شخصیت شناسی از طریق زبان بدن

0 3,934

شخصیت شناسی زبان بدن و فهمیدن شخصیت افراد از روی زبان و رازهای اصلی شخصیت شناسی زبان بدن و ترفندهایی موثر برای فهمیدن شخصیت افراد در نصرینو.

تکان خودن پاها یعنی درون فرد نیز بهم ریخته و شاید آشوب است ، تکان داده پاها می تواند نشان دهنده اضطراب، تحریک یا هر دو باشد.

فهمیدن شخصیت افراد از روی زبان بدن افراد

برای خواندن ذهن و احساسات افراد باید چه نکاتی را رعایت کنیم؟ برای شناخت ذهن و احساس افراد باید رازهای اصلی شخصیت شناسی زبان بدن مطلع باشیدهمانطور که در ادامه این بخش از شخصیت شناسی زبان بدن خواهیم گفت دست به سینه بودن می تواند نشان دهنده سرد بودن فرد به موضوع باشد ؛بالا انداختن شانه ها علامت جهانی برای ندانستن است. این کار دارای سه قسمت اصلی می باشد که شامل نمایش کف دست برای شان دادن اینکه چیزی در دست ها پنهان نیست، بالا انداختن شانه ها جهت حفاظت گلو از حمله و بالا انداخن ابرو که علامت جهانی احترام خاضعانه است.

رازهای اصلی شخصیت شناسی زبان بدن

کف دست نشانه چیست ؟

باز بودن کف دست، یک نمایشس از صداقت و درستکاری باستانی محسوب می شود. در دادگاه ها برای قسم خوردن و گفتن حقیقت کف یک دست روی قرآن و کف دست دیگر به سمت کسی قرار می گیرد که با او صحبت می شود ، باز بودن کف دست با مفاهیم حقیقت، درستکاری، وفاداری و فرمانبرداری تلفیق شده است.

خنده و چین و چروک دور چشم

چین و چروک کم در اطراف چشم به معنی یک لبخند مصنوعی است.
در صورت زدن خنده واقعی و از ته دل اطراف چشم چروک می شوند در غیر اینصورت یک لبخند مصنوعی را می بینید. در یک تحقیق ، محققان متوجه شدند که افراد به راحتی می توانند وانمود کنند که خوشحال هستند در صورتیکه شاید آنقدر ها هم نباشند ، پس چروک اطراف چشم لزوما به معنی خوشحالی فرد نیست.

بالا بردن ابروها اغلب نشان دهنده ناراحتی است

خانم سوزان کراوس استاد دانشگاه ماساچوست می گوید: بالا بودن ابروها می تواند نشان دهنده اضطراب، شگفت زدگی یا ترس باشد. با این تفاسیر اگر کسی با ابروهای بالا انداخته از مدل موی جدیدتان تمجید کرد، به نظرش شک کنید احتمالا صادقانه نیست.اگر ابروها چین نخورده باشد و به بالا نرفته باشد احتمالا فرد خیلی هم ناراحت نیست.

انگشت اشاره و دست مشت شده

زمانیکه یک فرد کف دستش را جمع می کند (به حالت مشت) و انگشت اشاره اش را بالا می گیرد به معنای نشان دادن تسلطش بر موضوع و اتفاقی است که پیرامون وی واقع شده؛ هر چند این حرکت همیشه هم مصداق چنین موضوعی نیست. اما در اکثر مواقع فرد با چنین حرکتی می خواهد نشان دهد که شنونده و طرف مقابل خود را شکست داده و بر اوضاع مسلط است. انگشتی که اشاره می کند یا دستی که مشت شده تلاشی برای نشان دادن سلطه گری است اگرچه همیشه بدین معنا نیست. وقتی دو نفر برای مدتی با هم هستند، حرکات و ژست های یکدیگر را می گیرند ، دلیل این کار رابطه ایی است که با طرف مقابل حس می کنید.

ارتباط چشمی نشانه علاقه است _ هم مثبت هم منفی

اگر شخص مقابل تان با چشمانی باز به شما خیره شده و خیره شدنش نامتعارف است احتمالا درحال دروغ گفتن می باشد. خیره شدن به یک غریبه می تواند به معنی ترس یا تهدید باشد اما خیره شدن به همسر می تواند یک دعوت جنسی را همراه خود داشته باشد.

دست هایی که به سمت بالا هستند نشان دهنده قدرت و دستیابی است

فردی که به عقب لم داده و آرام است احتمالا درحال کنترل خویش می باشد. در حقیقت تحقیقات نشان می دهد که حتی افرادی که به طور مادرزاد کور هستند هنگامی که در یک رقابت برنده می شوند دست ها را به شکل (وی باز میکنند) .اگر کسی مکررا در حال لمس دست با صورتش باشد احتمالا اضطراب دارد.

 بالا و پایین رفتن صدا

توناژ صدای افراد هم می تواند در جمع حرکت های بامفهوم زبان بدن بررسی می شود و این خود بخشی از راه های شناخت زبان بدن فرد است به این روش که اگر هنگام صحبت کردن با فردی متوجه شدید صدای او مرتب بالا می رود و پایین می آید به این معناست که فرد مقابل شما به موضوع گفت و گو علاقه مند است و با لذت آن را دنبال می کند.

اگر کسی همراه شما بخندد احتمالا به شما علاقمند است

نگه داشتن یک حالت راست و راه رفتن بصورت هدفمند چرخش و دست و ژست باز نشان دهنده رهبری یا این که در حال قانع کردن است، می باشد. داشتن یک لبخند خفیف همراه با تماس چشمی ممکن است تلاشی برای اغواگری باشد.اگر یک قسمت از صورت حرکت بیشتری از دیگری داشته باشد نشان دهنده احساسات غیر واقعی است.

تکان دادن و یا روی هم انداختن پاها

تکان خودن پاها یعنی درون فرد نیز بهم ریخته و شاید آشوب است ، تکان داده پاها می تواند نشان دهنده اضطراب، تحریک یا هر دو باشد. گذاشتن یک پا روی پای دیگر می تواند نشان دهنده مقاومت و کم احترامی است و در مذاکرات نشانه خوبی نمی باشد.

منبع : سایت نمناک

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود