آشنایی با گوشی هوشمند بی حاشیه Blade V9 زد تی ای

0 102

آشنایی با گوشی هوشمند بی حاشیه Blade V9 زد تی ای

شرکت ZTE یکی از چند تولیدکننده گوشی هوشمند چینی بوده که در چند سال گذشته توانسته به پیشرفت هایی دست یابد. این کمپانی بیشتر به تولید اسمارتفون های میان رده پرداخته که در این میان مدل های پرچمداری نیز دارد. در حالی که تاکنون بیشتر شاهد معرفی گوشی های هوشمند با حاشیه از این برند چینی بودیم، اخیرا ZTE تصمیم گرفت یک مدل بی حاشیه را به نام  Blade V9 معرفی کند. گوشی هوشمندی که طراحی باکیفیتی داشته و در بخش مشخصات باید آن را یکی از برترین محصولات این کمپانی مطرح دانست.

طراحی  Blade V9

شرکت ZTE با استفاده از طراحی بی حاشیه و با پوشش شیشه ای و فلز ظاهری پریمیومی به  Blade V9 بخشیده که در نگاه نخست خیره کننده است. از این رو هنگامی که مشاهده ای به این گوشی هوشمند دارید در می یابید که با اسمارتفونی معمولی رو به رو نیستید و ZTE تغییرات بزرگی برای آن در نظر گرفته است. بنابراین باید در بخش طراحی محصول اخیر ZTE را کمتر از پرچمداران و شبه پرچمداران ندانست. زیرا در نگاه اول می توان به پریمیومی و باکیفیت بودن Blade V9 پی برد و در صورت خرید لذت فراوانی هنگام کاربری کسب کرد.

در بخش عقب و جلو کمی به اسمارتفون آنر ۹ هوآوی شباهت داشته و می توان اسکن اثر انگشتی را در قسمت عقب با دوربین دوگانه مشاهده کرد. در قسمت جلو نیز همانند دیگر رقبا خبری از کلید فیزیکی نیست و تنها باید شاهد نمایشگر بدون حاشیه بود. ضخامت ۷.۵ میلیمتری و وزن کمتر طراحی ویژه ای برای این مدل به ارمغان آورده است.

مشخصات

تلفن هوشمند Blade V9 شرکت ZTE به صفحه نمایش ۵.۷ اینچی FHD+ Incell با نسبت تصویر ۱۸:۹ مجهز اشت که رزولوشن ۱۰۸۰*۲۱۶۰ پیکسلی را به ارمغان می آورد. با پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۴۵۰، حافظه رم ۲،۳ یا ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی با قابلیت ارتقا حافظه لیست مشخصات محصول اخیر ZTE را تکمیل کردند.

در بخش دوربین Blade V9 دست کمی از رقبا شبه پرچمدار خود نداشته و از دو سنسور ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری ۱۰۸۰ پیکسلی بهره می برند. در بخش جلو دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی جای گرفته که آن هم می تواند تصویربرداری ۱۰۸۰ پیکسلی را رقم زند. فلاش LED نیز در بخش عقب جای گرفته که برای تصویربرداری در شرایط نوری کم مناسب است. با این حساب پیکربندی دوربین Blade V9 بسیار قابل توجه بوده و می تواند عملکرد مطلوبی از خود نشان دهد که دست کمی از رقبا نداشته باشد.

جک ۳.۵ میلیمتری هدفون، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو، باتری ۳۲۰۰ میلی آمپری، وزن ۱۴۰ گرمی و ابعاد ۱۵۱*۷۰*۷.۹ میلیمتری لیست مشخصات این محصول ZTE را کامل می کند.

قیمت

شرکت ZTE گوشی هوشمند Blade V9 را در دو رنگ مشکی و برنزی عرضه می دارد و قیمت آن نیز بیش از ۳۵۰ دلار است. عرضه آن تنها در چین صورت می گیرد و برنامه ای برای عرضه جهانی آن در نظر گرفته نشده و انتظار داریم ZTE در آینده نزدیک برنامه ای برای عرضه جهانی این شبه پرچمدار پریمیومی داشته باشد اگرچه جزئیات بیشتری در کار نیست و نمی توان به آن پرداخت.

منبع

منبع:دیجی دو

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود