زندگی خصوصی سعید کریمی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 4,907

سعید کریمی در 3 شهریور ماه 1359 در شهر ری متولد شد، او یک خواهر و یک برادر دارد. سعید کریمی حضور در زمینه ی بازیگری را از سن ۹ سالگی آغاز کرد و اولین بار در فیلم سینمایی دندان مار به کارگردانی مسعود کیمیایی بازي کرد.

بیوگرافی سعید کریمی

سعید کریمی در ۳ شهریور سال ۱۳۵۹ در شهر ری متولد شده است. وی دارای مدرک کارشناسی می باشد و در رشته بازیگری تحصیل کرده است. او یک خواهر و یک برادر دارد. سعید کریمی داماد زنده یاد یدالله صمدی کارگردان مطرح کشورمان می باشد که علاوه بر بازیگری به عنوان برنامه ریز و دستیار کارگردان نیز فعالیت هنری دارد.

تصویر

شروع فعالیت

سعید کریمی حضور در زمینه ی بازیگری را از سن ۹ سالگی آغاز کرد و اولین بار در فیلم سینمایی دندان مار به کارگردانی مسعود کیمیایی بازي کرد. او در این سالها در سمت های گوناگونی در سینما و تلویزیون حضور داشته و غیر از بازیگر، دستیار کارگردان و برنامه ریز هم بوده است.

ازدواج سعید کریمی

سعید کریمی در سال 1390 با بنفشه صمدی، دختر مرحوم یدالله صمدی ( کارگردان، تهیه کننده و نویسنده) ازدواج کرد. حاصل زندگی مشترک سعید کریمی و همسرش بنفشه صمدی یک پسر به نام آروند می باشد.

تصویر

بیوگرافی بنفشه صمدی

بنفشه صمدی بازیگر و عروسک گردان و دختر یدالله صمدی کارگردان شوق پرواز متولد ۱۳۵۹ در تهران و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی تئاتر می باشد.

تصویر

حضور در بچه مهندس

کریمی بعد از آخرین تجربه بازی کنار همسرش در فیلم پدر آن دیگری در سال 1393 به کارگردانی یدالله صمدی در ماه رمضان 99 با سریال بچه مهندس 3 به تلویزیون بازگش او در این مجموعه نقش مسعود را ایفا می کند و همچنین کنار بازی، مدیر برنامه ریزی سریال را هم برعهده دارد

تصویر

دو آتیشه پرسپولیسی

سعید کریمی یکی از علاقمندان فوتبال بوده و از هواداران دو آتیشه پرسپولیس می باشد و همیشه بازیهای تیمش را به دقت دنبال می کند.

تصویر

منبع:ساعدنیوز

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود