زندگی خصوصی میلاد محمدی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 319

میلاد محمدی (زادهٔ ۷ مهر ۱۳۷۲ – تهران) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است که برای باشگاه فوتبال خنت در پست مدافع چپ بازی می‌کند.

بیوگرافی میلاد محمدی

میلاد محمدی متولد 7 مهر 1372 در تهران، فوتبالیست است سرعت فوق العاده ای دارد، خودمانی و ساده حرف می زند و می گوید بچه پایین شهر است بخاطر سرعت فوق العاده اش به میگ میگ مشهور است.

تصویر

خانواده ورزشی

بچه پایین شهر هستیم و به این موضوع هم افتخار می کنیم، دو برادر دیگرمان میثم و محسن پرورش اندام کار می کنند و هر دو مشوق ما برای ورزش به شمار می روند.

تصویر

برادر دوقلو

میلاد و مهرداد محمدی دو برادر دوقلو هستند، میلاد 5 دقیقه زودتر بدنیا آمده و هر دو فوتبالیست اند، دو برادر بزرگ بنام میثم و محسن و یک خواهر نیز دارند.

تصویر

مدلینگ

نشریه بولا اسپورت مالزی در گزارشی از پتانسیل چهره جذاب میلاد محمدی برای مدلینگ خبر داد، اما خود میلاد می گوید اصلا به این فکر نکردم روزی مدل شوم من بازیکن فوتبالم و سخت گرفتار تمرینات و بازی، بنابراین وقتی برای انجام کار مدلینگ ندارم.

ازدواج

آقا میلاد محمدی روز یکشنبه 15 دی ماه 1398 در 26 سالگی با انتشار عکس بالا رسما خبر ازدواج خود را اعلام کرد و به جرگه متاهلان پیوست.

تصویر

شروع با تیم محلی

فعالیت خود را از 14 سالگی با تیم محلی جاوید فلاح در منطقه فلاح تهران به صورت جدی شروع کرد سپس به آکادمی استیل آذین رفت و مدتی بعد برای سربازی در نیروی زمینی بازی کرد.

درخواست تست از استیلی

سال 93 : روزی به تمرینات تیم راه آهن رفتم و به آقا حمید استیلی گفتم بچه پایین شهر هستم و زحمت زیادی کشیدم، می شود مرا ببینی، ایشان هم لطف کردند از من تست گرفتند همان روز به عضویت راه آهن درآمدم.

تصویر

ماجرای ترانسفر به روسیه

در سال 94 با هماهنگی تیم راه آهن برای تست تیم اشتورم گراتس به اتریش رفته بود؛ در بازی دوستان این تیم با تیم روسی مورد توجه مربیان رقیب قرار گرفت و به این صورت برای بازی به روسیه دعوت شد.

قرارداد

قرارداد او در سال 93 با راه آهن 50 میلیون و در فصل بعدی 200 میلیون بود، باشگاه ترک گروژنی روسیه با پرداخت 1/3 میلیارد تومان رضایت نامه او را از راه آهن گرفت.

در لیگ بلژیک

میلاد بعد از 3 سال حضو در تیم احمد گروزنی روسیه حالا از سال 2019 در تیم خنت بلژیک بازی می کند و از بازیکنان تاثیر گذار تیم اش می باشد.

تصویر

الگو ها

در ایران الگوی فوتبالی ام مجتبی محرمی است فیلم های بازی آقا مجتبی را دیدم و از آن گذشته او بچه محل ماست، در خارج هم بازی ژوردی آلبا دفاع چپ بارسلونا را خیلی دوست دارم چون بارسایی هستم.

در جام جهانی و جام ملت ها

درخشش و سرعت فوق العاده او باعث شد کارلوس کیروش به او میدان بازی دهد به همین دلیل تجربه بازی در جام جهانی 2018 و جام ملت های آسیا 2019 را در کارنامه خود دارد.

علاقه به شکار و تیراندازی

میلاد در روسیه هم کاری جز تمرین ندارد و حتی در تعطیلات هم مثل دیگر بازیکنان راهی مسکو نمی شود تا خوش بگذراند. میلاد در این باره حرف جالبی می زند و می گوید: وقتی تیم تعطیل می شود خیلی از بچه های تیم راهی مسکو می شوند ولی من برنامه خودم را دارم. باشگاه این امکانات را به ما داده که به یک پادگان نظامی برویم. در آنجا برای شکار به ما اسلحه می دهند. راستش من عاشق شکار کردن هستم و تعطیلاتم را این طور می گذرانم.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود