مسجد جامع ایران مال

0 159
در مجموعه ایران مال یک مسجد جامع بسیار زیبا ساخته شده است که در این بخش از سایت لحظه آخر قصد داریم به معرفی آن بپردازیم، چنانچه قصد بازدید از مجموعه ایران مال و همچنین مسجد جامع را دارید در ادامه با ما همراه باشید.
مسجد جامع ایران مال در  واقع نگین مجموعه به شمار می آید و با هدف پاسخگویی به نیاز های مذهبی مراجعین و بازدیدکنندگان ساخته شده است، در ساخت و معماری این مجموعه از شکل ظاهری بنای آرامگاه حافظیه الهام  گرفته شده است و این مسجد جامع در مجموع دارای 5 گنبد زیبا می باشد، تزئینات ساختمان بنا شامل گچ بری و کاشی کاری های رنگارنگ است.
جالب است بدانید که مسجد جامع ایران مال که حدود 1200 متر مربع مساحت دارد از نظر ظاهری بسیار شبیه به مسجد النبی می باشد و شامل بخش های مختلفی نظیر دو صحن مجزا برای آقایان و بانوان می باشد، با توجه به ظرفیت های این مسجد بزرگ و زیبا ممکن است که در آینده ای نزدیک به یکی از مهم ترین مراکز مذهبی موجود در تهران تبدیل شود.
امیدواریم با مطالعه این بخش از سایت لحظه آخر با مسجد جامع ایران مال آشنا شده باشید و اطلاعات مقاله در سفر با تور تهران برایتان مفید واقع شود، چنانچه از علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سایر بخش های مجموعه بزرگ ایران مال هستید می توانید مقاله مربوطه را در بخش اخبار های سایت لحظه آخر مطالعه نمایید.

منبع:لحظه آخر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود