آشنایی با کاندوم خاردار و انواع آن

0 3,733

کاندوم‌ خاردار نوعی از کاندوم ها هستند که تفاوت آنها بافت است. بافت نوع خاردار دارای برجستگی ها و در واقع خار های بزرگ و یا کوچکی است که این برجستگی ها اشکال مختلفی داشته و روی سطح قرار گرفته اند.

کاندوم خاردار چیست؟

در اوایلی که استفاده و خرید کاندوم بین مردم دنیا متداول شده بود، از این محصول به عنوان یک محصول پیشگیری کننده یاد می شد، اما با پیشرفت تکنولوژی و ورود مدل های جدیدی به بازار، از این وسیله علاوه بر استفاده به عنوان یک وسیله پیشگیری کننده از بارداری و ابتلا به بیماری های مقاربتی، به عنوان یک وسیله ایجاد لذت بیشتر و تحریک کننده مورد استفاده قرار گرفت.

کاندوم خاردار

کاندوم‌ خاردار نوعی از کاندوم ها هستند که تفاوت آنها بافت است. بافت نوع خاردار دارای برجستگی ها و در واقع خار های بزرگ و یا کوچکی است که این برجستگی ها اشکال مختلفی داشته و روی سطح  قرار گرفته اند. ممکن است باریک و بلند و استوانه ای شکل باشند و یا اینکه دایره ای و کوتاه باشند.
مشخصا این نوع محصولات نیز دارای کاربرد پیشگیری از ابتلا به بیماری های مقاربتی و کنترل بارداری نیز هستند اما نکته مهم درباره آنها لذت بیش از اندازه ای است که برای زوجین به ارمغان می آورند.
برجستگی ها و خارهای این نوع کاندوم در واقع با ایجاد اصطکاک روی دیواره واژن در حین رابطه موجب ایجاد لذت زیادی برای بانوان شده و تحریک پذیری بیشتری را برای آنها در پی خواهد داشت. از این رو، برای لذت بیشتر و جلب رضایت بانوان استفاده از این محصول یک توصیه کاملا موثر است. تنوع در رابطه جنسی و افزایش لذت طرفین از مزیت های مهم این نوع محصول است که باعث محبوبیت آن در میان افراد شده است.

کاندوم خاردار

انواع کاندوم خاردار

کاندوم خاردار لاتکسی: این دسته از محصولات مشخصا از جنس لاتکس بوده و معمولا خار های آنها برجستگی هایی در حد دایره های کوتاه هستند که موجب بیشتر شدن لذت رابطه می شوند. این دسته از محصولات سایر ویژگی های محافظتی خود را نیز حفظ کرده و استفاده از آنها در عین لذت رابطه ای ایمن را برای زوجین رقم می زنند.
کاندوم خاردار سیلیکونی: این نوع محصولات از جنس سیلیکون بوده و دارای خارهای درستی روی بدنه خود هستند. علاوه بر این، به علت ضخامت بالا موجب افزایش سایز آلت تناسلی نیز می شوند. اما نکته مهم در رابطه با این نوع محصولات این است که هدف از ارائه آنها تنها افزایش لذت و هیجان رابطه است و ضمانتی در رابطه با پیشگیری از بیماری و بارداری ندارند.
بنابراین بهتر است ابتدا از یک کاندوم لاتکسی استفاده کرده و سپس این محصول از روی آن استفاده شود.
کاندوم‌ فضایی: این نوع محصولات که از جنس لاتکس هستند تنها توسط برخی از برند ها ارائه می شوند و به کاندوم‌های طلایی نیز معروف هستند. نکته بسیار مهم در رابطه با آنها این است که برجستگی های آنها بسیار بزرگتر بوده و روی نوک محصول نیز خار های درشتی وجود دارد. این موضوع موجب تمایز این محصولات از سایرین شده و القای حس لذتی بی نظیر به بانوان می شود.

کاندوم خاردار

کاندوم‌های خاردار مناسب استفاده چه کسانی هستند؟

1.    زوجین: به طور کلی این محصولات موجب ایجاد لذت بسیار زیادی شده و برای کسانی که نیازمند تنوع و لذت بیشتر در رابطه هستند، یک انتخاب خوب برای تجربه ای هیجان انگیز است.
2.    بانوان مسن: در سنین بالاتر رسیدن به اوج لذت و ارگاسم برای بانوان مشکل تر می شود. این محصولات به کمک آنها آمده و موجب رضایت بیشتر بانوان از رابطه خواهند شد.
3.    افرادی که دیر به ارگاسم می رسند: برخی از بانوان به دلایلی مدت زمان بیشتری را برای رسیدن به ارگاسم نیاز دارند که از طرفی ممکن است موجب عدم هماهنگی زن و مرد شده و لذت رابطه از بین برود. از این رو، کاندوم‌های خاردار به کمک افراد آمده و موجب افزایش سرعت رسیدن به ارگاسم در خانم ها می شوند.
4.    بانوانی که تازه زایمان کرده اند: پس از زایمان های طبیعی مشکل گشادی واژن برای بانوان مطرح بوده و باعث می شود که اصطکاک زیادی میان آلت مردانه و دیواره داخلی واژن ایجاد نشده و بانوان تحریک نشوند. از این رو، برجستگی های این دسته از محصولات مشکل را برطرف کرده و به کمک زوجین می آیند.
5.    افرادی با حساسیت کمتر: برخی از افراد ممکن است در نتیجه سردمزاجی و یا به طور کلی حساسیت کمتری داشته و خیلی سخت تحریک شوند. از این رو، خار های موجود در سطح این نوع کاندوم موجب ایجاد خارش و اصطکاک شده و به افراد در برانگیختن میل جنسی و تحریک واژن کمک خواهد کرد.

منبع : سپیتا شاپ

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود