۶۰ طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد دخترانه و پسرانه دوست داشتنی

0 338
دکوراسیون اتاق نوزاد

طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد نیازمند ذهن خلاق و صرف مدت زمان زیادی می باشد و علاوه بر این برای دیزاین داخلی اتاق نوزاد نباید از انجام تزیینات و توجه به جزئیات غافل شوید. در ادامه روش هایی برای دیزاین داخلی اتاق نوزاد دختر و پسر را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد با ایده های خلاقانه و کاربردی

ایجاد تعادل بین کارآیی و زیبایی اتاق نوزاد از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما در هنگام طراحی داخلی اتاق نوزاد حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید تا بتوانید فضای آرامش بخشی را در این بخش از منزل خود ایجاد نمایید.

طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد

دیزاین داخلی اتاق نوزاد دختر و پسر

برای دیزاین اتاق نوزاد ابتدا باید وسایل ضروری را تهیه نمایید و قبل از انتخاب هر وسیله ای بهتر است رنگ مناسبی را برای اتاق انتخاب نمایید. رنگ اتاق و وسایل نوزاد را باید با توجه به جنسیت فرزند خود انتخاب نمایید. رنگ های گلبهی و صورتی و قرمز و … برای طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد انتخابی مناسب و ایده آل هستند و برای اتاق نوزادان پسر بهتر است از رنگ های خاکستری و آبی و … استفاده نمایید.
تخت خواب و گهواره و سرویس خواب نوزاد از انواع وسایل ضروری برای نوزادان محسوب می شوند بنابراین بهتر است رنگ تخت خواب و گهواره را از بین رنگ های مناسب و خنثی نظیر خاکستری و سفید و کرم و … انتخاب نمایید تا با سایر رنگ های به کار برده شده در فضای اتاق مطابقت و همخوانی داشته باشند.
وجود صندلی ننویی در اتاق نوزاد از اهمیت زیادی برخوردار است و بهتر است شما فضایی مناسب را برای حضور مادر در اتاق بوجود آورید تا آسایش فرزندتان فراهم شود.
علاوه بر تخت خواب و گهواره می توانید دراور و کمد را نیز در فضایی مناسب از اتاق قرار دهید همچنین می توانید برای نگهداری وسایل ضروری نوزاد شلف و قفسه های دیواری را روی دیوار نصب نمایید.

طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد اتاق نوزاد دکوراسیون کلاسیک اتاق نوزاد طراحی زیبا و شیک اتاق نوزاد دکوراسیون فانتزی اتاق نوزاد دکوراسیون زیبا و کاربردی اتاق نوزاد دکوراسیون ساده و مدرن اتاق نوزاد دکوراسیون سفید و قرمز اتاق نوزاد دکوراسیون زیبا و شیک اتاق نوزاد دکوراسیون مدرن و شیک اتاق نوزاد دکوراسیون زیبا و شیک اتاق نوزاد دکوراسیون زیبا و شیک اتاق نوزاد دکوراسیون زیبا و مدرن اتاق نوزاد دکوراسیون شیک و مدرن اتاق نوزاد طراحی زیبا و مدرن اتاق نوزاد طراحی زیبا و کاربردی اتاق نوزاد دکوراسیون ساده و شیک اتاق نوزاد دکوراسیون شیک و کاربردی اتاق نوزاد دکوراسیون زیبا و فانتزی اتاق نوزاد دکوراسیون زیبا و مدرن اتاق نوزاد طراحی داخلی اتاق نوزاد دکوراسیون زیبا و کاربردی اتاق نوزاد دکوراسیون زیبا و بی نظیر اتاق نوزاد دکوراسیون شیک و مدرن اتاق نوزاد دکوراسیون خاکستری اتاق نوزاد طراخی داخلی اتاق نوزاد

بعد از اینکه وسایل ضروری و غیر ضروری را برای دکوراسیون اتاق نوزاد تهیه کردید باید به فکر چیدمانی مناسب در فضای اتاق باشید و اگر وسایلی را از قلم انداخته اید باید به دکوراسیون اضافه نمایید.
لوزامی نظیر تابلو و پرده باعث زیبایی اتاق می شوند بنابراین بهتر است شما تابلو و پرده را از بین طرح های فانتزی و زیبا انتخاب نمایید.
برای پوشش دیوارهای اتاق می توانید علاوه بر رنگ از کاغذ دیواری ها با طرح کودکانه و فانتزی استفاده نمایید. تزیین اتاق نوزاد نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و شما می توانید به کمک کاغذ دیواری و نقاشی های کودکانه و تابلوها و وسایل بازی و … اتاق را به زیباترین شکل ممکن تزیین نمایید.
انتخاب فرشی مناسب برای اتاق کودک و نوزادان از اهمیت زیادی برخوردار است و بهتر است شما همه قسمت های کف اتاق نوزاد را با کمک فرشی نرم بپوشانید.

دکوراسیون زیبا و کاربردی اتاق نوزاد دکوراسیون سبز اتاق نوزاد دکوراسیون زیبا و مدرن اتاق نوزاد دکوراسیون زیبا و شیک اتاق نوزاد طراحی داخلی اتاق نوزاد دکوراسیون اتاق نوزاد دوقلو دکوراسیون مدرن اتاق نوزاد دکوراسیون زیبا و شیک اتاق نوزاد دکوراسیون داخلی اتاق نوزاد دکوراسیون زیبا و شیک اتاق نوزاد دکوراسیون سفید و صورتی اتاق نوزاد دکوراسیون سفید و آبی اتاق نوزاد دکوراسیون آبی اتاق نوزاد دکوراسیون اتاق نوزاد با ایده های خلاقانه طراحی زیبا و کاربردی اتاق نوزاد دکوراسیون شیک و زیبا اتاق نوزاد دکوراسیون داخلی اتاق نوزاد طراحی داخلی اتاق نوزاد دیزاین زیبا و کاربردی اتاق نوزاد دکوراسیون مدرن اتاق نوزاد دکوراسیون شیک و مدرن اتاق نوزاد دکوراسیون ساده اتاق نوزاد دکوراسیون شیک اتاق نوزاد دکوراسیون خاکستری اتاق نوزاد تزیین اتاق نوزاد دکوراسیون داخلی اتاق نوزاد دیزاین داخلی اتاق نوزاد

طراحی نورپردازی برای اتاق نوزاد

با طراحی نورپردازی مناسب و منحصر به فرد می توانید فضایی رمانتیک و آرامش بخش را در اتاق فرزند دلبند خود ایجاد نمایید. اگر تمایل دارید دکوراسیون اتاق نوزاد بی نظیر و خاص به نظر برسد بهتر است نورپردازی ملایم را با پرده حریر در فضای اتاق تلفیق نمایید.
برای ایجاد نورپردازی در اتاق نوزاد می توانید از لوسترهای سقفی و آویز و چراغ های دیواری یا آویز استفاده نمایید همچنین در برخی از مکان های اتاق نظیر زیر تخت خواب و اطراف کمد ها و تابلوها و … می توانید از نور مخفی استفاده کنید.

دیزاین داخلی اتاق نوزاد

دکوراسیون اتاق نوزاد دخترانه

دکوراسیون خاکستری اتاق نوزاد

دیزاین داخلی اتاق نوزاد دکوراسیون زیبا و شیک اتاق نوزاد دکوراسیون زیبا و مدرن اتاق نوزاد

دکوراسیون صورتی اتاق نوزاد

نورپردازی اتاق نوزاد

دیزاین اتاق نوزاد

در این مطلب ایده هایی برای طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد دختر و پسر را مشاهده کردید که امیدواریم با الگوبرداری از آن ها بتوانید فضایی بی نظیر و متفاوت را در اتاق فرزند خود ایجاد نمایید.

منبع:زیبایی خانه

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود