زندگی خصوصی حادیثه آچیک گوزو و دوست پسرش + عکس های جذاب ودیدنی

0 1,302

حادثه آچیک گوز (به ترکی استانبولی: Hadise Açıkgöz) (زادهٔ ۲۱ اکتبر ۱۹۸۵ در بلژیک)، خواننده و ترانه‌سرای معروف ترک است.

بیوگرافی حادثه آچیک گوز

حادثه آچیک گوز زادهٔ ۲۱ اکتبر ۱۹۸۵ در بلژیک، خواننده و ترانه سرای معروف ترک است. او حرفهٔ خوانندگی را در سال ۲۰۰۴ میلادی و با تک آهنگ «Sweat» (به فارسی: عرق) آغاز کرد. اولین آلبوم حادثه در بلژیک جایزهٔ «TMF» و در ترکیه جایزهٔ «Altin Kelebek» را نصیب خود کرد.

تصویر

خانواده

پدر او تُرک و مادرش از تبار ترک های کوموک داغستان است که از شهر سیواس (ترکیه) به بلژیک مهاجرت کرده اند. نام او قبل از تولد، توسط پدر و مادربزرگش انتخاب شده بود و به معنای واقعه و رویداد است. حادثه وقتی که ۱۱ ساله بود مادر و پدرش از یکدیگر جدا شدند. او دو خواهر و یک برادر دارد و فرزند دوم خانواده است.

شروع فعالیت

اولین حضور حادیثه در عرصه خوانندگی مربوط به سال ۲۰۰۳ و شرکت در شوی استعداد یابی خوانندگی و رقاصی Idoot بلژیک است. با اینکه او در این مسابقه موفقیت چندانی به دست نیاورد و نتوانست به مرحله نهایی دست پیدا کند اما وی نا امید نشد و با همکاری یک تهیه کننده موسیقی در تدارک انتشار یک آلبوم موسیقی تلاش کرد.

تصویر

آلبوم اول

با انتشار آلبوم sweet (عرق) توانست اولین قدم موفقیت در این عرصه را بردارد.اولین آلبوم وی در سال ۲۰۰۵ با ۵ آهنگ توانست جایزه(TMF بلژیک) و جایزه پروانه طلایی (ترکیه) را برای وی به ارمغان بیاورد.

مجری

حادثه در سال ۲۰۰۶ برنامه ستاره پاپ ترکیه را ارائه کرد که حدود ۲۰ میلیون بیننده در هفته داشت. حادثه علاوه بر دستاوردهای موسیقی اش نیز نسخه بلژیکی ایکس فکتور را در سال ۲۰۰۸ ارائه کرد .

تصویر

داوری

او در سال 2008 در بلژیک جز داوران برنامه ایکس فکتور بود، سپس در سال 2012 به عنوان داور شوی استعداد یابی مشهور ترکیه بنام O Ses Turkiye انتخاب شد.

مسابقه یورو ویژن

در سال ۲۰۰۸ با ابراز تمایل نسبت به شرکت در این مسابقات اعلام داشت که کرسی نمایندگی ترکیه را در یوروویژن به عهده خواهد گرفت و در آن دوره از رقابت ها ثبت نام کرد. حادثه با آهنگ «Düm Tek Tek» در یوروویژن ۲۰۰۹ شرکت کرد و با امتیاز نهایی ۱۷۷ رتبهٔ چهارم را کسب نمود.

تصویر

روابط عاطفی

او مدتی با هاکان باس رابطه داشت و در حال حاضر هم خبر می رسد که با مدل فرانسوی اورلین مولر دوست شده است. وی تا به حال ازدواج رسمی نداشته است.

کارهای داوطلبانه

حادثه به نفع بیماران سرطانی در کشور بلژیک به همراه بعضی از هنرمندان معروف بلژیکی کنسرتی را برگزار کرد که یک میلیون یورو حاصل فروش بلیت آن برنامه شد.

تصویر

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود