زندگی خصوصی محمد رضا احمدی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

2 5,158

محمدرضا احمدی (زادهٔ ۵ دی ۱۳۶۱ در تهران) گزارشگر فوتبال و مجری برنامه‌های ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است. او اجرای برنامه پخش مسابقه فوتبال برتر از شبکه سه به تهیه‌کنندگی مهدی هاشمی را بر عهده دارد.

بیوگرافی محمدرضا احمدی

محمدرضا احمدی متولد ۱۳۶۱ در تهران است مجری ورزشی رادیو و تلویزیون است در دبیرستان رشته تجربی خوانده است او داری مدرک رشته کارشناسی حسابداری و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی می باشد او با موسیقی هم غریبه نیست و یک ساز رو بصورت حرفه ای می نوازد.

تصویر

ازدواج و خانواده

پدرش نیز بازیکن پاس بوده، محمدرضا احمدی چند سال پیش ازدواج کرد و به جرگه متاهلین پیوسته است و همسرش مربی شناست و علاقه زیادی به فوتبال دارد، این زوج ورزشی یک دختر به نام نفس دارند .

رد شدن از تلویزیون – شروع از رادیو و شهرت

محمدرضا احمدی در سال 1378 برای گزارشگری تلویزیون تست داد اما رد شد ! سپس از سال 82 وارد رادیو شد و از سال 83 اجرا و گزارشگری رو در در بخش رادیو شروع کرد او رادیو را بسیار دوست تر می دارد و می گوید محیط رادیو پاک تر و گرم تر است رفاقت ها هم در رادیو خیلی بیشتر است

پلی استیشن بازی !

محمدرضا احمدی با اطلاعات زیادش درمورد بازیکنان تیم ها بینندگاه رو غافلگیر میکند او میگوید پلی استیشن هم زیاد بازی می کنم شب هایی که قرار است فردایش یک بازی را گزارش کنم، اسم بازیکن ها را از روی گزارش انگلیسی زبان پلی استیشن چک می کنم

بازیکن تیم فوتبال برق شیراز و پرسپولیس !

محمدرضا احمدی بازیکن فوتبال نیز بوده است پدرش بازیکن پاس بوده و در دهه 40 با بازیکنانی مثل فرامرز ظلی، همایون شاهرخی و اصغر رقی همدوره و رفیق بوده است او آنجا توسط دینورزاده بازی اش دیده میشود و به نوجوانان برق شیراز دعوت میشود.از آنجا در تست باشگاه پرسپولیس که توسط مرحوم سبزی و مجید پروین، برادر علی پروین تست گرفته میشد شرکت میکند و از بین 200 نفر جز سه نفر انتخاب میشوداو میگوید : شماره گرفتند و گفتند فردا بیا سر تمرین. همان شب خانواده ام گفتند یا درس و خانواده یا فوتبال! بازی کردن را همانجا کنار گذاشتم. محمدرضا احمدی کارت مربیگری C ای اف سی را نیز دارد.

تصویر

شهرت محمدرضا احمدی

وی سال ۲۰۱۰ گزارشگری در جام جهانی فوتبال را به عهده داشت که توانست جایگاه خود را به عنوان گزارشگر فوتبال تثبیت کند. احمدی با گزارش بازیهای مهم جام جهانی ۲۰۱۴ از جمله بازی برزیل – آلمان که بازی تاریخی بود و ایران – نیجریه بیشترین گزارش را در شبکه ۳ در این تورنمنت انجام داد. او پس از آن مجری برنامه های آقای گزارشگر و به اضافه فوتبال بود. وی از سال ۹۳ مجری مراسم های سازمان لیگ فوتبال ایران (قرعه کشی لیگ برتر و مراسم انتخاب بهترین ها) بوده است.

تصویر

فعالیت در اینستاگرام

در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت دارد، غیر از عکس های خانوادگی با بازیکنان سرشناس ایرانی نیز عکس به اشتراک میذارد در ادامه آدرس پیج اینستاگرامش را مشاهده نمایید.

آدرس پیج اینستاگرام محمدرضا احمدی

https://www.instagram.com/mrzahmadi

تصویر

منبع:ساعدنیوز

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
2 نظر
  1. یاسین منصوری می‌گوید

    احمدی عزیز صدای عباس قانع رانگذار یاسین احمدی را دوست دارم محد رظ احمدی تو هم اسقلالی شو

  2. یاسین منصوری می‌گوید

    احمدی توهم اسقلالی شو

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود