زمستون باشه یا تابستون؛ با مانتو و پالتو کوتاه این مدل شلوار و بپوش!

انواع شلوار برای پالتو کوتاه

0 3,720

شلوار یکی از آیتم های اصلی پوشش است که تاثیرات زیادی در استایل شما می‌ گذارد، بنابراین باید مدل شلوار را متناسب با استایل خود انتخاب کنید.

شلوار یکی از آیتم های اصلی پوشش است که تاثیرات زیادی در استایل شما می‌ گذارد، بنابراین باید مدل شلوار را متناسب با استایل خود انتخاب کنید. یکی از نکاتی که باید هنگام انتخاب شلوار به آن دقت کرد سبک و مدل مانتو یا پالتو انتخابی شما است، زیرا سبک استایل کژوال و الگانت قطعا مثل هم نمی باشند و هر کدام از این سبک ها شلوارهای مختلفی را برای ست کردن می طلبند. دومین ویژگی ای که بر انتخاب نوع شلوار تاثیر می گذارد قد مانتو ای است که به تن دارید، برای مثال شلواری که برای مانتو کوتاه استفاده می شود با مانتو بلند متفاوت است. شلوارهای متنوع و فراوانی در بازار موجود هستند، به طوری که اگر برای خرید شلوار بدون آگاهی به بازار بروید، ممکن است اسم های نا آشنایی را بشنوید که باعث سردرگمی شما شود. در نتیجه قبل از خرید شلوار حتما اطلاع پیدا کنید که چه نوع شلواری برای شما و استایل تان مناسب است.

برای یک خانم شیک پوش اهمیت بسیاری دارد که با چه مدل شلواری در موقعیت های مختلف حضور پیدا می کند، زیرا او می داند این لباس روی استایل او تأثیر فوق العاده ای دارد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چند مدل شلوار جذاب برای پالتو کوتاه آشنا شوید.

شلوار (6)

شلوار (4)

شلوار دمپا بپوشید؛ قد بلند و خوش استایل به نظر بیایید

وقتی صحبت از پوشیدن مانتو یا پالتو کوتاه به میان می آید بهترین گزینه قطعا شلوار دمپا یا بوت کات است. این شلوارها از زانو هرچه به سمت پایین می روند گشادتر می شوند و قسمت دمپا آزادترین قسمت این شلوارها است. یکی از ویژگی هایی که این شلوارها را از دیگر شلوارها متمایز می کند این است که اگر این شلوارها را با کفش های پاشنه بلند به پا کنید و بگذارید دمپای شلوارتان کفش شما را بپوشاند باعث خطای دید می شوید و از دیدگاه افراد دیگر قد بلند و کشیده دیده می شوید. این شلوارها به دلیل مدلی که در دمپا دارند با مانتوهای بلند زیبا نخواهند شد بلکه ظاهر شما را شلخته نشان خواهند داد.

شلوار (2)

شلوار (8)

هم کژوال هم رسمی فرقی نمی کند شلوار اسکینی را انتخاب کنید

یکی از شلوارهایی که در تمام فصل ها با لباس های کوتاه به راحتی ست می شود و ترکیب زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد شلوار اسکینی و جذب است. فرقی نمی کند که در تابستان هستید یا زمستان و یا فرقی ندارد استایل انتخابی شما کژوال است یا کلاسیک، شما در هر حالی می توانید از یک شلوار اسکینی استفاده کنید با این تفاوت که وقتی آن را برای مثال با یک ترنچ کت کلاسیک ست می کنید بهتر است از کفش های پاشنه بلند استفاده کنید و اگر هم آن را با یک شکت یا دورس می پوشید حتما یک بوت چلسی به پا کنید.

شلوار (3)

شلوار (5)

شلوار مام استایل و کتونی بپوشید؛ اسپرت و شیک لباس به تن کنید

شلوار مام استایل شلواری فاق بلند است که کمر آن بالای ناف قرار می گیرد. برش این شلوار باعث می شود که پاهای شما کشیده تر بنظر برسند و از دیگر ویژگی های این شلوار می توان به حالت آزاد آن اشاره کرد. این شلوار اصلا جذب نیست و از قسمت بالای شلوار آزاد و هرچه به سمت پایین می آید تنگ تر می شود درواقع می توان گفت حالت مخروطی دارد. اگی می خواهید یک استایل کژوال را با کتونی تجربه کنید و مانتو انتخاب شما هم قد کوتاهی دارد بهترین گزینه برای شما یک شلوار مام استایل است.

شلوار

شلوار (7)

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود