زندگی خصوصی هادی حجازی فر و همسرش +عکس های جذاب و دیدنی

0 64

هادی حجازی فر متولد 31 خرداد 1355 در خوی است او تا 22 سالگی در شهر خوی بزرگ شده و بعد از آن برای تحصیل در رشته عروسک گردانی در دانشگاه تهران به شهر تهران مهاجرت می کند.

بیوگرافی هادی حجازی فر

هادی حجازی فر (متولد ۳۱ خرداد ۱۳۵۵ در خوی) بازیگر سینما و تلویزیون و کارگردان تئاتر اهل ایران می باشد از فیلم های هادی حجازی فر می توان ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز لاتاری و به وقت شام را نام برد.

تصویر

تحصیلات

هادی حجازی فر فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش عروسکی از دانشگاه تهران می باشد، علاوه بر بازیگری؛ کارگردان است و می گوید و از کودکی علاقه ای به درس نداشته است.

ازدواج

هادی حجازی فر ازدواج کرده و یک پسر به نام هامون دارد.

تصویر

شروع فعالیت هادی

از سال 1370 وقتی 15 ساله بود در شهر خوی آذربایجان غربی فعالیت هنری خود را با تئاتر دانش آموزی شروع کردند و با نمایش فریاد تا نهایت در جشنواره کشور انتخاب شدند.

حمایت پدر

با حمایت پدرش که رئیس آموزش و پرورش نقده و میاندوآب بود از سالن های تئاتری این سازمان برای کار تئاتری بچه های مدارس استفاده می کردند و تماشاگرانشون هم بچه های کانون و مدرسه بودند.

تصویر

از اولین فیلم تا کارگردانی

هادی حجازی فر بازیگری است که فعالیت خود را با نمایش عروسکی در زمان دانش آموزی و در شهر خوی شروع کرده و تجربه بازیگری و کارگرانی را نیز در کارنامه خود دارد. هادی حجازی فر از کودکی علاقه زیادی به بازیگری و نمایش داشته و در نمایش ها و تئاتر مدرسه حضور فعال داشته تا جایی که بیشترین فعالیتش در کار نمایشی بود و وقت درس خواندن نداشت.

شروع فعالیت در سینما

هادی حجازی فر در مدت کوتاه در سال96-1395 بسیار موفق عمل کرده و نامش در بهترین و جنجالی ترین فیلم ها دیده شده است. هادی حجازی فر در مزرعه پدری بازی کرد و مدتی دیده نشد تا اینکه در سریال ایستاده در غبار در نقش احمد متوسلانیبازی کرد و نامش و چهره اش به یکی از چهره های مطرح سینما تبدیل شد. درحال حاضر هادی حجازی فر با بازی در فیلم هایی مانند لاتاری ، دارکوب و ماجرای نیمروز چهره ای مشهور در سینمای ایران محسوب می شود. استارت موفقیت و شهرت هادی حجازی فر با ( ماجروی نیمروز ) زده شد. هادی حجازی فر علاوه بر بازیگری کارگردانی را نیز شغل اصلی خودش می داند.

تصویر

آرزو

از شیفتگان فیلم از کرخه تا راین بودم، خیلی نقش علی دهکردی را دوست داشتم و این که آرزوهایم این است که در اجاره نشین ها ی مهرجویی بازی می کردم

شهرت هادی حجازی فر

در سال 1394 وقتی 39 ساله بود در فیلم ایستاده در غبار در مقام بازیگر نقش حاج احمد متوسلیان را بازی کرد، این فیلم سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فجر را گرفت.

علاقه به کار طنز

دیگر پیشنهاد بازی در فیلم جنگی را نمی پذیرم چون فیلم هایی جنگی که ساخته می شوند، بیشتر مضحک هستند تا جنگ … در طنز، بازیگر خیلی خوبی هستم البته فکر می کنم اگر کسی با من آشنا نباشد، چنین پیشنهادی نمی دهد.

تصویر

فال اتوبان

هادی حجازی فر در پاسخ به این سوال جناب خان که از او درباره فال اتوبان پرسیده بود گفت : در آن زمان خوابگاه ما نزدیک اتوبان چمران و همت بود ، بچه ها به من می گفتند که فال بگیریم و من از آن ها می خواستم نیت کنند و عددی را بگویند بعد مثلا می گفتند 32 و من 32 ماشین را که از کنار چراغ برق رد می شدند می شمردم و بعد آینده کاری و شرایط مالی آن ها را از روی مدل ماشین مشخص می کردم !

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود