شربت خانه ایران مال

0 396
شربت خانه ایران مال یکی از بخش های سنتی این مجموعه می باشد که به شکل بسیار ساخته شده است و نظر تمامی مراجعین این مجموعه را به سوی خود جلب می کند، به همین جهت نیز تصمیم گرفتیم در این مقاله به معرفی آن بپردازیم، اگر از علاقمندان به کسب اطلاعات در رابطه با شربت خانه ایران مال هستید و یا قصد مراجعه به آن را دارید در ادامه با ما همراه باشید.
شربت خانه ها مکان های باستانی هستند که در گذشته ساخته می شدند تا مردم در آن گرد هم جمع شده و پیرامون مسائل مختلف صحبت کنند، سازندگان نیز با هدف احیای این مکان های سنتی یک شربت خانه بسیار زیبا و اصیل را بازار سنتی ایران مال ساخته اند.
فضایی که به شربت خانه ایران مال اختصاص داده شده است حدود 250 متر مربع می باشد و باید بدانید که دیوار های این بخش به کمک کاشی های رنگی که یکی از نماید های معماری سنتی ایران می باشند، تزئین شده است و گردشگران با بازدید از این بخش می توانند تا حدودی با معماری اصیل ایرانی نیز آشنا شوند.
امیدواریم با مطالعه این بخش از سایت لحظه آخر اطلاعاتی در رابطه با شربت خانه ایران مال کسب کرده باشید و این اطلاعات در بازدید از ایران مال برایتان مفید واقع شود، اگر از علاقمندان به آشنایی با سایر بخش ها و به طور کلی مجموعه ایران مال هستید می توانید به مقاله معرفی این پروژه بزرگ در قسمت اخبارهای سایت مراجعه نمایید.

منبع:لحظه آخر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود