معرفی سایت های ایرانی تحویل سریع vps ویندوز

0 3,830

سرورهای اختصاصی توانایی انتقال اطلاعات در حجم بسیار زیادی را دارند. از این رو اگر کسب و کار شما ترافیک بالایی دارد، حتما از سرور اختصاصی استفاده کنید.

در این مقاله قصد داریم سه سایت تحویل سریع vps ویندوز را ( که طبق فاکتورهای مختلف جزو بهترین ها هستند) معرفی کنیم. هر کسب و کاری برای اینکه بتواند به خوبی اطلاعات خود را به کاربران و مشتریانش برساند نیاز به استفاده از هاست قوی دارد. هاست قوی در واقع تضمین  می کند که شما بتوانید همواره بدون قطعی و با آپتایم بالا با کاربران و مشتریان خود در ارتباط باشید. این موضوع مخصوصا در ابتدای روند یک کسب و کار بسیار مهم است.

نیاز به سرور مجازی در کسب و کارهای متوسط

یک شرکت هاستینگ به شرکت‌ ها و سازمان‌های متبوع خود یک سرور اختصاص می‌ دهند. این سرور می تواند در انواع و اقسام مختلفی باشد. اما برای اینکه شما از بهترین سرور استفاده کنید، باید متناسب با نیاز خود  یک سرور را خریداری کنید. خیلی از سایت ها میزان ترافیک بسیار زیادی دارند. به همین دلیل لازم است که از سرورهای اختصاصی استفاده کنند. سرورهای اختصاصی توانایی انتقال اطلاعات در حجم بسیار زیادی را دارند. از این رو اگر کسب و کار شما ترافیک بالایی دارد، حتما از سرور اختصاصی استفاده کنید. اما اغلب کسب و کارها این گونه نیستند. یعنی جامعه هدف آنها محدود است. به همین دلیل ترافیک آنها نیز متوسط محسوب می ‌شود. وقتی ترافیک شما متوسط است، بهترین کار این است که از یک سرور مجازی استفاده کنید. سرور مجازی با استفاده از ویژگی ‌های  که دارد، می‌تواند نیازهای سایت‌های متوسط را برطرف کند.

تحویل سریع vps ویندوز یکی از مهم ترین ویژگی های شرکت های معتبر ارائه کننده سرور مجازی

اما یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که در هنگام خرید سرور مجازی ویندوز مورد بررسی قرار می گیرد  تحویل سریع vps ویندوز است. تحویل سریع vps ویندوز سبب می شود که شما در کمترین زمان ممکن بتوانید سرور مجازی ویندوز را مستقر کنید.  از این رو زمان کمتری را از دست خواهید داد.

اما نکته بسیار مهم این است که از کدام شرکت ‌ها برای خرید سرور مجازی ویندوز استفاده کنیم؟ کدام شرکت ها معتبرتر هستند؟ آیا می توان به هر شرکتی اعتماد کرد؟ انواع و اقسام شرکت ها و سایت ها تحویل سریع vps ویندوز را در دستور کار خود قرار داده‌ اند. هر کدام از آنها دارای ویژگی ها و مزایا و معایب خاص خود هستند. اما در اینجا سه تا از بهترین های آنها را به شما معرفی می کنیم. این سه سایت در واقع با تحویل سریع vps ویندوز سعی می کنند که تمام امکانات ویندوز را در اختیار شما قرار دهند. نکته مهم در این سایت ها این است که با تحویل سریع vps ویندوز برقرار کردن تمام امکانات و قابلیت های آن ها نیز امکان پذیر است.

این سه سایت عبارتند از سایت آسام سرور، سایت فراسو و سایت ایران سرور.

تحویل سریع vps

تحویل سریع vps در آسام سرور

سایت آسام سرور یکی از بهترین و معتبرترین سایت های ارائه دهنده VPS است. شما می توانید مطمئن باشید که با استفاده از این سایت همواره بهترین نرم افزارها و ابزارهای به روز در حوزه سرور مجازی ویندوز را در اختیار دارید. سایت آسام سرور در حال حاضر رتبه یک حرفه ای ترین سایت ها در زمینه میزبانی وب محسوب می ‌شود. سرورهای مجازی و سرورهای اختصاصی سایت آسام سرور از بهترین ویژگی ها و فاکتورهای لازم در زمینه تبادل اطلاعات برخوردار هستند.

بالاترین حالت آپتایم در بین  ارائه دهندگان سرور مجازی ویندوز در اختیار شرکت آسام سرور است.  طبق جدیدترین بررسی ‌ها شرکت آسام سرور کمترین میزان قطعی سرور را ارائه می دهد. همچنین این شرکت به جز سرور مجازی ویندوز، از سرور مجازی لینوکس نیز استفاده می‌کند. به همین دلیل و متناسب با نیاز خود می توانید برای تحویل سریع vps ویندوز از شرکت آسام سرور اقدام کنید.

شرکت فراسو

شرکت فراسو نیز یکی از شرکت‌های ارائه دهنده هاستینگ در کشور است. این شرکت با تجربه بسیار خوب خود توانسته در حوزه ارائه سرور مجازی ویندوز به بهترین شکل ممکن عمل کند. از این رو می‌توان به عنوان یکی از گزینه‌ ها برای خریداری سرور مجازی، شرکت فراسو را نیز در نظر داشته باشید.

شرکت ایران سرور

ایران سرور  نیز از شرکت ‌های با سابقه در حوزه فروش سرور مجازی ویندوز و لینوکس است. ایران سرور با توجه به ویژگی های خوبی که در حوزه سرور اختصاصی دارد، در حوزه سرور مجازی نیز توانسته  تحویل سریع سرور  را به مشتری ارائه کند.

شما می توانید با توجه به نیاز و فاکتورهای خود خرید سرور مجازی ویندوز را در دستور کار خود قرار دهید. شرکت ها و سازمان ها و سایت های مختلف این کار را انجام می‌ دهند. اما ما در این مقاله سعی کردیم سه تا از بهترین های آن ها را انتخاب کنیم. ما با توجه به فاکتور تحویل سریع vps ویندوز (که  یکی از فاکتورهای مهم است) این سه سایت را انتخاب کردیم. البته سایت های دیگری نیز وجود دارد که شما می توانید برای خرید سرور مجازی از آن ها استفاده کنید.

سایت های وب رمز و پارس پک

مثلاً سایت وب رمز و همچنین سایت پارس پک از سایت هایی هستند که به ارائه سرورهای مجازی  می پردازند. اما سایت آسام سرور در صدر  این سایت ‌ها است. آسام سرور یکی از بهترین سایت های ارائه دهنده سرور مجازی ویندوز است که تحویل سریع سرور را در دستور کار خود قرار داده  است.  با این توصیفات باز هم متناسب با نیاز خود می توانید یکی از این  سایت‌ ها و ارائه دهندگان سرور مجازی ویندوز را انتخاب کنید.

بررسی ویژگی های سایت قبل از خرید سرور مجازی

توصیه می‌کنیم ترافیک سایت خود و کاربرانتان را بررسی و محاسبه کنید.  اگر ترافیک سایت شما زیاد است استفاده کردن از سرور مجازی ویندوز نمی تواند نیاز شما را پاسخ دهد. به همین دلیل بهتر است که از سرور اختصاصی سایت هایی مانند آسام سرور استفاده کنید.  اگر سایت شما یک سایت با ترافیک متوسط است، یک سرور مجازی ویندوز نیز می تواند به اندازه کافی نیازهای شما را پوشش دهد.

چرا سرعت تحویل سریع vps ویندوز تا اینقدر مهم است؟ یکی از ویژگی ‌های بسیار مهم سرور مجازی این است که نسبت به سرور اختصاصی هزینه‌ های بسیار کمتری دارد. همچنین سطح دسترسی در آن بسیار بالا است که این نکته بسیار مهمی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها است. از طرفی شما می توانید به تعداد دلخواه آی پی معتبر اختصاصی داشته باشید. این ویژگی قطعاً می‌ تواند در حوزه مسائل مختلف برای مدیریت سیستم کمک کننده  باشد. به همین دلیل برای خیلی از کسب و کارها، سرور مجازی و سرعت تحویل آن بسیار مهم و ضروری است. ما نیز توصیه می کنیم در صورت ترافیک متوسط سایتتان، از این نوع سرورها استفاده کنید.

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود