چگونه از دو ایرپاد پخش آهنگ پخش کنید؟

0 16,801

اپل ایرپاد (Apple Airpods) قابلیت‌های زیادی دارد و می‌توانید برای گوش دادن موسیقی استفاده کنید، اما آیا می‌دانید امکان پخش آهنگ از دو ایرپاد وجود دارد؟

کاربران می‌توانند با استفاده از ویژگی جدید Audio Sharing که در iOS 13.1 و iPadOS 13.1 معرفی شده است، آهنگ را از یک آیفون با دو AirPod به اشتراک بگذارند. دو روش اصلی برای اشتراک گذاری آهنگ از یک دستگاه به دو AirPod وجود دارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت. ما در این مقاله با استفاده از ویژگی Share Audio موجود در دستگاه‌های مجهز به iOS 13.1 ، iPadOS 13.1 و بالاتر از آن به شما روش اشتراک گذاری آهنگ از آیفون و پخش آهنگ از دو ایرپاد را نشان خواهیم داد.

روش پخش آهنگ از دو ایرپاد

همانطور که در بالا گفته شد، این ویژگی در دستگاه‌های دارای سیستم عامل iOS 13.1 و iPadOS 13.1 یا بالاتر و آنهایی که از بلوتوث ۵٫۰ پشتیبانی می‌کنند، عمل خواهد کرد. هنگام صحبت کردن با هدفون ، اپل از طیف وسیع هدفون‌های AirPods و Beats پشتیبانی می‌کند. این ویژگی روی AirPods ، AirPods Pro ، Powerbeats Pro ، Powerbeats 3 ، Beats Solo Pro ، Beats Solo 3 Wireless ، Beats Studio 3 Wireless و Beats X کار خواهد کرد.

استفاده از ویژگی اشتراک گذاری صوتی

ویژگی اشتراک گذاری صوت با استفاده از Control Center قابل دسترسی است. شما باید گوشه سمت راست بالای صفحه iPhone یا iPad خود را به پایین بکشید تا بتوانید وارد مرکز کنترل گوشی شوید.
پخش آهنگ از دو ایرپاد

از Control Center بر روی Now Playing ضربه زده و نگه دارید.
پخش آهنگ از دو ایرپاد
در ادامه روی دکمه AirPlay ضربه بزنید.

پخش آهنگ از دو ایرپاد

همزمان با AirPods متصل شده، گزینه جدید share Audio هم نمایان می‌شود که باید بر روی آن ضربه بزنید.

پخش آهنگ از دو ایرپاد

اکنون iPhone یا iPad دیگری را در نزدیکی دستگاه خود قرار دهید تا هدفون به آن‌ها وصل شود. همچنین می‌توانید ایرپادها یا هدفون‌های آن‌ها را در نزدیکی دستگاه خود قرار دهید.

پخش آهنگ از دو ایرپاد

هم اکنون دستگاه مورد نظر را در پنجره باز شده مشاهده خواهید کرد. در ادامه باید روی گزینه Share Audio ضربه بزنید.

پخش آهنگ از دو ایرپاد

هم اکنون هر دو دستگاه به iPhone یا iPad شما متصل خواهند شد. علامت تیک را در کنار این دو دستگاه مشاهده خواهید کرد که برای اتصال به هدفون دوم هم کافی است روی آن ضربه بزنید.

پخش آهنگ از دو ایرپاد

اکنون هر دو دستگاه به iOS یا iPadOS شما متصل شده‌اند. با پخش موسیقی، پخش همزمان در هر دو هدفون شروع می‌شود. برای جدا کردن یکی از مجموعه های هدفون، کافی‌ست به صفحه AirPlay برگردید و دوباره روی باکس مربوطه ضربه بزنید تا تیک زده شود. همچنین می‌توانید هدفون را خاموش کنید یا AirPods را در حالت مورد نظر قرار دهید تا اشتراک صدا متوقف شود.

پخش آهنگ از دو ایرپاد

منبع: گوشـی سنتـر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود