تست شخصیت شناسی تصویری؛ می خوای فالت بگیرُم؟ پس مشتت رو نشونم بده تا ویژگی هاتُ فاش کنم

خودت رو بشناس!

0 3,755

بگو دستت رو چطور مشت میکنی تا منم بهت بگم دست مشت شده ات چه ویژگی های شخصیتی رو در موردت شفاف سازی میکنه.

 تست های تصویری چه از نوع شخصیت شناسی باشند چه از نوع هوش همگی آن ها باعث میشوند که ما به درک بهتر و شناخت بهتری از خودمون برسیم، برای همین هم اگرچه که این تست های بیشتر جنبه تفریح و سرگرمی برای ما دارند اما با انی حال ارزشمندند چون ذهن ما رو به چالش می کشند و تصویر شفاف تری از برخی از ابعاد و ویژگی های شخصیتی ما بهمون ارائه میدند. تست شخصیت شناسی

سوال:

بدن ما انعکاس دهنده ذهن ماست به همین خاطر هم زبان بدن از اهمیت بالایی برخوردار است و متخصصان زیادی بر روی این مسئله کار می کنند. با این تفاسیر باید انتظار آن را داشته باشید که  نوعی که شما دستتان را مشت می کنید اطلاعات جالبی را در مورد شما فاش کند. پس بدون این که خیلی روی این موضوع تمرکز کنید دستتان را مشت کنید. حالا به تصویر زیر نگاه کنید و بگویید دست مشت شده شما شبیه به کدام یک از دست های زیر می باشد.

تست شخصیت شناسی تصویری

پاسخ:

مشت شماره 1

اگر دستتان را شبیه به عکس شماره 1 مشت کرده اید احتمالا فردی آرام و خونسرد می باشید. از طرفی دیگر شما شنونده خوبی هستید و می توانید بین عقل و احساستان خوب قضاوت کنید به همین خاطر هم افراد تمایل زیادی دارند تا برای صحبت و مشورت به نزد شما بیایند. شما تلاش می کنید که آرامش زندگیتان را هیچ نوع استرسی از بین نبرد به همین خاطر هم یک رهبر واقعی هستید. می توانید خوب برنامه ریزی کنید و آینده نگری خوبی هم دارید. نکته دیگری که در رابطه با شما صدق می کند به ارتباطات اجتماعیتان معطوف می شود؛ در واقع شما از ارتباط با دوستان نزدیک و صمیمی خود لذت میبرید اما با انی حال ترجیح میدهید که زمان هایی رو در تنهایی خودتان بگذرانید.

مشت شماره 2

شما فرد سرحال و پرانرژی هستید که معمولا باعث نشاط بخشیدن به جمع میشود درواقع شما هرکاری انجام میدهید تا لبخند را به لب عزیزانتان بیاورید. از نشان دادن احساسات خود ابایی ندارید و به راحتی آن ها را با دیگران به اشتراک می گذارید. به همین خاطر هم گاها دیکتاتور به نظر میرسید چرا که در ابراز نظر خود تعلل به خرج نمی دهید. گاهی مواقع پیش می آید که افراد شما را سرسخت و محافظه کار توصیف کنند اما واقعیت این است که در زندگی خوب یاد گرفته اید که جز به خودتان نباید به کس دیگری تکیه کنید.

مشت شماره 3

اگر مشت شما شبیه به تصویر 3 است پس احتمالا بیشتر خصوصیات یک فرد درونگرا را دارید یعنی ترجیح میدهید احساسات و مهم ترین افکار و عقایدتان را برای خودتان نگه دارید و آنها را با دیگران به اشتراک نگذارید. شما عاشق وقت گذراندن در تنهایی هستید اما در همین حال ترجیح میدهید با برخی افراد که برای آن ها ارزش قائلید ر خلوت و به صورت فردی ملاقات داشته باشید. به علاوه این که احتمالا از خلاقیت بالایی هم برخوردارید. ممکن است در نگاه اول فردی خجالتی و ساکت به نظر برسید اما یک تلنگر کوچک کافی است تا شما را برافروخته کند.

اگر دوست داری هم تفریح کنی هم یکم خودت رو بشناسی صفحه تست و خودشناسی ما رو دنبال کن.

منبع:شایانیوز

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود