زندگی خصوصی ایرج طهماسب و همسرش مرجان مدرسی + عکس های جذاب و دیدنی

0 10,649

ایرج طهماسب (زادهٔ ۳۰ اردیبهشت ۱۳۳۸در تهران) مجری تلویزیون، هنرپیشه، عروسک گردان، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی است.

بیوگرافی ایرج طهماسب

ایرج طهماسب متولد 26 اردیبهشت 1338 در تهران، بازیگر است.فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است، برادرش ناصر از دوبلورهای سینماست، بجز بازیگری، عروسک گردان، مجری و کارگردان نیز می باشد. وی اصالتا اهل جهرم استان فارس می باشد.

تصویر

ازدواج

ایرج طهماسب در سال 1362 با مرجان مدرسی ازدواج کرد، دو دختر به نام های یاسمن و گلناز دارم و شکر خدا از زندگی خوبی برخوردار هستم.

بیوگرافی مرجان مدرسی

مرجان مدرسی با نام اصلی معصومه مدرسی قوامی فارغ التحصیل معماری و گرافیک و نقاشی است تا سال 1392، بیش از 40 نمایشگاه گروهی و انفرادی داشته است. وی که در زمینه آبرنگ از راهنماییهای مرحوم سید جمال الدین خرمی نژاد بهره برده، سالهاست بخشی از وقت خود را به آموزش هنر خصوصا نقاشی آبرنگ اختصاص داده است.

تصویر
بیوگرافی ایرج طهماسب و همسرش مرجان مدرسی + زندگینامه
شروع فعالیت

فعالیت خود را از تمرینات تئاتر دانشجویی آغاز کرد، بصورت جدی با عروسک گردانی در مجموعه مدرسه موشه ها به کارگردانی مرضیه برومند در سال 1363 وارد عرصه حرفه ای هنر شد.

بازیگری

بازیگری را با فیلم آن سوی مه در سال 1363 همزمان با کار عروسکی آغاز کرد و در همان سال دومین تجربه خود را در سینما با فیلم خط پایان کسب کرد.

تصویر
افتخارات + حمید جبلی

از جوایزش می توان به کاندید بهترین فیلمنامه از چهارمین جشن خانه سینما برای فیلم عینک دودی در سال 1378 اشاره کر او و حمید جبلی از معروف ترین زوج های سینمایی ایران هستند که در چند سال اخیر با ساخت سریال کلاه قرمزی همکاری های موفقی باهم داشتند. فاطمه معتمدآریا از دیگر همکاران همیشگی طهماسب بود

ورزش

عاشق فوتبالم. ولی خودم ورزشکار نیستم البته خیلی سالها پیش وقتی جوان بودم کوهنورد بوده ام.

تصویر

نویسندگی و نقاشی

ایرج طهماسب در زمستان ۱۳۹۵ نخستین کتاب داستان خود را با نام سه قصه در نشر چشمه منتشر کرد من با نوشتن آرامش پیدا کردم. با نقاشی هم خیلی آرامش می گیریم. نقاشی هم می کنم و قرار بود نمایشگاه بگذارم هرآنچه که مربوط به هنرهای نمایشی باشد مرا آرام میکند و برایم لذت بخش است.

کارگردانی، بازیگری یا نویسندگی

همه را به یک اندازه دوست دارم اما عروسک گردانی از همه اینها بیشتر برایم جذابیت دارد.

تصویر
تدریس

رشته بازیگری و کارگردانی را در دانشگاه تهران خوانده و در آنجا تدریس هم کرده ام.

بیوگرافی ایرج طهماسب و همسرش مرجان مدرسی با عکس

زندگی در کانادا

طهماسب دائم بین ایران و کانادا در رفت و آمد است بعد از هر پروژه ای که در ایران می سازد، بار و بنه را می بندد و به کانادا می رود، دفتری در این کشور دارد و کارهایی را که در ایران و کانادا انجام می دهد از همان جا هندل می کند. مدتی پیش عکس از همسر و دخترش در خارج از کشور منتشر شده بود.

منبع:ساعدنیوز

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود