معرفی 5 شامپوی مناسب موی چرب ایرانی

0 3,737

افرادی که دارای موهایی چرب هستند، مشکلات بیشتری را در فرایند نگهداری و رسیدگی به موهای خود تجربه می کنند. در صورتی که از شامپو مناسب موی چرب ایرانی باکیفیت برای شستشو موهای خود استفاده کنید، این عوارض به حداقل رسیده و از سلامت بهتری در خصوص موهای خود برخوردار خواهید شد.

در اینجا قصد داریم که 5 مورد از بهترین شامپوها مناسب موهای چرب را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

شامپو مناسب موی چرب ایرانی

شامپو نوعی شوینده است که می توان آن را براساس نیازهای مختلف تغذیه ای مو، غنی کرد. شامپو در ساده ترین شکل خود صرفا خاصیت پاک‌کنندگی مو و پوست سر را دارد اما با اضافه کردن ترکیبات مختلف، مثل انواع ویتامین و روغن‌های گیاهی می‌توان آن را تبدیل به یک محصول تاثیرگذارتر کرد تا مشکلات مربوط به مو، مثل ریزش، شوره، موخوره یا آسیب های ناشی از رنگ و دکلره را کاهش داد. در زیر ما چند نمونه از شامپوهایی که استفاده‌ی زیادی دارند را برای شما معرفی خواهیم کرد.

در میان برندهای ایرانی حوزه محصولات مراقبت و شستشوی موها، شامپوهای مناسب و موفقی برای موهای چرب وجود دارند. از این روی شما می توانید به راحتی یک شامپو مناسب موهای خود انتخاب کرده و با استفاده از آن در شستشوی روزانه موها، میزان چربی و مشکلات ناشی از آن را به حداقل برسانید.

برای انتخاب بهترین شامپو مناسب موی چرب ایرانی، باید دقت داشته باشید که شامپو ضمن حذف چربی های تار موها و پوست سر، دارای عصاره ها و ویتامین های لازم برای تقویت مو و پرپشتی و حجم دهی به آن باشد. به این صورت علاوه بر آن که چربی موها برطرف خواهد شد، پس از آن زیبایی و جذابیت بیشتری در خصوص آن را مشاهده خواهید کرد.

از یاد نبریم که موها بخش قابل توجهی از زیبایی افراد را برعهده داشته و باید برای سلامت و زیبایی آن ها، دقت و حوصله کافی به خرج داده شود.

شامپو سر از جمله شامپوهای برندهای ایرانی که برای موهای چرب مناسب هستند، می توان به موارد زیر اشاره داشت:

شامپو موهای چرب فولیکا

فولیکا از برندهای محبوب ایرانی است . شامپو بدن و شامپو مو فولیکا همیشه از بهترین ها بوده و با استفاده از شامپو موی چرب فولیکا، می توانید بهترین مراقبت از موهای خود را داشته باشید. شامپو کاهش چربی مو فولیکا، دارای ترکیبات سبومین در فرمولاسیون خود است. این ماده به کاهش تجمع چربی در پوست سر و همین طور کنترل ترشح بیشتر چربی کمک می کند. در صورتی که از شامپو ضدچربی موی فولیکا به طور منظم استفاده کنید، اثرگذاری آن را در کمترین زمان تجربه خواهید کرد.

به علاوه این شامپو موجب استحکام ریشه موها شده و به حجم دهی و پرپشتی آن ها نیز کمک خواهد کرد.

شامپو مخصوص موهای چرب اویدرم

یکی دیگر از برندهای مطرح شامپو اویدرم است. شامپو برای انواع موها اویدرم در سبد کالایی این برند ایرانی قرار دارد. برای افرادی که دارای موهایی چرب هستند نیز شامپو ویژه موهای چرب اویدرم، پیشنهاد می شود. این شامپو را با نام شامپو اویدرم مدل KerastemG می شناسیم. این شامپو نیز دارای فرمولاسیون مخصوص خود است که ترشح چربی از غدد پوست سر را به حداقل رسانده و به این شکل چربی موها را کنترل می کند.

با استفاده از شامپو اویدرم مدل KerastemG، ضمن رفع چربی ها، از ریزش موها جلوگیری شده و رشد بهتری نیز خواهند داشت. همین طور حالت چسبندگی موهای چرب، به کمک استفاده از این شامپو، برطرف می شود.

شامپو موهای چرب سریتا

سریتا از پرفروشترین برندهای بهداشتی ایران ایت. تنوع شامپوهای مو سریتا در بازار، باعث شده تا بتوان برای هر نوع و جنس مو و همین طور عارضه ها و مشکلات مختلف مربوط به آن ها، یک محصول متناسب انتخاب و خریداری کرد.

در میان محصولات برند سریتا، شامپو تقویت کننده و ضدریزش مخصوص موهای چرب این برند، دارای مزایای بسیاری است.

این شامپو ضمن آن که چربی اضافه موها را برطرف می کند، قدرت عالی در متوقف ساختن ریزش موها و تقویت ریشه دارد. شامپو ضدریزش و تقویت کننده موهای چرب سریتا، به افزایش خون رسانی در ریشه موها کمک کرده و با محکم کردن استحکام محل رویش موها، از ریزش بیشتر جلوگیری می کند. شما می توانید با اطمینان خاطر این شامپو را در روتین مراقبتی و بهداشت روزانه موهای خود قرار دهید.

شامپو سر

شامپو موهای چرب استم سل

این شامپو دارای ترکیب کاملا گیاهی بوده و هیچ گونه مواد شیمیایی در فرمولاسیون آن وجود ندارد. شی باتر، عصاره بابونه، عصاره آلوئه ورا، روغن زیتون و ویتامین B5 از جمله مواد به کار رفته در ترکیب این شامپو هستند. این شامپو کمک می کند تا چربی اضافی موها حذف شده و پس از هر بار استفاده، موهایی پرپشت و حجم گرفته خواهید داشت. به علاوه مشکل ریزش موهای چرب که اکثر افراد دارای این جنس مو، با آن دست به گریبان هستند؛ در روتین استفاده از شامپو ضدچربی موی استم سل، برطرف خواهد شد.

شامپو مای مناسب موهای چرب

در سبد محصولات برند مای نیز یک شامپوی حرفه ای برای موهای چرب عرضه شده است. این شامپو دارای مقادیر زیادی آلوئه ورا و لیمو بوده و برای موها و پوست سر چرب، عالی عمل می کند. قرار گرفتن دو ترکیب لیمو و آلوئه ورا، به طرزی باورنکردنی چربی موها را رفع کرده و رفته رفته در نقش یک ترکیب درمانی ظاهر می شود. این شامپو همین طور دارای خاصیت آبرسانی و رطوبت بخشی به موها بوده و موجب طراوت و شادابی بیشتر آن ها می شود.

با استفاده از شامپو موهای چرب برند ایرانی مای، ضمن تنظیم چربی پوست سر، موهای شما حجیم تر و درخشان تر خواهند شد.

کلام آخر

در صورتی که در زمان انتخاب بهترین شامپوی مناسب موی چرب ایرانی، دقت عمل کافی به خرج دهید؛ ضمن بهبود شرایط موهای خود، زیبایی و طراوت آن ها را نیز تضمین می کنید. استفاده از این شامپوها برخلاف صابون باعث خشکی پوست و بهم خوردن PH آن نشده و در بلند مدت افزایش لطافت و نرمی پوست بدنتان را به همراه خواهند آورد. با خرید شامپو بدن نه تنها پوست شما تمیز می‌شود بلکه به لطف معطر بودن اکثر این محصولات، احساس خوشایندتری نیز پیدا خواهید کرد. از این روی توصیه می کنیم که حتما هنگام خرید شامپو برای موهای چرب، اثرگذاری آن ها روی پوست بدن خود را نیز مد نظر قرار دهید.

منبع:سایت مه شو

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود