نشانه های علاقه مندی در مردان و زنان

0 3,849

دوست داشتن در مردان و زنان چه نشانه هایی دارد؟

برای پی بردن به علاقه ی یک زن یا یک مرد نسبت به خود باید به واکنش ها و رفتارهای آن فرد توجه نمایید و با شناخت علایم دوست داشتن و علاقه، رفتارهای طرف مقابل را بسنجید و از احساسات وی با خبر شوید.

فهمیدن علاقه یک فرد نسبت به خودتان کار سختی نیست فقط کافی است کمی به رفتارها او بیشتر توجه کنید. چشمان افراد خیلی چیزها را به شما می فهمانند برای پی بردن به علاقه یک به چشمان او توجه کنید. از نحوه ی نگاه کردن فرد و میزان ارتباط چشمی که با شما دارد می توان به علاقه او پی برد. در ادامه با نشانه ها و علایم دوست داشتن در مردان و زنان بیشتر آشنا خواهید شد.

علایم زنی که شما را دوست دارد

علایم دوست داشتن در مردان:

وقتی که شما با مردی در ارتباط هستید پی بردن به علاقه و دوست داشتن او کار چندان دشواری نیست اما زمانی که این ارتباط وجود ندارد و شما با مردی روبه رو هستید که کمی خجالتی است باید بیشتر به رفتارها و واکنش ها ی او توجه نمایید.

۱- تغییر در رفتار:

زمانی که مردی به شما علاقه دارد به محض دیدن شما رفتارهای او تغییر خواهد کرد و نحوه ی رفتار او با شما نسبت به دیگران متفاوت خواهد بود. اگر شما وارد جمع می شوید با دیدن شما رفتار خود را تغییر می دهد و شما متوجه این تغییر خواهید شد.این ویژگی یکی از علایم دوست داشتن در مردان است.

عشق و نشانه های آن

۲- طرز نگاه کردن:

مردی که به شما علاقه دارد از دور توجهش به شما می باشد و سعی می کند موقعیتی ایجاد کند که بیشتر در معرض دید او باشید و بیشتر با شما در ارتباط باشد. زمانی که در جمع دوستانه هستید تمام توجهش به سمت شما است. برای اینکه متوجه این علاقه از سمت او بشوید در زمان هایی که در جمع می خندید ناگهان به سمت او برگردید و متوجه خواهید شد که به شما نگاه می کند.

۳- ایجاد موقعیت های مختلف:

قبل از خارج شدن از مکان تمام تلاشش را می کند تا برای آخرین با شما روبه رو شود و دوباره با شما هم کلام شود. حتی اگر این مدت زمان خیلی کوتاه باشد. در مهمانی ها و یا دورهمی های مختلف سعی می کند مکانی را برای نشستن انتخاب کند که بیشتر شما را ببیند و راحت تر با شما ارتباط برقرار کند.

۴- شوخی کردن:

 یکی از نشانه های دوست داشتن در مردان این است که زمانی که شما در جمع هستید سعی می کند فضا را مفرح تر و شادتر کند و با شما یا جمع می کند و به واکنش شما نسبت به این موضوع توجه می کند و با این کار می خواهد توجه شما را جلب کند.

نشانه های عشق در مردان

۵- خیره شدن به شما:

یکی از علایمی که در مردان بسیار مورد توجه است و نشان دهنده ی علاقه ی آن فرد نسبت به شما می باشد خیره شدن به چشمان شما است یا در مواقعی که ناگهان به سمت او بر می گردید متوجه می شوید که به شما زل زده است.

۶- لبخند زدن:

مردی که به شما علاقه دارد با دیدن ناگهانی شما خوشحال می شود و لبخند می زند این لبخند در مردان غیر ارادی است و شما با کمی توجه به زبان بدنی او متوجه این موضوع خواهید شد.

علایم دوست داشتن در زنان:

زن ها نمی توانند به طور واضح علاقه ی خود را نسبت به مردی نشان دهند و به همین خاطر در این موضوع شرم و حیای بیشتری دارند. زنی که به شما علاقه دارد سعی می کند در موقعیت هایی که شما حاضر هستید حضور داشته باشد و به طور ناگهان سر راه شما قرار بگیرد.

۱- بیقراری:

یکی از علایم دوست داشتن در زنان این است که با دیدن شما دچار هیجان و بیقراری می شوند و به اصطلاح دستپاچه می شوند. این امر به نوعی یک پیام دوست داشتن می باشد.

نشانه های مردی که شما را دوست دارد

۲- صحبت درباره آینده:

زنانی که به مردی علاقه مند هستند با او بیشتر درباره آینده و اهدافش صحبت می کنند و سعی دارند اهداف و برنامه ریزی شما را برای آینده بدانند. کنجکاوی در این مورد نیز یکی از علایم دوست داشتن در زنان است.

۳-حرکات بدن:

یکی از علایمی که می توانید از طریق آن از علاقه یک زن نسبت به خود آگاه شوید حرکات بدنی او می باشد. این حرکات بدنی می تواند مرتب کردن خود و یا مرتب کردن موها باشد.

۴-حسادت:

زنانی که به شما علاقه دارند نسبت به سایر زن هایی که اطراف شما هستند حسادت می کنند و دوست ندارند که با آن ها در ارتباط باشید. زمانی که در جمع هستید و با زنان دیگر صحبت می کنید می توانید با توجه کردن به رفتارهای او متوجه این حسادت در او بشوید.

علایم دوست داشتن در مردان و زنان

حال که تا حدودی با علایم و نشانه های دوست داشتن جنس مخالف آشنا شدید، بهتر می توانید طرف مقابل را بشناسید و احساسات وی را جدی بگیرید. همچنین می توانید در بخش روانشناسی مجله نصرینو از دیگر اطلاعات مطرح شده در این زمینه دیدن نمایید.

 

منبع:آرگـــامـــگ

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود