همسر بسیار جوان “هادی حجازی فر” همه را متعجب کرد/ عکس

0 3,770

تصویری زیبا از همسر هادی حجازی فر که این روزها در فیلم پوست شیر بسیار توانمند بازی کرده است، منتشر شد.

همسر هادی حجازی فر بازیگر موقعیت مهدی، یکی از همکلاسی های او در دانشگاه بود که به بهانه همکاری در سریالی که برای شبکه ارومیه در حال تولید بود، باهم بیشتر آشنا شدند.
در نهایت در سال 1383 ازدواج کردند. حاصل زندگی مشترک آنها پسری به نام هامون است.
حاصل زندگی مشترک آنها پسری به نام هامون است. هادی حجازی فر از کودکی علاقه زیادی به بازیگری و نمایش داشت و از سال 1370 وقتی 15 ساله بود در شهر خوی آذربایجان غربی فعالیت هنری خود را با تئاتر دانش آموزی شروع کرد و با نمایش فریاد تا نهایت در جشنواره کشور انتخاب شد.

او با حمایت پدر مرحومش که رئیس آموزش و پرورش نقده و میاندوآب بود از سالن های تئاتری این سازمان برای کار تئاتری بچه های مدارس استفاده می کرد.

همسر بسیار جوان "هادی حجازی فر" همه را متعجب کرد/ عکس

هادی حجازی‌فر (زادهٔ ۳۱ خرداد ۱۳۵۵) بازیگر، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی است. وی دانش‌آموختهٔ رشتهٔ کارشناسی نمایش عروسکی از پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران و ورودی سال ۱۳۷۷ این دانشگاه است. او بازیگری را در دورهٔ دانشجویی و با بازی در مزرعه پدری به کارگردانی رسول ملاقلی‌پور آغاز کرد و از فیلم‌های بعدی‌اش می‌توان به ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز، لاتاری، به وقت شام، آتابای و موقعیت مهدی ،دوزیست اشاره کرد.

حجازی‌فر نخستین فیلم سینمایی‌اش را با نام موقعیت مهدی با موضوع زندگی مهدی باکری در سال ۱۴۰۰ ساخت و خودش نقش اصلی فیلم را ایفا کرد. وی در جشن خانهٔ تماشاخانه (سینما) و جشن منتقدان برندهٔ جایزه و در سی‌وپنجمین جشنوارهٔ فیلم فجر نامزد دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده‌است. در یک نظرسنجی اینترنتی نیز به‌عنوان بهترین بازیگر مکمل مرد برای نقش «کمال» در فیلم ماجرای نیمروز در سی‌وپنجمین دوره جشنوارهٔ فجر از نگاه تماشاگران شناخته شد. همچنین در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بهترین کارگردان فیلم اول برای فیلم موقعیت مهدی شد.

منبع:وقت صبح

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود