مازیار فلاحی برای همیشه از ایران رفت / عکس حضور او در شبکه‌ی ماهواره‌ای سلطنت طلب

0 3,889

مازیار فلاحی برای همیشه از ایران مهاجرت کرد و در اولین اجرای خارجی در شبکه سلطنت طلب من و تو حضور یافت.

اعتدال: فلاحی که چند سالی در اوکراین زندگی می‌کرد، چندی پیش در گفت‌وگویی زنده با شبکه «من و تو» اعلام کرده بود از اوکراین خارج شده و به کشور آلمان مهاجرت کرده است.

مازیار فلاحی خواننده ایرانی که چندی پیش گفته می‌شد برای همیشه از ایران رفته، در شبکه انگلیسی من‌وتو دیده شد!

فلاحی که چند سالی در اوکراین زندگی می‌کرد، چندی پیش در گفت‌وگویی زنده با شبکه «من و تو» اعلام کرده بود از اوکراین خارج شده و به کشور آلمان مهاجرت کرده است. او همچنین از سختی‌هایی گفت که هنگام خروج از اوکراین متحمل شده بود.

بیوگرافی مازیار فلاحی

مازیار فلاحی خواننده، آهنگساز، نوازنده، بازیگر و ترانه سرا است و سال ۱۳۵۳ به دنیا آمده است. او به طور حرفه‌ای نوازندگی گیتار را از سال ۱۳۶۸ آغاز کرد. در سال ۱۳۷۱ در رشته مهندسی صنایع وارد دانشگاه شد و هم زمان در مرکز آموزش‌های هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دوره کارگردانی سینما را در سال ۱۳۷۴ به پایان رساند.

فیلم کوتاه «مطرود» اولین تجربه کارگردانی او است. پس از آن در سال ۱۳۷۶ مجموعه داستان‌های کوتاهش را با نام «کلاغ – پاییزکودکی» منتشر کرد و در ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ از کتاب ترانه‌های خود تحت عنوان «مجنون لیلی» رونمایی کرد.

از جمله کار‌های وی می‌توان به ساخت موسیقی متن، ترانه‌ها و خوانندگی فیلم‌های دو راه حل برای یک مسئله (به سفارش یونیسف)، مدرسه‌ای برای دیگران، نبش قلب، ققنوس (تلویزیون)، تیتراژ سریال لحظه دیدار (شبکه جام جم)، فیلم‌های به دنبال خوشبختی، دلواپسی، بی ستاره، سر سپرده، تیتراژ فیلم سینمایی دختران، سریال قلب یخی، فیلم سینمایی پروانگی اشاره کرد.

همچنین آلبوم قلب یخی اولین آلبوم رسمی موسیقی او است.

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود