عکس های لو رفته از خواهران بازیگران ! | کدام زیباترند ! | کدام شباهت دارند ! + تصاویر

0 3,788

عکس برخی از بازیگران و خواهرانشان در فضای مجازی کولاک کرد.

رکنا: بازیگران سرشناس زیادی در کشورمان داریم. بازیگران در اشاعه فرهنگ و هنر نقش مهمی دارند. بازیگران زن و مرد در کشورمان با خصوصیات اخلاقی متفاوت و خاصی هستند. / خواهران بازیگران

برخی از بازیگران در خانواده ای هنری چشم به جهان گشودند برخی از خود شروع کننده  هنر در خانواده بودند. در ادامه بازیگران را در کنار خواهرانشان مشاهده می کنید.

برخی از بازیگران معروف را در کنار خواهرانشان مشاهده می کنید.

بازیگران و خواهرانشان

خواهران بازیگران

نیوشا ضیغمی (زادهٔ ۱۸ تیر ۱۳۵۹) بازیگر ایرانی است. او برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های شوریده (۱۳۸۳) و حس پنهان (۱۳۸۵) نامزد دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شده‌است.

نیوشا ضیغمی در ۱۸ تیر ماه ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. او دیپلم معماری دارد ولی به دلیل اینکه در دانشگاه سراسری روانشناسی کودک قبول شد ترجیح داد در این رشته ادامه تحصیل بدهد و بعد از اتمام دبیرستان، لیسانس خود را در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران گرفت. او می‌گوید با مخالفت والدین وارد حرفهٔ بازیگری شده‌است: «وقتی می‌خواستم وارد بازیگری شوم مادرم مخالفت نمی‌کرد ولی آن دید مادرانه نسبت به آینده من را در نظر می‌گرفت اما پدرم با بازیگر شدن من زیاد موافق نبود. پدرم اصولاً کارهای علمی را دوست داشته و دارد و ترجیح می‌داد من پزشک یا مهندس شوم تا بازیگر! وقتی وارد این عرصه شدم و با کار آقای جوزانی شروع کردم و پس از آن هم بلافاصله وارد سینما شدم، در همان سال اول نتیجه خوبی حاصل شد، پدرم تغییر موضع داد و با کار من موافقت کرد.»

او با شرکت در کلاس‌های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان بازیگری را فراگرفت و توسط این مؤسسه به مسعود جعفری‌جوزانی معرفی شد. پس از فارغ‌التحصیلی از این کلاس‌ها در مجموعهٔ تاریخی در چشم باد نقش یک دختر روستایی شمالی را ایفا کرد.

او سپس در اولین تجربه سینمایی خود در فیلم تردست به کارگردانی محمدعلی سجادی ایفای نقش کرد و همین فیلم سبب همکاری دوباره ضیغمی و محمد علی سجادی در فیلم شوریده گشت و برای بازی در این فیلم نامزد دریافت سیمرغ بلورین از بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر شد و با بازیگرانی چون هدیه تهرانی رقابت کرد.

بازیگران و خواهرانشان

شاهرخ استخری (زادهٔ ۱۴ مهر ۱۳۶۰ در تهران) بازیگر اهل ایران است. از جمله فعالیت‌های او می‌توان به مجموعه‌های تلویزیونی دلنوازان، فاصله‌ها، ساعت شلوغی، آمین، ماه و پلنگ، سوگند، پرواز در ارتفاع صفر و دلدادگان اشاره کرد.

وی که به واسطهٔ بازی در سریال‌های دلنوازان و فاصله‌ها شهرت پیدا کرده بود، برای مدت ۱۰ سال وارد عرصهٔ بازیگری در سینما شد و از تلویزیون فاصله گرفت؛ همین موضوع باعث گردید تا پس از بازگشت مجدد به تلویزیون و بازی در مجموعه‌هایی چون آمین و… استقبال خوبی از کارهای وی صورت نگیرد.
شاهرخ استخری در مصاحبه‌ای (برنامه دورهمی) اعلام داشت: علت منفی شناخته شدن شخصیت او و پیشنهاد بازی کردن در نقش‌های منفی از سوی تهیه‌کنندگان به وی؛ از تأثیر نقش‌هایش در دو سریال ابتدایی اش نشاًت گرفته‌است.

بازیگران و خواهرانشان

لیلا بلوکات (زاده ۴ آذر ۱۳۶۰ تهران)، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. از کارهای لیلا بلوکات می‌توان به نقش نفرتیتی در سریال یوسف پیامبر اشاره کرد. لیلا بلوکات مؤسس خیریه مهر لیلاست.

بازیگران و خواهرانشان

شبنم قلی‌خانی (زاده ۱۹ آبان ۱۳۵۶) بازیگر تلویزیون و سینما اهل ایران است. او با مجموعه تلویزیونی مریم مقدس به شهرت رسید.
شبنم قلی‌خانی در ۱۹ آبان ۱۳۵۶ در تهران زاده‌شد.[۱] او فعالیت بازیگری را در سال ۱۳۷۶ با بازی در تئاتر آنتیگونه در تئاتر شهر تهران آغاز کرد. مدتی در فروشگاه لوازم ساختمانی به فروش سرامیک و پارکت روی آورد. او مورد توجه شهریار بحرانی قرارگرفت و تعداد زیادی کوبلن برای برندگان سیمرغ در سال ۷۸ بافت و در فیلم سینمایی مریم مقدس به کارگردانی شهریار بحرانی درخشید. او نقش مریم، مادر عیسی مسیح را در این فیلم سینمایی ایفا کرد. او در نخستین مجموعهٔ تلویزیونی خود به نام اولین شب آرامش به کارگردانی احمد امینی به ایفای نقش پرداخت. در سال ۱۳۸۴ شبنم نخستین اثر خود به‌نام حقیقت یک دست‌فروش را که یک فیلم مستند بود، کارگردانی کرد و وارد عرصهٔ‌ کارگردانی شد. او تاکنون چندین فیلم مستند و کوتاه و یک فیلم انیمیشن را کارگردانی کرده‌است.

بازیگران و خواهرانشان

الناز شاکردوست (زادهٔ ۷ تیر ۱۳۶۳) بازیگر ایرانی است. او بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. در نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ (۱۳۸۳) به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به سینمای ایران گذاشت و در کمتر از یک سال در ۴ فیلم سینمایی نقش‌آفرینی کرد.

بر پایهٔ گزارشی در ۱۳۹۹، «شاکردوست یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها برای ایفای نقش‌های جدی در سینمای ایران است».

فیلم رسوایی
الناز شاکردوست در نامه‌ای خطاب به اهالی رسانه نوشته بود: نقش افسانه را در واقع زندگی کردم و روحم تا ابد در این نقش باقی می‌ماند. تنها دلخوشی من بیدار شدن به موقع روح‌های مملکتم ایران است. دلیل ایفای الناز شاکردوست در این نقش شنیدن آه همان دختری بود که بعد از گران شدن قیمت نان از خدا قهرش گرفت و از صف خارج شد و سوار مرکب فحشا شد و کسی نپرسید جواب خانه بی‌نان چه می‌شود…

بازیگران و خواهرانشان

ساره بیات (۱۴ مهر ۱۳۵۸) بازیگر ایرانی است. او تاکنون نامزد دریافت بیش از ۲۰ جایزه شده‌است.

ساره بیات در روز ۱۴ مهر ۱۳۵۸ در مشهد به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل لیسانس هنر و دوره دیده مؤسسه کارنامه می‌باشد که از ۲۲ سالگی وارد تئاتر شد و از سال ۱۳۸۴ با سریال یک مشت پرعقاب جلوی دوربین رفت.

او فارغ‌التحصیل صنایع فرش و سفیر صنایع دستی است. او که دارای مدرک بازیگری از مؤسسه کارنامه است بازیگری تئاتر، تلویزیون و سینما را از سال ۱۳۷۹ آغاز کرد. ساره بیات علاوه بر بازیگری، طراحی لباس و نقاشی نیز انجام می‌دهد. او با بازی در فیلم مقلد شیطان وارد سینما شد.

منبع: رکنا

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود