زندگی خصوصی میثم درویشان پور و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 4,899

میثم درویشان‌ پور متولد 29 فروردین دهه شصت، کمدین است بیوگرافی میثم درویشان پور و همسرش لیدا عکس های میثم درویشان پور عکس همسر میثم درویشان پور.

بیوگرافی میثم درویشان پور

میثم درویشان پور متولد 29 فروردین دهه شصت، کمدین است در شهر قزوین بدنیا آمده و با موسیقی فعالیت خود را شروع کرده است، با حضور در برنامه خنداننده شو و کسب رتبه اول بسیار مشهور شد، او متاهل می باشد.

تصویر

ازدواج و همسرش

میثم درویشان پور در سال 1389 با همسرش لیدا ازدواج کرد، این زوج همزمان با اجرای میثم در خندوانه در 8 مرداد 1396 صاحب یک پسر بنام پندار شدند.

تصویر

دلنوشته میثم درویشان پور برای همسرش

«تو این روزای حساس و نفس گیر یکی هست که به جز حمایت از من داره خیلی از مسائل رو تحمل میکنه و با اینکه تو این شرایطش خیلی موقع ها نمیتونم کنارش باشم بازم با لبخند منو به جلو رفتن و پیروز شدن تشویق میکنه…. همسر مهربونم امیدوارم لایقت باشم.»

شروع فعالیت با موسیقی

فعالیت هنری خود را با موسیقی شروع کرد، ابتدا گیتار می زد و حالا نیمه حرفه ای پیانو نیز کار می کند، می گوید صدای خوبی هم دارم و گاهی برای دل خودم می خوانم.

تصویر

حضور در خندوانه

در سری اول خنداننده شو از بین 100 نفر توانست جزء 20 نفر منتخب وارد برنامه شود و زیر نظر اشکان خطیبی مربی خود با دیگر شرکت کننده ها رقابت کند.

تصویر

قهرمان خنداننده شو

در نهایت بعد از چندین دوره مسابقه و با آرای مردمی میثم درویشان پور از گروه اشکان خطیبی و مجید افشاری از گروه حسن معجونی به فینال مسابقه را یافتند این دو در سالن کنسرت برج میلاد با حضور 1300 آخرین اجرای خود را در فینال برگزار کردند و در نهایت آقای درویشان پور بعنوان نفر اول برنده مسابقه شد.

خنداننده شو چه بود

خنداننده شو بخشی جانبی در مجموعه خندوانه است که به معرفی استندآپ کمدین های جوان و با استعداد ایرانی می پردازد این مسابقه برای انتخاب بهترین خنداننده از میان مردم برگزار شد.

ماجرای کپی کاری

اجرای فینال وی شباهت زیادی به کمدین مشهور ایرانی – سوئدی، آقای ماز جبرانی داشت که در بخشی از اجرا این کپی خط به خط از وی مشهود می باشد بعدها ماز جبرانی این کمدین را در شبکه اجتماعی خود تحسین کرد.

تصویر

ورود به رادیو

آقای درویشان پور با شهرت و استعدادی که داشت بعنوان گوینده کمدین وارد رادیو شد، او در رادیو تهران و برنامه تهران من در کنار ویدا بزرگی گوینده به اجرا برنامه می پردازد.

نمایشنامه خانی و خندوانه

مدتی نیز در کارگاه های هنری اشکان خطیبی تجربه نمایشنامه خوانی بدست آورد و حالا اغلب بعنوان استند آپ کنسرت خنده برگزار می کند و در برنامه خندوانه حضور فعالی دارد.

منبع:ساعدنیوز

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود