آدرس پارک ارم مشهد

1 5,391

پارک ارم مشهد از پر بازدیدترین پارک های استان خراسان رضوی است وسعت آن به 7500متر می رسد،این پارک از آب نمای بسیار زیبا ودرخت ها و دریاچه نیز برخوردار بوده است

پارک ارم مشهد یکی از جاذبه های معروف این شهر می باشد که گردشگران بسیاری برای تفریح به آن مراجعه می کنند؛ برای دسترسی به این جاذبه باید از آدرس پارک ارم مشهد مطلع باشید، در این بخش از سایت لحظه آخر علاوه بر معرفی این پارک اطلاعاتی در رابطه با آدرس پارک ارم مشهد و راه های دسترسی به آن در اختیار گردشگران تور مشهد قرار دهیم، بنابراین اگر قصد سفر به مشهد و بازدید از این پارک را دارید در ادامه این بخش با ما همراه باشید.

معرفی پارک ارم مشهد:

پارک ارم مشهد به تازگی و در سال 1386 به منظور ارائه خدمات تفریحی به مردم مشهد و همچنین گردشگران این شهر افتتاح شد و امروز یکی از محبوب ترین پارک های موجود در مشهد به شمار می آید. این پارک زیبا مملوء از مناظر طبیعی بسیار زیبا و همچنین برکه و آبنما می باشد که بازدید از آن ها می تواند آرامش بسیاری را به گردشگران القا کند.
خوب است بدانید که پارک ارم مشهد بخش های مختلفی دارد که عبارتند از پارک بانوان، زمین فوتبال، باشگاه ورزشی، مرکز کرایه دوچرخه، زمین بازی کودکان، فرهنگسرا و غیره.
وجود بخش های متعدد و امکانات رفاهی بسیار در این پارک ارم، این پارک را به مکانی مناسب برای تفریح های خانوادگی تبدیل کرده است و در صورت بازدید از این پارک خواهید دید که تعداد زیادی از خانواده های مشهدی و گردشگران این شهر در این پارک مشغول برگزاری پیک نیک و تفریح هستند.
اگر از علاقمندان به هیجان هستید باید بدانید که در این پارک یک شهربازی مجهز وجود دارد که گردشگران تور مشهد می توانند در این شهربازی لحظات بسیار شاد و مهیجی را سپری کنند.
گردشگران تور مشهد باید بدانند که این پارک همه روزه از 6:00 تا 23:55 باز بوده و گردشگران در بازه زمانی مذکور می توانند به این پارک مراجعه کرده و به تفریح در آن بپردازند.
راه های دسترسی و آدرس پارک ارم مشهد:
این پارک زیبا در جنوب شرقی مشهد واقع شده است و حدود 10 کیلومتر با حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله دارد و گردشگران می توانند از طریق بلوار آوینی و اتوبان بابا نظر به این پارک دسترسی داشته باشند.
آدرس پارک ارم مشهد: مشهد، گلشهر، بلوار شهید آوینی، خیابان پنج تن، پنج تن ۴۵، پارک ارم

 

منبع:لحظه آخر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
1 نظر
  1. محسن می‌گوید

    عکس اول و دوم هیچ کدام ربطی به پارک ارم مشهد ندارند خانه من به پارک نزدیک است شهربازی هم کوچک است و فان فار هم ندارد در اینترنت گشتم فهمیدم شما عکس های پارک ارم تهران را به جای پارک ارم مشهد گذاشته اید.

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود