نشانه دوست داشتن واقعی برای تشخیص عشق و هوس

0 75

نشانه دوست داشتن واقعی برای تشخیص عشق و هوس

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۶ نوامبر ۲۰۱۸
  • ۰

یکی از تردیدهایی که بیشتر جوان ها در مقابل عشق دچار آن می شوند تردید در پیدا کردن یک عشق واقعی و دور از هوس است و به همین دلیل بیشتر جوان ها به دنبال یافتن نشانه دوست داشتن و عشق واقعی در طرف مقابل خود هستند تا اطمینان و اعتماد بیشتری به دست بیاورند.

نشانه دوست داشتن در مردان و زنان نشانه های متفاوتی هستند و شما با دانستن این نشانه ها می توانید به عشق واقعی فردی که دوستش دارید پی ببرید این نشانه ها نشانه های ظاهری و رفتاری هستند که شما با دقت بیشتر در رفتارها و زبان بدن فرد مقابل خود می توانید به این نشانه ها پی ببرید و متوجه این موضوع شوید که عشق میان شما یک عشق و محبت واقعی و بادوام است یا عشقی زودگذر و از روی هیجانات بی ثبات است. در این صورت شما می توانید از شناسایی این نشانه ها رابطه عاشقانه خود را بادوام تر کنید.

نشانه دوست داشتن در افراد

نشانه دوست داشتن و عشق واقعی:

نشانه های مختلفی برای اینکه عشق واقعی را بهتر بشناسید وجود دارد اما مهم ترین نشانه ها، نشانه هایی هستند که در نوع رفتار و نوع ابراز احساسات طرف مقابل دیده می شود. در ادامه با برخی از این نشانه های مشترک آشنا می شوید که اطلاعات مهمی را برای درک عشق واقعی از هوس در اختیار شما قرار می دهد.


  • 100300.gif

  • bolej.gif


۱- شیوه خاص خود را برای بیان احساسات دارد:

هر فردی دارای ویژگی های شخصیتی منحصر به فردی است و بنابراین این امر موجب می شود تا در ابراز احساسات نیز با یکیدگر متفاوت باشند هر فردی به شیوه خاص خود ابراز عشق می کند و نشانه دوست داشتن را در چیزهای متفاوتی می بیند حتی ممکن است برخی از مردان یا زنان در ابراز محبت و عشق خود حالت تدافعی را انتخاب کنند به عنوان مثال این دسته از افراد سعی می کنند تا از طرف مقابل خود دوری کنند تا به عشق آنها به هر دلیلی پی نبرد.

چه نشانه هایی برای دوست داشتن وجود دارد

۲- نگاه چشمی و خیره شدن:

برای یافتن علایم دوست داشتن در مردان و زنان می توان در مرحله اول به سراغ چم های طرف مقابل رفت چشم ها مهم ترین نشانه برای بیان احساسان و نشانه دوست داشتن می باشد فردی که نسبت به شما عشق واقعی دارد اغلب سعی دارد با شما ارتباط چشمی داشته باشد و با خیره شدن در چشمان شما احساسات خود را بیان کند.

۳- یافتن راهی برای هم صحبتی:

مهم نیست در چه فضایی قرار دارید و چه کسانی در اطذاف شما هستند او فقط سعی دارد تا در حضور جمع نیز راهی برای صحبت با شما پیدا کند البته در برخی موارد نیز او در جمع با همه صحبت می کند و با شما هم صحبت نمی شود و علت این امر می تواند احساسات متفاوتی که نسبت به شما دارد باشد.

نشانه های دقیق دوست داشتن

۴- لبخند زدن:

لبخند زدن نیز می تواند نشانه دوست داشتن و عشق طرف مقابل به شما باشد او از طریق لبخند زدن سعی دارد تا احساس توجه و محبت شما را نسبت به خود جلب کند و از این طریق با شما ارتباط برقرار کند.

تفاوت عشق و دوست داشتن:

تعاریف و مفاهیم زیادی برای عشق و تعریف آن ارائه می شود که از نظر افراد مختلف متفاوت است زیرا نگرش افراد مختلف به عشق نیر متنوع و متفاوت خواهد بود عشق ممکن است عشق به موسیقی و طبیعت نیز باشد و برخی از افراد سعی دارند تا نسبت به همه ی اطرافیان خود عشق بورزند و از این طریق شادی و احساس محبت بیشتری را در زندگی خود و دیگران ایجاد کنند.

بنابراین در عشق ممکن است این خطا پیش آید که ما عشق و دوست داشتن را با یکدیگر اشتباه بگیریم عشق ممکن است یک عمل غیر ارادی و غریزی باشد مکن است یک زن و شوهر بعد از داشتن زندگی مشترک نسبت به یکدیگر عشق پیدا کنند و دلیل آن نوعی وابستگی عاطفی و یا حتی جنسی باشد.

نشانه های دوست داشتن چیست

گاهی ممکن است برخی از افرد دچار عشق یک طرفه شوند در عشق یک طرفه و آنچه باید انجام بدهید تا فردی که دوست دارید را برای خودتان حفظ کنید این موضوع مهم است که با ابراز احساسات واقعی بهتر می توانید طرف مقابل را به سمت خود جذب کنید تا اینکه از احساسات و عشق غیر واقعی استفاده کنید و نشانه دوست داشتن و عشق واقعی را باید بدانید.

در عشق ممکن است نوعی کشش موجب ارتباط عاطفی میان دو نفر شود اما در دوست داشتن افراد با آگاهی به یکدیگر علاقه مند می شوند وابستگی عاطفی به یکدیگر ندارند. در دوست داشتن کشش به سمت چیزی خاص در فرد موجب این ارتباط نمی شود و فرد برای تمام ویژگی های فرد مقابل خود ارزش و احترام قائل است و تمام آن ها را می پسندد.

یک نشانه دوست داشتن اسن است که دو طرف سعی دارند تا آسایش بیشتر را بریا یکدیگر فراهم کنند و موجب پیشرفت و ترقی یکدیگر در این رابطه و سایر موارد زندگی شوند. این افراد درک بالایی از یکدیگر دارند و می دانند که چگونه باید با طرف مقابل خود برخورد داشته باشند و ابراز احساسات کنند.

منبع : نصرینو

منبع:آرگـــامـــگ

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود