زندگی خصوصی نجمه جودکی و همسرش + عکس های جالب و دیدنی

0 5,940

نجمه جودکی مجری زن صدا و سیما در تاریخ 21 آبان سال 1371 در تهران متولد شده است .

بیوگرافی نجمه جودکی

نجمه جودکی متولد ۲۱ آبان ۱۳۶۹ در تهران، مجری است. فارغ التحصیل لیسانس معماری در دانشگاه آزاد و فیلم سازی و تدوین از سروش است، در محله شمیران تهران بدنیا امده است و فرزند اول خانواده می باشد از طرفا جدی پدری اصالتا اهل خوانساز می باشد.

تصویر

فرزند طلاق

پدر و مادر نجمه جودکی از هم جدا شده اند. همین مساله باعث شد که او در یکی از برنامه های زنده شبکه ۳، پس از گفتن اینکه فرزند طلاق است به یاد سختی هایی که مادرش پس از طلاق کشیده بیفتد و گریه کند.

ازدواج

نجمه جودکی متاهل است.وی در سال 1395 با مهدی پارسا زاده ازدواج کرده است.

تصویر

علت طلاق

نجمه جودکی مجری معروف صدا و سیما در اینستاگرامش استوری را به اشتراک گذاشت که شایعه جدایی او از همسر اولش را رقم زد.

ورزش مورد علاقه

من در نوجوانی والیبال و بدمینتون بازی می کردم، البته بدمینتون را حرفه ای تر بازی می کردم، الان ورزش کردن و باشگاه رفتن برای من جایگاه اساسی رو داره و هفته ای سه روز به باشگاه می روم.

ترس از گربه

نجمه جودکی به شدت از گربه می ترسد و اگر در چند متری خود گربه ای ببیند به سرعت مسیرش را تغییر می دهد. در حین اجرای یکی از برنامه های زنده بود که به او گفته شد، گربه ای در پشت صحنه حضور دارد. همین اطلاع رسانی کافی بود تا برنامه از سوی ایشان قطع شود!

شروع فعالیت

اولین اجرایم سال ۸۴ اجرای استیجی در آموزش و پرورش منطقه یک تهران بود. مامانم جز مشوق های اصلیم بوده و واقعا مادرم خیلی به من کمک کردن، به لطف خدا آقای رضا رشیدپور را در همایش کنکور دیدم و با مامانم رفتیم پیش ایشون و گفتم خیلی دوست دارم مجری بشم و اجرا کنم؛ ایشون منو به یکی از تهیه کنندگان معرفی کردند، رفتم تست دارم و وارد سازمان شدم بعد از در سن ۱۷ سالگی به کلاس های فن بیان گویندگی مهران دوستی معرفی شدم و سپس در رادیو جوان شروع به فعالیت کردم.

تصویر

ورود به تلویزیون

اولین باری که جلو دوربین رفتم گزارشگر برنامه شب ایرونی در سال ۸۸ بود که در شبکه جام جم پخش می شد آقای پوریا امین، آقای محمد سلوکی و آقای امیر احمدی اون برنامه رو اجرا میکردن و من گزارشگر اون برنامه بودم

مجری مورد علاقه

با احترام زیادی که برای همه همکاران و دوستان قائلم باید بگویم ژیلا صادقی بهترین مجری زن در کشور ماست، او اولین مجری زن در تلویزیون ماست که اجرای خودمان را در تلویزیون باب کرد و در این راه زحمات زیادی کشید، اگر امروز من در قاب تصویر ظاهر می شوم و به راحتی با بیننده ارتباط برقرار می کنم مدیون سال ها تلاش و زحمت خانوم صادقی در این راه هستم.

تصویر

اجراهای زنده یک + شهرت

در شهریور ۸۹ با اجرای برنامه زنده فرصت ویژه سیمای خانواده وارد شبکه یک شد، فرصت ویژه تا اسفند ۸۹ به مدت هفت ماه ادامه پیدا کرد اما در تابستان ۱۳۹۰ با اجرای برنامه کمی متفاوت از شبکه ۱ به یکی از محبوب ترین مجریان زن تلویزیون بدل گشت در نظر سنجی مجریان شبکه یک به عنوان بهترین مجری شبکه یک از سوی مردم انتخاب شد و حتی نامش بالاتر از محمدرضا شهیدی فرد قرار گرفت.

فیلم سازی

رشته اصلی من تدوین است و احساس می کنم در حوزه فیلمسازی شاید موفق تر باشم، من سه تا فیلم کوتاه ساختم و قصد هم دارم تدوین را به شدت دنبال کنم و مطمئن هستم که موفق خواهم شد.

ممنوع الکاری

جودکی در نوع صحبت کردنشان صاحب سبک بودند میتوان گفت اولین مجری بود که خط قرمزها را پشت سر گذاشت و با یک جذابیت خاصی که بعضی ها آن را عشوه می گویند سخن می گفت همیشه به خاطر نوع پوشش مورد انتقاد می گرفت به اعتقاد مخالفینش لباسهای تنگ و بدن نمای نجمه جودکی تمام خط قرمزها را زیر پا گذاشته است همین جنجال ها باعث شد به مدت ۴ سال ممنوع التصویر باشد.

تصویر

اجراهای سنت شکن

من سعی می کنم خلاقیت را در مدل حرف زدن و حرکاتم داشته باشم. اگر دیده باشید برخلاف همه مجریان خانم که خیلی راحت روی یک صندلی می نشینند و تا آ خر برنامه هم اصلا تحرکی ندارند، من سعی کرده ام همیشه در اجرایم با یک جور شور و هیجان خاص عمل کنم، حتی تا جایی که بعضی وقت ها به من تذکر دادند که یک ذره آرام تر اجرا کن ! ولی در تمام این حرف ها و هیجان ها همیشه سعی کردم خودم باشم.

برنامه هفت ترانه

من هفت ترانه را دوست داشتم به خاطر این که به من اجازه داد خودم و قابلیت هایم را نشان دهم، این که برنامه ات را به چه صورت نمایش دهید که برای مخاطب جذاب باشد، واقعا در بهتر دیده شدن آن مجری موثر واقع می شود من در هفت ترانه خیلی خودم بودم و این جزو افتخارات من است

اجرای لذت بخش

یکی از لذت بخش ترین اجراهایم سین مثل سریال بود به خاطر اینکه من می دیدم دارم مرتبط با رشته تحصیلی ام اجرا می کنم و حداقل اطلاعات بیشتری در آن زمینه دارم.

مطالعه

قبل از خواب اگر یاد هم خسته باشم مطالعه خود را از دست نمی هم و حتما باید یک ساعت مطالعه را داشته باشم، کتاب مورد علاقه ام جهر اثر از فلورانس اسکاول شین است.

تصویر

موسیقی و فیلم

فیلمسازی و موسیقی حال من را دگرگون می کند، موسیقی بی کلام زیاد گوش می کنم، کارهای آقای حافظ ناظری، آقاش اخشابی، آقای مهدی یراحی، قربانی و آقای سالار عقیلی را دوست دارم.

علاقه ها

رنگ مورد علاقه : ارغوانی و سبزآبی

غذای مورد علاقه : فسنجان

دستپخت : بدک نیست، کیک و شیرینی را عالی میپزم

علاقه به ورزش : فوتبالی هستم و طرفدار قرمز (پرسپولیس)

بازیکر مرد علاقه : پرویز پرستویی

تکیه کلام : اما …

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود