معرفی تمامی واچ فیس های watchOS 9 ؛ زیباترین ها در یک سیستم عامل

0 3,832

واچ فیس های watchOS 9 ؛ واچ او اس ۹ یکی از جالب ترین آپدیت های تاریخ اپل واچ در خصوص واچ فیس است و ما چندین واچ فیس جذاب را در این سیستم عامل مشاهده می کنیم.اما بیایید نگاهی نزدیک تر به این واچ فیس ها داشته باشیم و به نوعی در ادامه آن هارا به شما معرفی کنم.

واچ فیس های watchOS 9

واچ فیس Lunar

واچ فیس Lunar یا قمری رابطه بین تقویم میلادی و تقویم قمری را نشان می دهد که در فرهنگ هایی از جمله چینی، اسلامی و عبری استفادهمی شود. شما می توانید تا چهار عارضه با این واچ فیس استفاده کنید.

واچ فیس Playtime

Playtime  یک واچ فیس سرگرم کننده و پویای اپل واچ است که دارای اعداد متحرک است که  با همکاری هنرمندی با نام Joi Fulton  طراحی شده است. چرخاندن Digital Crown  باعث متحرک سازی کلی واچ فیس و تغییر پس زمینه می شود.اگر روی اعداد واچ فیس ضربه بزنید شخصیت ها واکنش های بسیار جذابی نشان می دهند. شما می توانید انتخاب کنید که یک پس زمینه متحرک یا یک پس زمینه خشک و بدونتغییر داشته باشید.

واچ فیس Metropolitan

Metropolitan یک واچ فیس کلاسیک است که با چرخاندن Digital Crown سبک آن مقداری تغییر می کند. اعداد طراحی شده این واچ فیسسفارشی هستند که از نظر سبک و وزن تغییر می کنند و زمانی که مچ دست پایین است به دچار تغییراتی می شوند.تا چهار ویژگی و چیزاضافه را می توان به دورِ صفحه گرد این ساعت اضافه کرد این در حالی است که رنگ های این واچ فیس نیز کاملا قابل تنظیم هستند.

واچ فیس Astronomy

Astronomy در واقع یک نسخه اصلاح شده از واچ فیس اصلی Astronomy است که به طور کلی بازسازی شده است و شامل یک نقشهستاره جدید و داده های ابر فعلی بر اساس موقعیت مکانی شما می شود. می توانید زمین، ماه یا منظومه شمسی را به عنوان نمای اصلی تنظیمکنید و فونت را سفارشی کنید. این واچ فیس از دو ویژگی جانبی بهره می برد ، و چرخاندن Digital Crown به شما امکان می‌دهد سریع بهجلو یا عقب برگردید تا موقعیت فاز/سیاره ماه را در روز دیگری ببینید.

واچ فیس های موجود در watchOS 9 به طور کامل مدرنیزه شده اند و ساعت شمارا جذاب تر از همیشه نشان می دهند.

watchOS 9 برای اپل واچ سری ۴ به بعد منتشر خواهد شد و بنظر پشتیبانی اپل از اپل واچ سری ۳ به پایان رسیده است.

منبع:آیکلاریفاید

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود