۵ روش اسکرین شات گرفتن مخفیانه از استوری اینستاگرام

0 806

آیا روش های اسکرین شات گرفتن از استوری اینستاگرام را می‌دانید؟ ما در این مقاله شما را با ۴ روش متفاوت اسکرین شات گرفتن مخفیانه از استوری اینستاگرام آشنا خواهیم کرد.

در صورتی که از استوری کاربران در اینستاگرام، اسکرین شات تهیه کنید، آن‌ها از طریق اخطاری که برنامه اینستاگرام برایشان ارسال خواهد کرد، از این اتفاق با خبر خواهند شد، اما جای نگرانی وجود ندارد و همواره روش های مخفی برای اسکرین شات گرفتن از استوری اینستاگرام وجود دارد. ما در این مقاله قصد داریم بهترین روش‌های اسکرین شات گرفتن مخفیانه از استوری اینستاگرام را به شما معرفی کنیم. بدون تردید با هر کدام از این موارد، می‌توانید مشکل خود را حل کنید.

روش های اسکرین شات گرفتن مخفیانه از استوری اینستاگرام

همانطور که گفته شد، هنگام اسکرین شات گرفتن از استوری اینستاگرام، قطعا اینستاگرام یک هشدار برای کاربرد موردنظرتان ارسال خواهد کرد.

اسکرین شات گرفتن مخفیانه از استوری اینستاگرام اسکرین شات گرفتن مخفیانه از استوری اینستاگرام

در صورتی که برای اولین بار قصد تهیه یک تصویر از استوری کاربران را دارید، یک پیغام برای شما نمایش داده می‌شود؛ این پیام به شما اطلاع می‌دهد که در صورت ادامه این کار، کاربران توسط اینستاگرام از کار شما مطلع خواهند شد.

۱: استفاده از حالت هواپیما

استفاده از حالت هواپیما (AirPlane Mode) را می‌توان یک ترفند قدیمی دانست. با این که این روش در اسنپ چت مسدود شده است، اما کماکان در اینستاگرام کارآیی دارد:

  • برنامه اینستاگرام را باز کرده و منتظر بارگذاری استوری باشید.
  • حالت هواپیما را فعال کنید؛ این حالت باعث قطع داده‌های تلفن همراه، وای فای و بلوتوث خواهد شد یا به عبارتی دیگر، تمام ارتباط دستگاه‌های بیسیم را قطع می‌کند. شما می‌توانید این کار را در سیستم عامل iOS از طریق مرکز کنترل (Control Center) انجام دهید. این قابلیت در بخش اعلان‌های سیستم عامل اندروید با نماد هواپیما در دسترس قرار دارد.
  • وارد برنامه اینستاگرام شوید و بر روی استوری که قصد تهیه تصویر از آن را دارید، ضربه بزنید و اسکرین شات خود را تهیه کنید.
  • لحظه‌ای صبر کرده و سپس حالت هواپیما را غیرفعال نمایید. شما می‌توانید قبل از غیرفعال کردن حالت هواپیما از برنامه اینستاگرام خارج شوید.

۲: از وب سایت اینستاگرام استفاده کنید

اسکرین شات گرفتن مخفیانه از استوری اینستاگرام اسکرین شات گرفتن مخفیانه از استوری اینستاگرام

اینستاگرام مدت زمان بسیار زیادی در برابر داشتن یک وب سایت قوی مقاومت کرد، اما هم اکنون دارای یک وب سایت کاربردی و مفید بوده که به شما اجازه ارسال پست و قرار دادن استوری را می‌دهد، اما از قابلیت ارسال پیام مستقیم پشتیبانی نمی‌کند.

شما برای گرفتن مخفیانه عکس از استوری اینستاگرام می‌توانید وارد وب سایت اینستاگرام شوید و کار تصویربرداری را انجام دهید. شما می‌توانید در صورت نیاز، آموزش روش عکس گرفتن از صفحه نمایش را در وب سایت گوشی سنتر مشاهده کنید.

۳: استفاده از Story Saver در اندروید

شما می‌توانید برنامه Story Saver را از لینک زیر دریافت کرده و در گوشی اندرویدی خود نصب کنید، سپس یک لیست از استوری مخاطبین را با ورود به آن مشاهده خواهید کرد. در این بخش شما با گزینه‌های Save و Repost و همچنین Share مواجه می‌شوید؛ گزینه Save می‌تواند ویدیو یا تصاویر را در گالری شما ذخیره کند.

لینک دانلود: Story Saver

۴: استفاده از Screen Recorder

یکی دیگر از روش‌های تصویربرداری از صفحه پروفایل کاربران اینستاگرام، بدون آن که مطلع شوند را می‌توان استفاده از برنامه‌های Screen Recorder دانست. شما باید یکی از این برنامه‌ها را دانلود و نصب کنید، سپس وارد آن شوید و پس از فعال کردن برنامه، اینستاگرام را باز کنید. توجه داشته باشید که این کار می‌تواند یک فایل بسیار خوبی را در اختیارتان قرار دهد.

توجه داشته باشید که یکی از بهترین برنامه های ضبط صفحه نمایش را می‌توان ZRecorder دانست. همچنین نباید نگران باشید، زیرا این برنامه به راحتی در نسخه‌های اندروید قابل نصب است و افراد می‌توانند از آن استفاده کنند. برای آشنایی بیشتر با برنامه ZRecorder، کافی‌ست روی نام آن کلیک بزنید.

۵: از یک دوربین استفاده کنید

با این که روش‌های مختلفی برای اسکرین شات گرفتن از اینستاگرام وجود دارد، اما باید بدانید که یکی از روش‌های ساده عکس گرفتن از پروفایل اینستاگرام مخاطبینتان را می‌توان استفاده از دوربین عکاسی یک گوشی دیگر دانست.

شما می‌توانید گوشی موبایل یکی از دوستان یا اقوام خود را امانت بگیرید و پس از تصویربرداری از پروفایل اینستاگرام، عکس مربوطه را برای خود ارسال کنید. توجه داشته باشید که پس از انجام این کار، تصویر را از گوشی دوستان یا اعضای خانواده خود به منظور جلوگیری از بروز مشکلات بعدی، حذف کنید. شاید این کار ساده باشد، اما باعث می‌شود از نگرانی بابت چگونگی اسکرین شات گرفتن از اینستاگرام، آن هم بدون اطلاع پیدا کردن مخاطبینتان، خلاص شوید. البته مواظب باشید که دوستان یا خانواده شما به این قضیه شک نکنند و در این صورت است که می‌توان گفت توانسته‌اید کار خود را به خوبی انجام دهید.

همراهان عزیز وب سایت گوشی سنتر، امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات مفیدی درباره روش های اسکرین شات گرفتن مخفیانه از استوری اینستاگرام در اختیار شما قرار دهیم. در صورت داشتن نظرات و پیشنهادات، می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

برچسب ها

اینستاگرام

منبع: گوشـی سنتـر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود