ترکیب رنگ آبی و قرمز در دکوراسیون منزل

0 3,966

دکوراسیون های داخلی تک رنگ امروزه جزء دیزاین های مدرن به شمار می روند و با اضافه کردن یک رنگ روشن می توان به این دکوراسیون ها انرژی و شخصیت بخشید. در ادامه این مطلب به بررسی ترکیب رنگ آبی و قرمز در دکوراسیون داخلی دو خانه آپارتمانی می پردازیم که امیدواریم این مطلب مورد توجه تان قرار بگیرد.

ترکیب رنگ آبی و قرمز در طراحی داخلی دو خانه آپارتمانی

امروزه دکوراسیون های رنگی منزل توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده اند و اگر شما تمایل دارید فضای داخلی منزل تان بی نظیر و متفاوت تر به نظر برسد می توانید دو یا چند رنگ مکمل یا متضاد را در دکوراسیون داخلی با یکدیگر ترکیب نمایید.

دکوراسیون اتاق نشیمن

دکوراسیون آبی و قرمز خانه آپارتمانی اول

اولین خانه آپارتمانی تشکیل شده از عناصر بزرگ و دیوارهای بتونی است همچنین در طراحی داخلی این خانه رنگ های قرمز و آبی به چشم می خورند. در اتاق نشیمن یک مبل با طرح مدرن به چشم می خورد که این مبلمان روی فرشی خاکستری قرار داده شده اند و میز جلو مبلی قهوه ای در روبروی مبلمان قرار دارد که از این میز می توان برای پذیرایی از مهمان ها و … استفاده کرد.

فضای بین اتاق نشیمن و آشپزخانه توسط یک دیوار پارتشین بتونی از یکدیگر جدا شده اند و برای نورپردازی اتاق نشیمن و آشپزخانه نیز از لامپ های ال ای دی استفاده شده است که این لامپ ها درخشش بی نظیری را به دیوار بتونی و سقف می بخشند تا بافت خام آن ها برجسته تر به نظر برسد.

گیاهان با گلدان های کوچک و بزرگ نیز در اطراف اتاق نشیمن چیده شده اند و تلویزیون نیز برای صرفه جویی رد فضا روی دیوار نصب شده است.

دکوراسیون اتاق نشیمن مدرن

دکوراسیون خانه مدرن

دکوراسیون رنگی خانه آپارتمانی

در طراحی داخلی اتاق خواب پانل های تک رنگ به چشم می خورند که این پانل ها فضای اتاق خواب را به فضایی دنج و با نور مناسب تبدیل کرده اند.

طراحی داخلی خانه مدرن

طراحی داخلی اتاق خواب مدرن

دیزاین داخلی اتاق خواب

دکوراسیون داخلی اتاق خواب

در طراحی آشپزخانه رنگ های سفید و خاکستری به چشم می خورند و کابینتی که در جزیره آشپزخانه قرار دارد دارای رنگ قرمز می باشد.

دکوراسیون آشپزخانه مدرن

ترکیب رنگ خاکستری و قرمز در آشپزخانه

در راهروی ورودی منزل قفسه دیواری بزرگ و کاربردی به چشم می خورد که از این قفسه برای چیدمان وسایل استفاده شده است و علاوه بر این ترکیب رنگ قرمز قفسه دیواری با درب خاکستری رنگ باعث ایجاد فضایی بی نظیر در این قسمت منزل شده است.

دیزاین داخلی خانه مدرن

دکوراسیون خانه مدرن   ترکیب رنگ قرمز و آبی در دیزاین منزل دکوراسیون راهروی ورودی

برای طراحی دکوراسیون حمام نیز از ترکیب رنگ های خاکستری و قرمز استفاده شده است و دکوراسیون حمام به صورت مدرن می باشد.

دکوراسیون سرویس بهداشتی
دکوراسیون زیبا حمام
دکوراسیون حمام   دکوراسیون حمام

دکوراسیون قرمز و آبی خانه آپارتمانی دوم

دومین خانه آپارتمانی متعلق به یک خانواده مدرن و امروزی است. در طراحی داخلی این خانه عناصر چوبی با رنگ سفید به چشم می خورند همچنین برای طراحی داخلی اتاق نشیمن از رنگ های خاکستری و قرمز استفاده شده است. با توجه به اینکه فضای اتاق نشیمن کوچک است از این رو تلویزیون روی دیوار نصب شده است و در قسمت بالایی مبلمان نیز شلف دیواری با طراحی بی نظیری به چشم می خورد.

 دیزاین اتاق نشیمن دکوراسیون اتاق نشیمن کوچک

طراحی داخلی خانه آپارتمانی

آشپزخانه دارای دکوراسیون سفید و تمیزی است و یک میز ناهارخوری با طراحی ظریف در قسمت مرکزی آشپزخانه قرار داده شده است. برای نورپردازی آشپزخانه نیز از ترکیب لامپ های ال ای دی و چراغ آویز استفاده شده و همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید آشپزخانه دارای نورپردازی کاربردی و متفاوتی می باشد.

دیزاین آشپزخانه مدرن دکوراسیون داخلی آشپزخانه سفید دکوراسیون آشپزخانه مدرن

راهروی ورودی بر خلاف خانه قبلی دارای متراژ کوچکی است و در طراحی داخلی آن از ترکیب رنگ های سفید و آبی استفاده شده است.

دکوراسیون راهروی ورودی

اتاق خواب مستر این خانه آپارتمانی دکوراسیونی بی نظیر دارد و در طراحی داخلی آن از ترکیب رنگ های قرمز و آبی و سفید و خاکستری استفاده شده است همچنین قسمتی از فضای اتاق خواب به عنوان اتاق کار در نظر گرفته شده است که برای جداسازی این بخش ها از درب شیشه ای استفاده گردیده است. فضای اتاق کار نیز به دو بخش مجزا تقسیم شده است که در یک بخش میز کامپیوتر قرار داده شده است و در بخش دیگر اتاق کار نیز میز آرایش به چشم می خورد.

دیزاین داخلی اتاق خواب ترکیب رنگ آبی و قرمز در دکوراسیون اتاق خواب مستر دکوراسیون داخلی اتاق کار

قسمت بعدی مربوط به اتاق کودک است که این بخش از منزل نیز دارای طراحی کاربردی و فضایی آرامش بخشی است همچنین برای دیزاین داخلی اتاق کودک از ترکیب رنگ های خاکستری و قرمز و سفید استفاده شده است.

دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون اتاق کودک

دکوراسیون شیک اتاق خواب   دکوراسیون داخلی اتاق کودک

دکوراسیون حمام نیز دارای طراحی بی نظیری می باشد و در دیزاین داخلی حمام کاشی های طرح دار و رنگ آبی به چشم می خورند همچنین در بخشی از فضای حمام ماشین لباسشویی قرار داده شده است.

ترکیب رنگ های قرمز و آبی در دکوراسیون سرویس بهداشتی دکوراسیون زیبا و شیک خانه آپارتمانی کوچک دکوراسیون حمام

در این مطلب ایده هایی برای استفاده از ترکیب رنگ قرمز و آبی در دکوراسیون داخلی منزل را مشاهده کردید که امیدواریم با الگو گرفتن از آن ها بتوانید دیزاینی متفاوت را در بخش های مختلف خانه آپارتمانی خود ایجاد نمایید.

منبع:زیبایی خانه

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود