کار خیر و بزرگ خواهر هانده ارچل برای نوزادی زلزله زده

0 3,807

خواهر بزرگتر هانده ارچل بازیگر مشهور غمزه ارچل و همسرش جانر ییلدیریم، درخواست کردند تا سرپرستی یک نوزاد زلزله زده را بر عهده بگیرند.

 تلاش های جست و جو و نجات در زمین لرزه هایی که در ترکیه هزاران نفر جان خود را از دست دادند، ادامه دارد.

خواهر بزرگتر هانده ارچل، غمزه ارچل و همسرش جانر ییلدیریم برای سرپرستی نوزادی که در زلزله یتیم شده است، درخواست داده اند.

هانده ارچل و غمزه ارچلبه گزارش گروه ترجمه ، جانر ییلدیریم درخواستی را به وزارت خانواده و خدمات اجتماعی ارائه کرده است.

او در حساب اینستاگرام خود این مسئله را بیان کرد و گفت: «من با همسرم چنین تصمیمی گرفتیم. ما درخواست دادیم که خانواده یک نوزاد باشیم…

غمزه ارچل و همسرش این یک روند دشوار خواهد بود… خیلی طول می کشد اما تصمیم گرفتیم تا این کار را انجام دهیم.»

دختر این زوج معروف، ماوی، سال گذشته به سرطان مبتلا شد.

هانده ارچل (به ترکی استانبولی: Hande Erçel؛ زادهٔ ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳) بازیگر و مدل اهل ترکیه است. او بیشتر به دلیل بازی در مجموعه تلویزیونی عشق حرف حالیش نمیشه و تو درم را بزن شناخته می‌شود. او از سال ۲۰۲۲، با بیش از ۲۸ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام، بیشترین تعداد دنبال‌کننده را در بین بازیگران ترک دارد.

فعالیت هنر
در سال ۲۰۱۵ با بازی در سریال دختران آفتاب به شهرت رسید. از نقش‌های مهم او می‌توان به بازی در نقش سلین در سریال دختران آفتاب در مقابل تولگا ساریتاش، نقش حیات در سریال عشق حرف حالیش نمیشه در مقابل بوراک دنیز، نقش هازال در سریال مروارید سیاه در مقابل تولگاهان ساییشمان، نقش مژده در سریال حلقه در مقابل سرکان چای اوغلو، نقش عزیزه در سریال عزیزه در مقابل بورا گولسوی و نقش ادا در سریال تو درم را بزن در مقابل کرم بورسین نام برد.

منبع:وقت صبح

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود