آموزش ساده باز کردن فایل زیپ در گوشی اندروید ؛ برنامه ۷Zipper را جدی بگیرید

0 534

فایل های زیپ و فایل های با فرمت Rar را می‌توان بسیار کاربردی و مفید دانست، اما آیا روش باز کردن فایل زیپ در گوشی اندروید را می‌دانید؟

در صورتی که فایل های حجیم زیادی را برای ارسال کردن در اختیار دارید، می‌توانید آن‌ها را به فایل های فشرده تبدیل و ارسال کنید؛ در حقیقت با این کار می‌توانید در حجم بسته‌های اینترنت و حتی فضای ذخیره‌سازی هم صرفه‌جویی به عمل آورید. سوال این است آیا می‌توان فایل زیپ را به راحتی در گوشی موبایل باز کرد؟ ما در این بخش قصد داریم روش کوتاه و ساده باز کردن فایل زیپ در گوشی را آموزش دهیم.

باز کردن فایل زیپ در گوشی اندروید

شما برای باز کردن فایل های زیپ نیازمند ابزار شخص ثالث خواهید بود که ما برنامه ۷Zipper را به شما معرفی می‌کنیم و لینک دانلود مستقیم آن از گوگل پلی را هم در انتهای مطلب قرار داده‌ایم.

شما پس از دانلود و نصب برنامه ۷Zipper، می‌توانید آن را باز کنید و در یک مدت زمان بسیار کوتاه فایل موردنظرتان را شناسایی و انتخاب کنید. توجه داشته باشید که حتما نیازی به پیدا کردن فایل‌ها از طریق برنامه نیست و به راحتی می‌توانید فایل موردنظر را از بخش مدیریت فایل‌ها انتخاب نمایید.

پس از آن که موفق شدید فایل موردنظرتان را پیدا کنید، تنها کافی‌ست روی آن ضربه زده و گزینه Extract یا Unzip را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که باید محل ذخیره‌سازی فایل را هم پس از خارج کردن حالت فشرده تعیین کنید.

برخی کاربران فایل هایی با فرمت RAR از وب سایت‌ها دانلود می‌کنند که نوعی دیگر از فایل های فشرده است. در ابتدا شاهد برنامه‌هایی بودیم که کار اصلی آن‌ها باز کردن فایل های RAR بود، اما برنامه ۷Zipper از فرمت های مختلف فایل های فشرده پشتیبانی می‌کند و به راحتی می‌توانید آن‌ها را باز کنید.

بر اساس اطلاعات موجود، این برنامه اندروید توانسته امتیاز ۴٫۴ از ۵ را در گوگل پلی به دست آورد و بیشتر از ۱۰ میلیون بار هم دانلود شده است. لازم به ذکر است که این برنامه در سیستم عامل اندروید ۴٫۰ و بالاتر با سایز ۱۵ مگابایت در دسترس قرار خواهد گرفت.

لینک دانلود: اندروید

همراهان عزیز وب سایت گوشی سنتر، امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات خوبی درباره باز کردن فایل Zip در اختیارتان قرار دهیم. شما می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: گوشـی سنتـر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود