زندگی خصوصی برن سات و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 4,838

برن سات (به ترکی استانبولی: Beren Saat) (زادهٔ ۲۶ فوریهٔ ۱۹۸۴) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ترکیه است.

 

بیوگرافی برن سات

برن سات (Beren Saat) در 26 فوریه 1984 در آنکارا، ترکیه متولد شد بازیگر ۳۴ سال و زیبای ترک که در بسیاری از فیلم ها و سریال های ترک شاهد هنرنمائی بی نظیر او بوده ایم. قد او 167 سانتیمتر است. ثروت او حدود 7 میلیون دلار تخمین زده می شود.

خانواده

برن سات در آنکارا، ترکیه به دنیا آمد و در همان شهر بزرگ شد. پدرش حسین آونی ساعات بازیکن حرفه ای و قدیمی فوتبال و مادر او آیلا ساعات می باشد. دارای یک برادر به نام کن می باشد که ۵ سال از او بزرگتر است.

تحصیلات

برن دوران ابتدایی و دبیرستان را در کالج Ted Ankara تحصیل کرد و سپس در رشته مدیریت و اقتصاد از دانشگاه باشکنت فارغ التحصیل شد.

تصویر

مسابقه ستاره

او آموزش ابتدایی و متوسط خود را در کالج TED آنکارا به اتمام رساند. سپس در دانشگاه باشکنت رشته اقتصاد و مدیریت بازرگانی خواند. او با حمایت دوستان دانشگاهی خود در مسابقه ی ستاره ترکیه شرکت کرد و نفر دوم شد. برادر کارگردان این برنامه با برادر خود (تومریس گریتلی اوغلو) در مورد استعداد برن سات صحبت کرد و بدین ترتیب درهای شهرت به روی این بازیگر خوش چهره گشوده شد.

بازیگری و سریال ها

در سال 2008 بازیگر نقش اصلی زن در سریال عشق ممنوع بود، او در این سریال با کیوانچ تاتلیتوق و هازال کایا همبازی بود. برای بازی در سریال عشق ممنوع او برنده 2 جایزه پروانه طلایی شد. او اولین و تنها نامزد برنده جایزه برای دو سال متوالی است.

در سال 2009 در فیلم بال هایی در شب به نویسندگی ماهسون کیرمزی گول بازی کرد. برن در سال 2010 در سریال گناه فاطماگل چیه؟ بازی کرد. در این سریال با انگین اکیورک همبازی بود. برن سات برای بازی در این سریال نامزد دریافت جایزه ی بهترین بازیگر زن سریال درام آنتالیا و جایزه بین المللی سئول شد. انتقام و ماه پیکر از دیگر سریال های او هستند.

تصویر

بازی در فصل کرگدن

در سال 2012 در سومین فیلم خود به نام فصل کرگدن به کارگردانی بهمن قبادی بازی کرد. در این فیلم با مونیکا بلوچی، بهروز وثوقی و آرش لباف همبازی بود.

پردرآمدترین بازیگر زن ترکیه

برن سات از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ جزو فعال ترین بازیگران ترک بوده است بطوریکه توانسته یکی از پردرآمد ترین بازیگران زن ترکیه لقب بگیرد.

تصویر

برن سات در فیلم ایرانی فصل گرکدن

برن در سال ۲۰۱۲ در فیلم فصل کرگدن به کارگردانی بهمن قبادی هنرنمایی کرده است. او در کنار بازیگرانی چون بهروز وثوقی، مونیکا بلوچی، علی پورتاش، آرش لباف، بلچیم بیلگین و جانر جیندوروک توانست مثل همیشه بازی بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارد.

مشارکت در کارهای خیریه

برن در امور خیریه نیز بسیار فعال است و در حال حاضر با سازمان های خیریه مختلفی در حال همکاری است و بخش زیادی از ثروت خود را در این راه صرف کرده است. فعالیت خیرخواهانه برن سات از سال ۲۰۱۲ شروع شد. او در این سال، ۱۰۰ هزار لیری را که به واسطه همکاری با برند رکسونا کسب کرده بود به پناهندگان زن اهدا کرد.

از جمله اقدامات خیریه برن سات می توان به حمایت او از موسسه دختران یتیم ۱۸ تا ۲۴ سال، فروش تقویم هایی که عکس خود را بر روی آن ها چاپ کرده بود و اهدا درآمد حاصله به بنیاد کودکان مبتلا به بیماری لوسمی و همچنین بازی در فیلم های کوتاهی که به آگاه سازی در مورد بیماری هایی همچون سرطان پستان، نارسایی شنوایی و سایر بیماری ها می پردازند اشاره کرد.

ازدواج

برنا سات در سال 2012 وقتی 28 ساله بود با یک نوازنده پاپ و خواننده بنام کنان دوغلو 38 ساله آشنا شد و در نهایت سال 2014 در لس انجلس کالیفرنیا ازدواج کردند.

تصویر

جدایی برن سات از همسرش

خبر ها حاکی از آن است که “برن سات” در حال جدایی از همسرش “کنعان دوغلو” است. با وجود این که زوج معروف ترکیه ای از روز های نخست ازدواجشان -در حدود پنج سال- با شایعه جدایی مواجه بودند، اما اینبار اوضاع فرق می کند و آن ها جدی در حال طلاق گرفتن هستند، به ویژه اینکه هر یک از آن ها در خانه های جداگانه و به تنهایی زندگی می کنند. به نقل از منبع نزدیک به “برن سات”این بازیگر ترکیه ای از همسرش کنعان تقاضای طلاق نموده و تأکید کرده که در ازای طلاق هیچ جبران مادی از همسرش نمی خواهد.

آشتی برن سات با شوهرش

برن بعد از چند ماه دوری از همسرشزمزمه آشتی با همسرش کنعان به گوش می رسد به طوری که برن در حال خروج از رستورانی با خبرنگاران صحبت کرد و با گفتن اینکه از همسر جدا نمیشود نقطه پایان همه شایعات را گذاشت. برن سات در پایان صحبت هایش به همسرش که برنده جایزه بهترین خواننده مرد سال شده تبریک گفت. سات چند ساعت بعد با گذاشتن ایموجی (شکلک) ” تشویق” برای عکس همسرش در رسانه ها دریافت این جایزه را تبریک گفت. و شایعه جدایی این دو بار دیگر کذب از آب در اومد.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود