بررسی گوشی آنر ۲۰ اس (Honor 20S) ؛ با گوشی جدید هواوی آشنا شوید

0 261

امروز شاهد معرفی گوشی آنر ۲۰ اس ، جدیدترین گوشی مقرون به صرفه هواوی بودیم و قصد داریم شما را با مشخصات آنر ۲۰ اس (Honor 20S) و ویژگی های آن، آشنا کنیم.

گوشی هوشمند Honor 20S را می‌توان مدل تقویت شده آنر ۲۰ دانست، اما شاهد قیمت ارزان‌تر، تفاوت در تراشه و بهبود کیفیت دوربین هستیم. شرکت هواوی با این که به دلیل تحریم های ایالات متحده آمریکا در شرایط سختی به سر می‌برد، اما سعی کرده توانایی‌های خود را با تولید گوشی های جدید و حتی تلاش برای معرفی سیستم عامل هارمونی نشان دهد. ما در این بخش قصد داریم گوشی آنر ۲۰ اس (Honor 20S) را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

آنر ۲۰ اس – Honor 20S

با قاطعیت می‌توان گفت شرکت هواوی توانسته در زمینه ظاهر گوشی آنر ۲۰ اس، عملکرد موفقی داشته باشد. ظاهر جذاب این گوشی در تنوع رنگ مشکی، آبی و سفید، بسیار چشم نواز است. این دستگاه دارای ۱۷۲ گرم وزن بوده که ایده‌آل به نظر می‌رسد و شما از نگه داشتن آن در دستانتان، احساس خستگی و نارضایتی نخواهید کرد. بر اساس اطلاعات موجود، گوشی جدید هواوی مجهز به صفحه نمایش ۶٫۲۶ اینچ IPS LCD با وضوح ۱۰۸۰×۲۳۴۰ پیکسل و نسبت ابعاد تصویر ۹:۱۹٫۵ می‌باشد. توجه داشته باشید که نسبت نمایشگر به بدنه این گوشی در حدود ۸۴٫۲ درصد بوده و می‌توان گفت که توان رقابت با سایر گوشی های هوشمند موجود در بازار را دارد؛ به عنوان مثال، گوشی گلکسی ای ۹۰ ۵G که به تازگی معرفی شد، دارای نسبت نمایشگر به بدنه ۸۶٫۱ درصد است و اختلاف چندانی با آنر ۲۰ اس ندارد.

اینطور که پیداست، گوشی آنر ۲۰ اس در بخش عقب و جلو از جنس شیشه بوده و دارای فرم آلومینیومی‌ست. نگه داشتن یک گوشی با فرم آلومینیوم و شیشه می‌تواند حس بسیار خوبی را در کاربران ایجاد کند. Honor 20S به صورت پیش‌فرض مجهز به رابط کاربری Magic 2.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۹ پای است. برای کاربرانی که آپدیت بودن گوشی هوشمند حائز اهمیت است، توجه داشته باشند که امکان بروزرسانی سیستم عامل اندروید ۹ پای به اندروید ۱۰ وجود دارد.

آیا گوشی آنر ۲۰ اس از سخت افزار خوبی بهره‌مند است؟

شرکت هواوی، سخت افزار بسیار خوب و کارآمدی را برای گوشی جدید خود به کار گرفته و می‌توان گفت که عملکرد بالای آن، می‌تواند نظر مثبت کاربران زیادی را به خود جلب کند. گوشی هوشمند آنر ۲۰ اس مجهز به تراشه ۷ نانومتری هشت هسته‌ای کایرین ۸۱۰ و پردازنده گرافیکی Mali-G52 MP6 است. علاقه‌مندان به دنیای گیم و تماشای فیلم‌های با کیفیت، بهتر است بدانند که این دستگاه می‌تواند بازی و فیلم‌ها را بدون کوچک‌ترین مشکل و کاهش سرعتی اجرا کند. گیمرهایی که تمایل به خرید یک دستگاه مقرون به صرفه برای تجربه بازی های اندرویدی دارند، بهتر است در خرید این دستگاه تردید نداشته باشند. لازم به ذکر است که از سخت افزار NPU تراشه کایرین به منظور تغذیه حالت Super Night Scene Mode مبتنی بر AI هم استفاده می‌شود.

آنر 20 اس آنر 20 اس

حافظه ذخیره سازی را می‌توان یکی دیگر از ویژگی های مهم تمام گوشی های هوشمند دانست و اینطور که پیداست، شرکت هواوی تصمیم خود را برای عرضه این گوشی در دو مدل و بر اساس تفاوت در میزان رم، گرفته است؛ بدین ترتیب شاهد عرضه دو مدل گوشی با رم‌های ۶ یا ۸ گیگابایت و حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۱۲۸ گیگابایت هستیم.

نکته مهم: دوستان عزیز، گوشی Honor 20S فاقد خشاب کارت حافظه جانبی بوده و بدین ترتیب، هیچ کارت حافظه جانبی در این گوشی هوشمند پشتیبانی نمی‌شود، اما بهتر است بدانید که ۱۲۸ گیگابایت هم فضای کمی برای ذخیره‌سازی به حساب نمی‌آید و می‌تواند به خوبی پاسخ‌گوی نیازهای شما باشد.

بررسی مشخصات دوربین آنر ۲۰ اس

آنر 20 اس آنر 20 اس

گوشی هوشمند آنر ۲۰ اس مجهز به دوربین سه‌گانه در بخش عقب با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسل و گشودگی دیافراگم f/1.8، سنسور ۸ مگاپیکسل اولترا واید با گشودگی دیافراگم F/2.4 و سنسور واید ۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4‌‌ می‌باشد، همچنین شاهد قرارگیری یک فلاش ال ای دی هم در پایین سنسورها که به صورت عمودی قرار گرفته‌اند، هستیم.

دوربین سلفی در میان کاربران گوشی های هوشمند، جایگاه ویژه‌ای دارد و شرکت هواوی هم این مسئله را در نظر گرفته و شاهد یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 در آنر ۲۰ اس هستیم. علاقه‌مندان به دوربین های با کیفیت توجه داشته باشند که این دستگاه مجهز به قابلیت HDR در دوربین عقب و سلفی می‌باشد. همانطور که در تصاویر مشاهده کردید، یک حفره در سمت چپ قسمت بالا قرار دارد که مکان قرارگیری سنسور سلفی‌ست.

مشخصات باتری و سایر ویژگی‌های Honor 20S

گوشی جدید هواوی دارای باتری ۳۷۵۰ میلی‌آمپر بوده و از فناوری شارژ سریع ۲۰ وات هم پشتیبانی می‌کند؛ به نظر می‌رسد گوشی آنر ۲۰ اس توانایی پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۲٫۵ وات را هم دارد. گوشی Honor 20S دارای نسخه پنجم بلوتوث بوده و اینطور که پیداست، مجهز به جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری هم می‌باشد. توجه داشته باشید که این اسمارتفون دارای پورت USB 2.0 بوده و امکان اتصال کابل OTG هم وجود دارد. اگر بخواهیم گذری به بحث امنیت گوشی داشته باشیم، بهتر است بدانید که آنر ۲۰ اس دارای حسگر اثر انگشت است، اما نه درون صفحه نمایش یا بخش عقب، بلکه این حسگر را در سمت راست دستگاه مشاهده می‌کنید. بد نیست بدانید که هنگام بازگشایی جعبه آنر ۲۰ اس، شاهد قاب محافظ ژله‌ای باکیفیت بالا و سیم مربوط به بازگشایی بخش قرارگیری سیم کارت هم خواهید بود.

قیمت دو مدل جدید هواوی آنر ۲۰ اس را می‌توان به صورت زیر دانست:

  • مدل اول با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برابر است با ۳۰۷ دلار
  • مدل دوم با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برابر است با ۳۷۷ دلار

مزایای آنر ۲۰ اس:

  • صفحه نمایش بزرگ
  • ظاهر جذاب
  • سیستم عامل و تراشه قدرتمند
  • رم و حافظه کارآمد
  • دوربین سه‌گانه در بخش عقب و سنسور سلفی ۳۲ مگاپیکسل
  • قیمت مقرون به صرفه

معایب آنر ۲۰ اس:

  • پشتیبانی نکردن از کارت حافظه جانبی
  • پشتیبانی نکردن از رادیو
  • تعبیه حسگر اثر انگشت در مکان نامطلوب

در صورتی که قصد دارید گوشی ارزان قیمت با ویژگی های بالا و قابل قبولی را خریداری کنید، بهتر است وقت را تلف نکرده و به فکر تهیه گوشی جدید هواوی، یعنی آنر ۲۰ اس باشید.

همراهان عزیز وب سایت گوشی سنتر، امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات خوبی در زمینه گوشی Honor 20S در اختیار شما قرار دهیم. شما می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

فایل ویدیویی Honor 20S

برچسب ها

گوشی جدید هواوی

منبع: گوشـی سنتـر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود