لباس هایی که در تابستان نیاز دارید

0 3,817

کمد کپسولی تابستانی و لباس‌هایی که به آن نیاز دارید

آیا کمد کپسولی تابستانی شما برای فصل جدید آماده است؟ همان طور که می‌دانید تابستان در راه است و با شروع این فصل ما پیش از هر چیز دیگر به تغییر لباس و هماهنگ کردن لباس‌ها با شرایط جدید نیاز داریم. کمد کپسولی یکی از روش‌های جدید برای سازماندهی و انتخاب لباس‌ها است که در آن شما با کمترین تعداد لباس می‌توانید ترکیب‌های متنوعی برای لباس پوشیدن به وجود آورید. با توجه به تغییر شرایط آب و هوایی شما برای هر فصل به یک کمد کپسولی متفاوت نیاز دارید و کمد کپسولی تابستانی نیز شرایط خاص خود را دارد و لباس‌های خاصی  باید در آن وجود داشته باشد. بدون شک لباس‌های تابستانی بسیار متنوع هستند و تصمیم برای این که کدام لباس باید در کمد کپسولی تابستانی وجود داشته باشد یا خیر کمی پیچیده است. اما نگران نباشید، در این مقاله اختصاصی از نصرینو ما به شما خواهیم گفت که برای کمد کپسولی تابستانی خود به چه لباس‌هایی نیاز دارید و این لباس‌ها را در چه موقعیت‌هایی می‌توانید بپوشید.

شلوار جین سفید

شلوار جین جایگاه خاص و مهمی در استایل زنانه دارد و طبیعی است که در فصل تابستان هم بخواهیم این شلوارهای راحت و بادوام را در استایل خود جا دهیم. اما رنگ‌های معمول مثل آبی تیره و خاکستری و مشکی برای استایل تابستانی چندان مناسب نیستند ولی در عوض رنگ سفید یک رنگ خنک و تابستانی است که تطبیق پذیری خوبی هم دارد. حتی کسانی که به پوشیدن شلوارهای سفید عادت ندارند با امتحان کردن این شلوارها خواهند دید که یک شلوار جین سفید بهترین انتخاب برای کمد کپسولی تابستانی است. بهتر است بدانید که این شلوارها مخصوص تابستان نیستند و شما در فصل پاییز و زمستان هم می‌توانید آن‌ها را بپوشید. شلوارهای جین سفید تنوع مدل بالایی هم دارند و شما طبق فرم اندام و سلیقه خود می‌توانید سراغ شلوارهای سفید جین تنگ، گشاد، راسته یا دمپا گشادد بروید. اما نکته مهم و کلیدی درباره شلوار جین سفید، نگهداری درست از آن است. شلوار جین سفید به سرعت لک می‌شود و تغییر رنگ می‌دهد به همین دلیل باید از شلوارهای جین درست مراقبت کنید و تا حد ممکن از کثیف شدن آن‌ها جلوگیری کنید. بهتر است شلوار جین را از جنسی مقاوم و قابل شستشو انتخاب کنید و دقت کنید که حتما امکان استفاده از سفیدکننده برای آن وجود داشته باشد تا بتوانید شلوار را تمیز و نو نگه دارید چون پوشیدن شلوار کثیف و لک شده از اشتباهات مد به شمار می‌رود و تحت هیچ شرایطی شما را شیک پوش و جذاب نخواهد کرد.

کمد کپسولی تابستانی کمد کپسولی تابستانی

یک کت نازک برای کمد کپسولی تابستانی

در برخی مناطق در فصل تابستان هم ممکن است هوا خنک شود و این احتمال به خصوص در شب‌ها وجود دارد. پس اگر نمی‌خواهید دچار سرماخوردگی‌های آزاردهنده تابستانی شوید توصیه می‌کنیم یک پوشش مناسب روی لباس‌های اصلی خود در نظر داشته باشید. واضح است که پوشیدن کت و کاپشن ضخیم در تابستان قابل قبول نیست اما یک کت نازک و زیبا که استایلی ظریف و ساده دارد می‌تواند پوشش مناسبی برای این شرایط باشد. این کت نازک را می‌توانید ساده و یا طرح‌دار انتخاب کنید اما همیشه لباسی را که روی آن این کت را می‌پوشید در نظر داشته باشید تا تعادل استایل شما بر هم نخورد. به این ترتیب می‌توانید مانتوی نازکی را به عنوان پوشش خود انتخاب کنید و نگران عرق کردن و سرما خوردن در هوای نامتعادل این فصل نباشید.

کمد کپسولی تابستانی کمد کپسولی تابستانی

تیشرت سفید

وقتی صحبت از فصل تابستان می‌شود همه به لباس‌های روشن و نازک به خصوص در رنگ سفید فکر می‌کنند. رنگ سفید بهترین رنگ برای لباس در هوای گرم است چون نور خورشید را به خود جذب نمی‌کند و بدن شما را گرم نمی‌کند. یک تیشرت سفید بهترین گزینه برای استایل تابستانی است و این لباس می‌تواند بخش اصلی استایل روزمره و خانگی شما را در این فصل تشکیل دهد. رنگ سفید یک رنگ خنثی و تطبیق پذیر است و شما با هر رنگ لباسی می‌توانید آن را هماهنگ کنید و از آن به عنوان لایه زیرین لباس‌های خود استفاده کنید. البته سعی کنید تیشرت سفید را با ضخامت کافی انتخاب کنید تا زیر آن مشخص نباشد. تیشرت سفید را ترجیحا از جنس نخ انتخاب کنید چون الیاف نخی و پنبه‌ای تعریق کامل دارند و احساس گرما را در بدن شما به حداقل می‌رسانند در حالی که الیاف مصنوعی این ویژگی را ندارند و باعث تعریق زیاد بدن و بو گرفتن بدن شما می‌شوند.

کمد کپسولی تابستانی کمد کپسولی تابستانی

مانتوی کتان برای کمد کپسولی تابستانی

همه خانم‌ها در فصل تابستان به یک مانتوی خنک نیاز دارند تا احساس گرما نکنند و بتوانند به راحتی به فعالیت‌های خود بپردازند. دو فاکتور در خنک بودن مانتو نقش دارد، جنس و رنگ. جنس مانتو باید طوری باشد که باعث تعریق نشود و حرارت را به خوبی از خود عبور دهد. معمولا مانتوهایی که از جنس کتان و نخ باشند اثر خنک کنندگی خوبی دارند اما جنس کتان در مقابل چروک شدن نسبت به نخ مقاوم‌تر است و برای مانتو انتخاب مناسب‌تری است. فاکتور دوم رنگ مانتو است، سعی کنید در کمد کپسولی تابستانی سراغ مانتوهای تیره و مشکی نروید چون این مانتوها نه تنها باعث گرم شدن بدن می‌شود بلکه لکه سفید دئودورانت هم به شدت روی آن‌ها مشخص می‌شود. مانتوهای روشن طرح‌دار مثل چهارخانه و راه راه که رنگ‌هایی مثل سفید و خاکستری روشن و آبی و … در آن به کار رفته باشد بهترین گزینه برای پوشیدن در فصل تابستان است.

کمد کپسولی تابستانی کمد کپسولی تابستانی

صندل برای کمد کپسولی تابستانی

کفش‌ها همیشه یکی از بخش‌های اساسی استایل را تشکیل می‌دهند و در مورد کمد کپسولی تابستانی نیز این اصل به خوبی صدق می‌کند. شما برای فصل تابستان به کفشی نیاز دارید که خنک باشد و پاهای شما را از تعریق و بو گرفتن حفظ کند. صندل تابستانی یک انتخاب کلاسیک برای فصل تابستان است و اصولا برای همین منظور طراحی شده است. این روزها صندل‌های مدل جدید تنوع بسیار زیادی دارند و مدل‌های جذاب و مختلفی در میان آن‌ها مشاهده می‌شود و از مدل‌های خسته کننده با استایل مردانه خبری نیست. بنابراین شما می‌توانید یک صندل تابستانی ظریف و زیبا مطابق سلیقه خود تهیه کرده و به کمد کپسولی تابستانی خود اضافه کنید.

کمد کپسولی تابستانی کمد کپسولی تابستانی

کفش کتانی سفید

واضح است که همیشه نمی‌توان صندل پوشید، گاهی ممکن است هوا در تابستان بارانی شود یا شما به یک کفش راحت و مناسب برای پیاده روی نیاز داشته باشید. در این شرایط یک جفت کفش کتانی سفید ساده همان چیزی است که به آن نیاز دارید. البته کفش‌ها کتانی مدل‌ها و رنگ‌های متفاوت و متنوعی دارند اما کفشی که قابلیت قرار گرفتن در کمد کپسولی تابستانی را دارد باید سفید و ساده باشد. کفش کتانی سفید ساده با هر نوع لباسی هماهنگ است و به خصوص با شلوار سفید جین شما ترکیب بسیار زیبایی به وجود می‌آورد. پس بهتر است به جای کتانی‌های رنگی و طرح‌دار سراغ مدل‌های ساده بروید چون این مدل کلاسیک‌ترین و تطبیق پذیرترین انتخاب پیش روی شما است.

کمد کپسولی تابستانی کمد کپسولی تابستانی

کیف زنبیلی برای کمد کپسولی تابستانی

هر استایل زنانه‌ای بدون کیف کامل نیست و کیف زنانه نقش مهمی را در این استایل بازی می‌کند کیف جزو اکسسوری‌هایی است که می‌توان آن را بر اساس ترند انتخاب کرد و به استایل روزمره تنوع و جذابیت بیشتری بخشید. اگر قصد دارید کمد کپسولی تابستانی خود را برای امسال بسازید توصیه می‌کنیم سراغ جدیدترین مدل کیف‌های زنانه تابستانی یعنی کیف‌های سبدی و زنبیلی بروید. این کیف‌ها حال و هوایی کاملا تابستاین دارند و برای یک گردش روزمره در شهر و بیرون شهر بهترین گزینه به شمار می‌روند. این کیف‌ها معمولا به اندازه کافی جادار هستند و شما می‌توانید همه وسایل ضروری خود را در آن جا دهید. البته در مورد رنگ کیف شما آزادی انتخاب دارید و می‌توانید سراغ رنگ‌های خنثی و ملایم یا رنگ‌های روشن و تند بروید.

کمد کپسولی تابستانی کمد کپسولی تابستانی

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در نصرینو شاخه اصول شیک پوشی مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: WhoWhatWear

منبع:مــجله قـــرمز

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود