دانشگاه سماشکو مسکو

0 3,865

مهاجرت تحصیلی به روسیه و کسب مدارک علمی و حرفه‌ای را تا چه میزان باور دارید؟!

شاید باورش کمی دور از ذهن باشد اما در ایران قله‌ای وجود دارد که اگر به آن برسید پله2های ترقی را یکباره طی خواهید کرد! بله! روس دانش موسسه‌ای است که به منظور کمک به پیشرفت شما شکل گرفته‌ است. از آنجا که سطح تحصیلات هر فرد فرهنگ و سطح اجتماعی او را بالا می‌برد، معمولاً همه‌ی افراد جامعه تحصیل خواهند کرد، اما برخی از افراد در تحصیلات نخبه هستند و هوش و زکاوت بالایی در فراگیری دروس دارند! روس دانش موسسه‌ای است برای همه‌ی دانشجویانی که استعداد بالایی دارند و مایلند در دانشگاه‌های برتر دنیا تحصیل کنند.

رویای تحصیل در خارج از کشور با کمک روس دانش تبدیل به واقعیت خواهدشد. دانشگاه‌های بسیاری از جمله دانشگاه سماشکو روسیه روی بورس هستند و دانشجویان بسیاری مایلند از این دانشگاه پذیرش بگیرند. اما ساده‌ترین روش دریافت پذیرش از دانشگاه سماشکو روسیه چیست و این دانشگاه چه رشته‌های تحصیلی ارائه می کند؟!

با دانشگاه سماشکو روسیه آشنا شوید!

دانشگاه سماشکو روسیه در سال 1922 میلادی در شهر مسکوی روسیه تاسیس شد و از همان سال‌های ابتدائی جزو دانشگاه‌های برتر شناخته می‌شد. این دانشگاه چندین رشته تحصیلی به دانشجویان ارائه می‌کند، اما دندانپزشکی دانشگاه سماشکو مورد تائید ایران است. البته دانشگاه سماشکو نیز همیشه در این رشته نسبت به سایر رشته‌ها پیشرو بوده است. به طور کلی در این دانشگاه بخش‌های زیر وجود دارد:

  • پزشکی عمومی
  • دندانپزشکی
  • روانشناسی بالینی
  • اقتصاد
  • دانشکده دانشجویان خارجی
  • مدد کاری
  • تحصیلات تکمیلی

بر اساس اطلاعاتی که روس دانش به دست آورده است، این دانشگاه از سال 1950 اقدام به جذب دانشجویان خارجی نموده و تاکنون بیش از 3000 دانشجوی خارجی را برای تحصیل پذیرفته است.

چرا سماشکو روسیه را انتخاب کنیم؟

روسیه کشور توسعه یافته و به روزی است و اکثریت مردم آن در یک سطح قرار دارند، زیرا مشکلات مالی افراد پایین بوده و در نتیجه سطح فرهنگ افراد جامعه بسیار بالا است. به طور قطع تحصیل در یک دانشگاه پیشرفته لذت بخش بوده و آرزوی بسیاری از جوانان است. دانشگاه سماشکو روسیه نیز یکی از بهترین دانشگاه‌های روسیه و جهان است و هر دانشجویی که در آن به ادامه تحصیل بپردازد افتخار بزرگی برای خود رقم زده است.

دانشگاه سماشکو مورد تائید ایران

لازم است بدانید دانشگاهی که می‌خواهید از آن پذیرش بگیرید باید مورد تائید ایران باشد تا پس از اتمام دوره تحصیلی بتوانید در رتبه‌های بالا در کشور کار کنید. به طور کلی 130 مورد از کلیه‌ی دانشگاه‌های روسیه مورد تائید ایران است. معمولاً دانشگاه‌ها به دو بخش تقسیم می‌شوند: بخشی که از وزارت بهداشت تائید گرفته‌اند و بخشی که از وزارت علوم تائییه دارند. در این میان رشته‌ی دندانپزشکی دانشگاه سماشکو مورد تائید ایران بوده و خواهان بسیاری دارد.

با مهاجرت تحصیلی به روسیه ، اقامت خواهید گرفت!

معمولاً دانشجویان خارجی نگرانی‌هایی بابت وضعیت اقامت خود در روسیه نیز دارند، اما یکی از راه‌های دریافت اقامت از کشورهای خارجی ادامه تحصیل در آن کشور می‌باشد. بنابراین اقامت روسیه از طریق تحصیل محقق می‌شود. یعنی هر فرد با مهاجرت تحصیلی به روسیه می‌تواند از تمام حقوق شهروندی مردم روسیه برخوردار شود. بنابراین با دریافت اقامت از طریق تحصیل هم مدتی را در کشوری پیشرفته زندگی کرده‌اید و هم در بهترین دانشگاه روسیه درس خوانده‌اید. البته ادامه‌ی تحصیل در روسیه مزایای دیگری نیز دارد که دانشتن آن خالی از لطف نیست:

  • سطح کیفی بالای تحصیلات در روسیه
  • هزینه پایین تحصیلات و زندگی در روسیه
  • سهولت در دریافت پذیرش از دانشگاه‌های روسیه
  • اجازه‌ی کار کردن در حین تحصیل

برای اقامت روسیه از طریق تحصیل باید دوره‌ی پادفک ببینید!

به طور کلی زندگی در کشورهای خارجی بدون تسلط به زبان گفتاری و نوشتاری آن ایالت بسیار سخت و دشوار خواهد بود. به همین دلیل هر دانشجو با مهاجرت تحصیلی به روسیه می‌بایست یک دوره پادفک را بگذراند تا زبان کشور روسیه را از بر شود. با آموختن زبان این کشور امرار معاش و زندگی شخصی دانشجویان نیز راحت‌تر خواهدشد.

هزینه‌ی تحصیل در رشته دندانپزشکی دانشگاه سماشکو چقدر است؟

 

امروزه دانشجویان برای تحصیل در هر کشوری متحمل پرداخت هزینه‌هایی خواهند شد و به این جهت نگرانی‌ها برای پرداخت هزینه تحصیلی در روسیه نیز وجود دارد. اگرچه میزان هزینه‌ها به رشته‌ی تحصیلی و دانشگاهی که از آن پذیرش گرفته‌اید بستگی دارد اما به طور میانگین شهریه دانشگاه‌های پزشکی روسیه بین 5 تا 6 هزار دلار بوده و هزینه دوره‌ی پادفک 3 هزار دلار می‌باشد.

روس دانش؛ قله‌ای برای صعود

همه‌ی افرادی که طالب تحصیلات در کشور روسیه هستند می‌بایست مسیرهای مختلفی را برای رسیدن به پذیرش از دانشگاه مورد نظر خود طی کنند. اما گذراندن مراحل مختلف بدون بهره گیری از یک مشاوره خوب امکان نخواهد داشت. روس دانش به عنوان یک مشاوره و همراه خوب از صفر تا صد مراحل همراه دانشجو خواهدبود و خدمات ارزنده‌ای به دانشجویان ارائه خواهدکرد. خدمات شایسته‌ی روس دانش سطح علمی افراد را به اوج خواهد رساند.

 

روس دانش (rusdanesh.comچه خدماتی ارائه می‌کند؟

موسسه روس دانش با هدف کمک به اعتلای تحصیل بین المللی دانشجویان و نخبگان کشور شکل گرفته و خدمات حرفه‌ای زیر را ارائه می‌کند:

  • روس دانش برای دانشجویان از دانشگاه‌های روسیه که مورد تائید ایران است پذیرش می‌گیرد.
  • ترجمه‌ی مدارک تحصیلی شما با بهترین مترجمان در روس دانش محقق خواهد شد.
  • روس دانش تمامی مراحل ثبت نام تا اخذ پذیرش و حتی هماهنگی خوابگاه را برای دانشجو انجام می‌دهد.
  • روس دانش حتی هماهنگی و ترانسفر دانشجویان را هم برعهده می‌گیرد و همچنین به مدت یک سال مشاوره تلفنی برای دانشجویان قرار داده است.
  • برای انجام همه‌ی آزمایشات یا کارهای بانکی نیز روس دانش مثل یک همراه خوب در کنار دانشجویان خواهد بود. قطعاً انجام کارهای اداری در کشوری که به تازگی به آن مهاجرت کرده‌اید به تنهایی بسیار سخت خواهد بود.

این موسسه قوی و کارآمد برای سهولت در ارتباط با دانشجویان وبسایتی را طراحی و اجرا کرده است تا از این طریق اطلاعات کاملی از دانشگاه‌های مورد تائید ایران از جمله دانشگاه سماشکو روسیه به دانشجویان عرضه کند. در این سایت امکان اتصال به واتس آپ یا تلگرام این مجموعه برای دریافت پاسخ سوالات نیز وجود دارد. تمامی خدمات روس دانش به معنای همراهی و همیاری این موسسه با دانشجویان است. بنابراین برای رسیدن به دانشگاه‌های روسیه همراهی روس دانش را از دست ندهید!

راه های ارتباطی با مجموعه اعزام دانشجو به روسیه روس دانش

www.rusdanesh.com

study@rusdanesh.com

0079119831901

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود