مدل های جدید مانتو اسپرت ۲۰۲۲ (معرفی جدیدترین مدل‌های مانتو اسپرت اینستاگرامی)

0 7,346

اینجا مدل های جدید مانتو اسپرت 2022 رو به همراه عکس بهتون معرفی کردیم. اگه دنبال مانتو اسپرت شیک و ارزون می‌گردی اینجا رو کلیک کن.

در این مقاله به بررسی ویژگی های مانتو اسپرت، مدل های جدید مانتو اسپرت 2022 – ۱۴۰۱ و استایل‌هایی که می‌توانید به‌ وسیله‌ی آن خلق کنید می‌پردازیم.

مانتو اسپرت
مانتو اسپرت کوتاه
مانتو اسپرت
مانتو اسپرت طرح دار 2022
مانتو اسپرت
مانتو اسپرت کژال
مانتو اسپرت
مانتو اسپرت کلوش
مانتو اسپرت
مانتوی بلند دخترانه

مانتو اسپرت دانشجویی

درحالی‌که در بیشتر نقاط دنیا واژه‌ Sport در فشن، به پوششی اطلاق می‌شود که به نوعی به ورزش مرتبط باشد؛ در فرهنگ عامیانه‌ی فارسی فعلی، این واژه نه فقط به آیتم‌های ورزشی، بلکه به پوشش هایی گفته می‌شود که در عین زیبایی ظاهری، ساده و راحت باشند، در محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند و کاربردی باشند.

از این تعریف برمی‌آید که مانتوی اسپرت، طراحی و دوخت ساده‌ای دارد و میتواند در موقعیت‌های مختلف مثل دانشگاه، خرید و یا دورهمی های دوستانه، گزینه‌ی مناسبی باشد.

مانتوهای اسپرت این روزها به واسطه‌ی ساده بودن طراحی لباس، داشتن زیپ یا دکمه در جلو، آستین های بلند ساده و عرض فیت لباس شناخته می‌شوند و از آنجایی که کاربرد روزانه دارند، داشتن جیب برای آن‌ها فاکتور مثبتی تلقی می‌شود.

جنس این نوع مانتو معمولا از بین پارچه‌های ویسکوز، کتان پیچ ، تریکو مانتویی و حتی جین انتخاب می‌شود و به همین دلیل، بیشترین کاربرد این مانتو در فصل های بهار و پاییز است.

مانتو اسپرت
مانتو  کبریتی
مانتو اسپرت
مانتو بلند 1401

مدل جدید مانتو اسپرت جلوبسته 1401

از اصلی‌ترین مدل های جدید مانتو اسپرت 2022 می‌توانیم مانتوهای جلوبسته‌ای را نام ببریم که به شکل یکسره و بدون دکمه یا زیپ طراحی می‌شوند. جنس این مانتو ها را در سال 1401 از لنین و الیاف طبیعی انتخاب می‌کنند که گزینه‌ی مناسبی برای 4فصل سال محسوب می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم این مانتوها را با دامن یا شلوارهای از بالاگشاد کوتاه بپوشید.

علاوه بر مانتوهای جلوباز که بسیار راحت به نظر می‌رسند، مانتوهای جلوبسته هم می‌توانند راحت، رها و شیک باشند. این مدل های جدید مانتو، معمولا آستین‌هایی کلوش یا کیمونویی دارند. پیشنهاد رادیومدا به خانم‌های شیک‌پوش، این آیتم خاص پشت بلند است که آستین‌های کلوش زیبایی دارد. این مانتو کوتاه می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای داشتن یک استایل منحصربه فرد برای خانم‌ها باشد (اگر قد نسبتا کوتاهی دارید، سعی کنید مانتو انتخابیتان تا حد ممکن اورسایز نباشد؛ زیرا شما را کوچک‌تر از اندازه واقعیتان نشان می‌دهد). برای داشتن یک استایل قابل قبول و مناسب می‌توانید با چنین مانتویی، کفش‌های راحتی یا اسنیکرز بپوشید؛ ولی اگر قد نسبتا کوتاهی دارید، شلوارتان را به رنگ مانتو انتخاب کنید تا کشیده و بلند به نظر برسید.

مانتو اسپرت
مانتوی کوتاه دخترانه
مانتو اسپرت
مانتوی چرم 2022
مانتو اسپرت
مانتو بلند زنانه
مانتو اسپرت
مانتوی ساده بلند
مانتو اسپرت
مانتو طرح دار دخترانه
مانتو اسپرت
مانتو بلند زنانه و دخترانه
مانتو اسپرت
مانتو طرح دار

مانتو اسپرت جلوباز

مانتوهای جلوباز به محض ورود به بازار مانتوهای شیک ایران توانستند جایگاه ویژه‌ای در بین بانوان ایرانی پیدا کنند. در چند سال اخیر با بالا رفتن میزان محبوبیت مانتوهای جلوباز، مدل‌های مختلف و زیبایی از آنها دوخته شده است که می‌توانند شما را در انواع استایل‌های متفاوت از کژوال تا مجلسی همراهی کنند. یکی از این مدل های جدید مانتو اسپرت، آیتم سه رنگ زیر با حاشیه‌های طلایی دور کمر می‌باشد که آستین‌های کلوش آن جذابیت و همچنین راحتی مانتو را دو برابر کرده است. آیا شلوارهای جین اولویت اول شما برای تکمیل استایلتان با مانتوهای جلوباز هستند؟ اگر پاسختان مثبت است، شلوارهای جین راسته، اسکینی، پاچه گشاد و مام استایل را با این مدل مانتو فراموش نکنید.

مانتو اسپرت
مانتو کوتاه اسپرتی دخترانه
شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود