیر مشخصات فنی و قیمت خودداری نمود.

به هر حال Watch Color قرار است از ۳ ژانویه سال ۲۰۲۰ راهی بازار چین شود. اگر شایعات به حقیقت بپیوندند، گفته می‌شود Watch Color مشخصاتی مشابه Huami Amazfit GTR دارد. اینطور که پیداست، ساعت جدید شیائومی دارای قابلیت‌هایی همانند NFC و GPS است، همچنین شاهد باتری ۴۲۰ میلی‌آمپر ساعتی هم هستیم. بد نیست بدانید این ساعت مجهز به نسخه ۵٫۰ بلوتوث بوده و در عمق ۵۰ متر آب هم می‌تواند دوام بیاورد.

ساعت هوشمند شیائومی واچ کالر ساعت هوشمند شیائومی واچ کالر

به نظر می‌رسد ساعت شیائومی واچ کالر مجهز به صفحه نمایش ۱٫۳۹ اینچ دایره ای شکل با وضوح ۴۵۴×۴۵۴ پیکسل، حسگر ضربان قلب، فشارسنج، شتاب سنج، استاندارد ضد آب و سایر موارد خواهد بود. چند هفته پس از عرضه  Watch Color، شیائومی قرار است Mi Watch Forbidden City Edition  تحت پلتفرم سرمایه گذاری خود با قیمت ۲۴۳ یوان را با طراحی مشابه ساعت Mobvoi Ticwatch C2 عرضه کند.

همچنین به نظر می‌رسد در آینده نزدیک ساعت هوشمند حرفه‌ای Watch Pro شیائومی که دارای طراحی شبیه به اپل واچ می‌باشد هم عرضه خواهد شد.

لینک خبر: Gizmochina

منبع: گوشـی سنتـر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود