آدرس کشتی یونانی

0 3,846

آدرس کشتی یونانی به همراه موقعیت جاذبه گردشگری بر روی نقشه و راه های دسترسی به این جاذبه گردشگری را در این صفحه مشاهده می کنید.

جزیره کیش یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار در ایران است که جاذبه های گردشگری جذابی را در دل خود جای داده است. یکی از مشهورترین مکان های تفریحی که در این جزیره مورد توجه گردشگران خارجی و داخلی قرار گرفته، کشتی یونانی می باشد. برای اطلاع از آدرس کشتی یونانی در این مقاله ما را همراهی کنید.
در تابستان سال 1345 اهالی بومی روستای باغو، با دیدن یک کشتی که در کنار ساحل به گل نشسته بود، حسابی متعجب شده بودند و حتی تا به امروز هم دلیل قانع کننده ای برای آن ارائه نشده، برخی دلیل این پدیده را مه آلود بودن هوا و عدم وجود فانوس دریایی در آن نواحی می دانند. این کشتی که به ایران سفر کرده بود، در راه بازگشت به کشور یونان، در سواحل جزیره کیش به گل نشست و تلاش های مستمری که در طول 80 روز برای جابجایی آن انجام شد، به دلیل وزن بسیار بالای کشتی هیچ نتیجه ای را به دنبال نداشت. سرانجام به دلیل هزینه های بسیار بالایی که بیرون کشیدن کشتی در پی داشت، مسافران مجبور به ترک آن شدند و بار آن هم که نفت بود و ارزش زیادی داشت، به طور کامل تخلیه گشت و امروزه به یکی از جاذبه های توریستی این جزیره تبدیل شده که سالانه بسیاری از گردشگران تور کیش به بازدید از آن می پردازند.
این کشتی بر اثر گذشت زمان دچار فرسودگی گشته و حتی بخشی از آن که در درون آب قرار دارد، دچار پوسیدگی شدیدی شده است. با این وجود تماشای این کشتی برای گردشگران تور کیش هنوز هم جذابیت دارد، در ادامه همراه ما باشید تا از آدرس کشتی یونانی اطلاع پیدا کنید.
*مشخصات کشتی یونانی
این کشتی عظیم الجثه در سال 1322 توسط شرکتی به نام ویلیام هامیلتون در کشور اسکاتلند ساخته شد. طول این کشتی 136 متر و وزن آن در حدود 7000 تن می باشد. لازم به ذکر است که بگوییم این کشتی در زمان به گل نشستن به کشور یونان تعلق داشت. البته از سال 1338 تا 1344 این کشتی در مالکیت خطوط کشتیرانی ایران بود و با نام های همدان و سیروس فارس فعالیت می کرد.
*آدرس کشتی یونانی
در بخش غربی جزیره کیش و در سواحل نقره فام آن، یک کشتی کوه پیکر قرار گرفته که کشتی یونانی نامیده می شود. اگر بخواهیم آدرس کشتی یونانی را به طور دقیق شرح دهیم باید بگوییم که این جاذبه محبوب در خیابان غروب کیش، میدان غروب، پارک ساحلی غروب واقع شده است.
تماشای غروب دل انگیز خورشید نزد گردشگران تور کیش بسیار دوستداشتنی است و هر توریستی که به این جزیره زیبا سفر می کند، از تماشای این تصویر لذت می برد. این ساحل آرامشی وصف ناشدنی دارد که برای هر انسانی لذت بخش است.
مساحت کلی پارک ساحلی کشتی یونانی که این جاذبه در آن قرار دارد به طور تقریبی 60 هزار متر مربع بوده و دارای امکانات بسیار خوبی نظیر: رستوران لبنانی، رستوران ایرانی، آمفی تئاتر، تعدادی غرفه فروش تنقلات، کافه تریا، ایستگاه کرایه دوچرخه و اسکیت و غرفه ای برای فروش لوازم ورزشی می باشد که گردشگران تور داخلی با اطلاع از آدرس کشتی یونانی می توانند از آن ها بهره مند شوند.
با وجود امکانات بسیار خوبی که در جوار سایر جاذبه های این جزیره ایجاد شده، اما کشتی یونانی با رازی مبهم که در دل خود پنهان کرده، همچنان جایگاهی ویژه داشته و بسیار معروف است. با وجود فرسودگی زیادی که در آن اتفاق افتاده هر لحظه احتمال غرق شدن آن وجود دارد پس تا دیر نشده از این جاذبه دیدنی بازدید کنید تا خاطره ای به یادماندنی برای خود رقم بزنید و در آینده از آن یاد کنید.

منبع:لحظه آخر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود