زندگی خصوصی هانده ارچل بازیگر “تو درم را بزن” + عکس های جذاب و دیدنی

1 6,710

هانده ارچل (به ترکی استانبولی: Hande Erçel؛ زاده ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳) بازیگر و مدل اهل ترکیه است. او بیشتر به دلیل بازی در نقش حیات اوزون در مجموعه تلویزیونی عشق حرف حالیش نمیشه شناخته می‌شود که این سریال موفقیت زیادی را در ترکیه و کشورهای خارج از ترکیه شامل کشورهای آمریکای لاتین، آسیای جنوبی و خاورمیانه داشت.

بیوگرافی هانده ارچل

هانده ارچل Hande Erçel در تاریخ 23 نوامبر سال ۱۹۹۳ در منطقه زیبای باندیرما (Bandırma) شهر بالیکسر (Balıkesir) ترکیه بدنیا آمد. منطقه باندیرما در ترکیه به شهری معروف اســت که آنجا دختران زیبایی دارد. قد او ۱٫۷۵ سانتی متر و وزنش بین ۵۴ – ۵۶ کیلو هست.

تصویر

خانواده

پدرش اهل ترکیه و مادرش آلمانی است. هانده دارای یک خواهر به نام گامزه(غمزه)است که در سال۲۰۱۹ازدواج کرد و در سال اواخر سال ۲۰۱۹ دخترش ایلین ماوی به دنیا آمد اسم ایلین را برای زنده نگه داشتن یاد مادرش بر روی ایلین گزاشته است .

تصویر

زیباترین زن ترکیه

او در سال ۲۰۱۸ در مسابقات زیبایی که در کشور آذربایجان برگزار شد به عنوان هفتمین زن زیبای جهان و زیباترین زن ترکیه شناخته شد.

تصویر

بازیگری و شهرت

او بازی در سریال مدرسه دیوانه (Çılgın Dershane) مورد توجه مردم قرار گرفته شد و شناخته شد. البته او قبل از این سریال, در سریال درخت زندگی (Hayat Ağacı) که از شبکه تی ار تی پخش شده بود بازی کرده بود. او در سریال Çılgın Dershane کارکتر مریم را بازی کرده بود. اما نقطه عطف و اوج کارنامه هنری او را میتوان به سریال دختران آفتاب نسبت داد. در این سریال وی در نقش سلین حضور داشت و بازی در این نقش باعث شد تا به شهرت فراوانی برسد.

تصویر

حضور هانده ارچل در فیلم مست عشق

هانده ارچل در فیلم مست عشق به کارگردانی حسن فتحی هم به ایفای نقش می پردازد ، در این فیلم هانده با بازیگران ایرانی و ترکیه ای مشهوری همبازی است که می توان به پارسا پیروزفر ، شهاب حسینی ، ابراهیم چلیکول و حسام منظور اشاره کرد. این فیلم داستان مولانا و شمس تبریزی را روایت می کند و هانده در آن نقش دختری به نام کیمیا را بازی می کند. همچنین شهاب حسینی نقش شمس تبریزی و پارسا پیروزفر نقش مولانا را برعهده دارند.

تصویر

ازدواج

وی هر چند وقت یکبار با یکی از بازیگران یا افراد مشهور رابطه عاشقانه برقرار میکنه که آخرین رابطه او که توسط مجلات و سایت های ترکیه مطرح شده است مراد دیلکلیچ (murat dalkilic) خواننده مشهور پاپ است.

تصویر

آرزوهای هانده ارچل

یکی از رویاها و آرزوهای هانده ارچل این هست که بتونه روزی با ستاره های معروف یا سلبریتی های هالیوودی مانند لئوناردو دی کاپریو و رایان گاسلینگ همبازی شود و از علاقه مندی های هانده ارچل میشه به مسافرت و خوانندگی اشاره کرد.

تصویر

اینستاگرام هانده ارچل

هانده ارچل در اینستاگرام نیز فعالیت داشته و از این طریق هم بسیار محبوب و پرطرفدار بوده و چیزی حدود 11 میلیون دنبال کننده دارد. هانده ارچل در Instagram خود با نام کاربری handemiyy عکس های جدیدی از زندگی روزمره، فعالیت های هنری، مسافرت، سبک زندگی و … رو به اشتراک می گذاره و از این طریق نیز رابطه خوبی با طرفداران خودش برقرار کرده است.

منبع:ساعدنیوز

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
1 نظر
  1. ـــــــــــ♥ـــــــــــ می‌گوید

    هاندههه جووووووووووونم با اینکه تا حالا از نزدیک ندیدمت و باهات برخوردی نداشتم ولی خیلی دوست دارممممممممم♥

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود