ویژگی های شیائومی ایرداتز پرو ۲ (Airdots Pro 2) ؛ هدفون بیسیم شیائومی

1 5,965

شیائومی AirDots Pro جدیدترین هندزفیری بلوتوث شیائومی میباشد که دارای ویژگیهای خاصی مانند کلیدهای لمسی ،کیفیت عالی و طراحی زیبا است.

هدفون شیائومی ایرداتز پرو ۲ را می‌توان به عنوان یکی از هدفون های شیائومی معرفی کرد. ما قصد داریم شما را با هدفون Xiaomi Airdots Pro 2 و مشخصات آن آشنا کنیم.

شرکت شیائومی از آخرین هدفون TWS خود با نام Xiaomi Airdots Pro 2 در چند روز گذشته رونمایی به عمل آورد. شیائومی ایرداتز پرو ۲ را می‌توان نسخه پیشرفته هدفون بیسیم شیائومی عنوان کرد، بنابراین انتظار می‌رود دارای ویژگی‌های جذابی باشد. در این بخش به بررسی این هدفون بیسیم جدید شیائومی خواهیم پرداخت.

طراحی شیائومی ایرداتز پرو ۲

شیائومی ایرداتز پرو 2

هدفون شیائومی ایرداتز پرو ۲ در یک جعبه کوچک و در کنار یک جعبه شارژ با ظاهری ساده، اما جذاب قرار دارد. Airdots Pro 2 با نسخه قدیمی خود متفاوت بوده و از طراحی قابل قبول و کاربرپسندی برخوردار است. قاب شارژر با رنگ سفید و همچنین ظاهری زیبا و شکیل در دسترس قرار خواهد گرفت. در سمت راست این هدفون بیسیم، یک کلید وجود دارد که می تواند وضعیت اتصال را کنترل کند. هدفون ایر داتز از شارژر Type-C پشتیبانی کرده و پورت شارژ هم در پایین آن قرار دارد.

یکی از نقاط ضعف این هدفون را می‌توان وجود فاصله میان هدفون و قاب شارژ دانست که در حقیقت احتمال آسیب‌پذیری آن را افزایش خواهد داد. نکته دیگر آن که قاب شارژ دارای لبه‌ها و گوشه‌های بیشتری نسبت به Airdots Xiaomi است. به طور کلی می‌توان این محصول و قاب شارژ را کوچک توصیف کرد که به راحتی می‌توان آن را به همراه کیف شارژ در جیب قرار داد.

شیائومی ایرداتز پرو 2

Xiaomi Airdots Pro 2 دارای یک دکمه مجازی بوده که کار با آن بسیار ساده است. هدفون شیائومی ایرداتز پرو ۲ همانند بسیاری از هدفون‌های TWS از حالت مکالمه تلفنی، موسیقی و دستیار صوتی پشتیبانی می‌کند. این هدفون برخلاف سایر هدفون‌های TWS که دارای دکمه فیزیکی هستند، دارای یک دکمه لمسی می‌باشد، اما در سایر مدل‌ها شاهد دکمه فیزیکی روی هدفون‌ها هستیم که نیاز به فشار دارند و این کار می‌تواند به گوش‌های شما هم فشار وارد کند.

برای قرار دادن در حالت تماس تلفنی باید دو بار به صورت مداوم هر دو طرف هدفون را لمس کرده تا تماس را قطع یا پاسخ دهید. برای قرار دادن هدفون در حالت موسیقی، سمت راست آن را دو بار به منظور پخش یا توقف موسیقی لمس کنید و برای قرار دادن هدفون بر روی دستیار صوتی، کافی‌ست دو بار سمت چپ هدفون را لمس کنید. توجه داشته باشید که خاموش کردن یکی از هدفون‌های بیسیم می‌تواند موسیقی را متوقف کند. جالب است بدانید هدفون Xiaomi Airdots Pro 2 مجهز به نسخه پنجم بلوتوث بوده و ارتباط بیسیم را تا ۱۰ متر فراهم خواهد کرد.

عملکرد هدفون Xiaomi AirDots Pro 2

شیائومی ایرداتز پرو 2

هدفون‌های Xiaomi Airdots Pro 2 TWS می‌توانند صدا را با شفافیت بسیار خوبی به گوش مخاطبین برسانند. درباره عملکرد همگام سازی صوتی، علی‌الخصوص هنگام بازی کردن باید بدانید حدودا ۰٫۵ ثانیه عقب خواهد بود. این هدفون هنگام تجربه بازی‌هایی که زمان در آن‌ها نقش بسیار مهم و حیاتی دارد، مورد پسند نخواهد بود؛ البته این موضوع برای کاربرانی که حساسیت زیادی به این مسائل دارند، ممکن است نمود بیشتری داشته باشد و عنوان کردن این مسئله را می‌توان سختگیرانه دانست.

هدفون جدید شیائومی را می‌توان در مقایسه با سایر هدفون‌ها بسیار قدرتمند توصیف کرد. اگر چه ظاهر فیزیکی قسمت درون هدفون چنگی به دل نمی‌زند، اما به خوبی در گوش جای خواهد گرفت. پوشیدن این هدفون آسان بوده و می‌توان ساعت‌ها از آن استفاده کرد. کیفیت تماس با این هدفون بیسیم بسیار مناسب است، به شرط آن که هر دو هدفون را روی گوش قرار دهید.

صدای خارج شده از آن بسیار بلند و واضح بوده و از طرف دیگر، شخصی که با آن مکالمه می‌کنید هم می‌تواند به خوبی صدای شما را بشنود، اما حتما از هر دو هدفون به هنگام مکالمه استفاده کنید، در غیر این صورت کیفیت صدا کاهش پیدا خواهد کرد.

باتری و قیمت هدفون بیسیم شیائومی

شیائومی ایرداتز پرو 2

عمر باتری هدفون شیائومی ایرداتز پرو ۲ در حدود ۴ ساعت بوده که با استفاده از قاب شارژ می‌توانید حدود ۱۴ ساعت از آن استفاده کنید. این ویژگی خوب است، اما چندان شگفت انگیز نیست. بد نیست بدانید که ماندگاری باتری هدفون بیسیم اپل ایرپاد پرو با قاب شارژ می‌تواند تا ۲۴ ساعت باشد. قیمت هدفون Xiaomi Airdots Pro 2 نزدیک به ۸۰ دلار است. همچنین هدفون شیائومی ایرداتز پرو ۲ دارای یک جعبه شارژ، کابل شارژ Type-C و یک دفترچه راهنما است.

همراهان عزیز ، امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات خوبی درباره هدفون بیسیم جدید شیائومی در اختیارتان قرار دهیم. شما می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

فایل ویدیویی Xiaomi AirDots Pro 2

منبع: گوشـی سنتـر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
1 نظر
  1. مهشید امامی می‌گوید

    مرسی از بررسی خوبتون
    میخوام این رو از موبوتل بگیرم
    واقعا 515 تومن ارزش داره؟
    اخه مگه نباید 14 دلار قیمت داشته باشه؟

    https : // mobotel . ir / product / xiaomi-redmi-airdots-2 /

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود