زندگی خصوصی خاطره اسدی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 597

خاطره اسدی (زاده ۷ مهر ۱۳۶۲، تهران) بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر ایران است.

بیوگرافی خاطره اسدی

خاطره اسدی (زاده ۷ مهر ۱۳۶۲، تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه هنر و معماری دانشگاه آزاد در سال 86 می باشد، دوره بازیگری را در مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما در سال 81 گذرانده است.

تصویر

کلاس بازیگری

خاطره اسدی در حدود 14 سالگی به کلاس های بازیگری صدا و سیما رفت و از آنجا به بعد این حرفه برایش جدی شد. در همان زمان دوره های این کلاس را گذراند و در سال 1381 هم در دانشگاه هنر و معماری در همین رشته ادامه تحصیل داد. وی از همان دوران کودکی به کارهای هنری علاقه مند بوده و فعالیتهایی مانند نقاشی و سفاگری و… را انجام می داده است.

شروع فعالیت

خاطره اسدی بازیگر جوانی است که از اوایل دهه 80 در سینما و تلویزیون فعالیت می کند. خاطره اسدی فعالیت حرفه ای خود را با بازی در فیلم سینمایی “دیشب باباتو دیدم آیدا” به کارگردانی رسول صدر عاملی آغاز کرد. بازی در فیلم های سینمایی “شبانه روز”، “برف روی شیروانی داغ”، “هفت دقیقه تا پاییز” و… از دیگر فعالیت های این بازیگر است.

تصویر

مخالفت پدر خاطره اسدی با بازیگر شدن او

او گفته اسـت: اصولا پدرم خیلی اینکار را دوست ندارد ولی همین حالا هم چیز خاصی درباره آن نمی گوید. ضمن این کـه مـن هم آن چنان پر کار نیستم کـه بخواهد حساسیت برانگیز شود. وقتی برای بازی در فیلم «آیدا» انتخاب شدم، پدرم اجازه حضورم در سینما را نمی دادند. برای بازی در فیلم «آیدا» انتخاب شدم، پدرم اجازه حضورم در سینما را نمی دادند، بعد آقای صدرعاملی با پدرم صحبت کردند و هنوز هم نمی دانم در آن یکی دو ساعت چه اتفاقاتی در آن اتاق افتاد که پدرم راضی شدند ! پدرم گارد عجیبی داشتند.

تصویر

نقش های منفی

او گفته اسـت: مـن عاشق ضدقهرمان و نقش هاي منفی هستم اما همیشه بـه مـن گفته اند چهره ات معصوم اسـت و این نقش ها بـه صورتت نمی خورد! تا چند سال پیش با این مسئله مشکل داشتم ولی همین حالا چند وقتی می شود کـه دیگر آن هم حل شده اسـت.

بازیگران محبوب

شخصا بازی شهاب حسینی، مهتاب کرامتی، لیلا حاتمی، هانیه توسلی، رویا نونهالی و ویشکا آسایش را می پسندم. اینها بازیگران محبوب من هستند.

تصویر

کم کاری

هیچ وقت به اینکه خیلی دیده شوم و رقابت کنم و … فکر نکردم و برایم مهم نبوده. شهرت اولویت آخرم است. مشکلی که من در شروع کارم داشتم این بود که خیلی آرمان گرا بودم، حالا نمی دانم علتش چه می تواند باشد شاید تأثیر ماه تولدم است.

تهیه کنندگی

«بشین عزیزم» اولین تجربه تهیه کنندگی خاطره اسدی است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است:مهتاب در شب تولد بردیا پسربچه اش، جشن کوچکی در کافه ای در مرکز شهر ترتیب داده است، اما با ورود خسرو پدر بردیا، جشن تولد رنگ و بویی عجیب می گیرد.در فیلم کوتاه «بشین عزیزم» سعید چنگیزیان و بهاره کیان افشار به ایفای نقش پرداخته اند.

تصویر

ورزش کردن

من ورزش هم می کنم هر وقت بخوابم صبح نیم ساعت زودتر بیدار می شوم و ورزش می کنم. چون به نظرم ورزش جدای اینکه برای سلامت و کارم واجب است باعث نشاط و سرحالی ام می شود.

ازدواج

خاطره اسدی ازدواج نکرده و مجرد می باشد البته مدتی خبری مبنی بر ازدواج شهرام حقیقت دوست و خاطره اسدی منتشر شد که در پی دیده شدن این دو هنرمند در محافل و مجامع به صورت همزمان و نشستن آنها در کنار یکدیگر بود. در صورتیکه هرگز این خبر نه از سوی خاطره اسدی و نه از سوی شهرام حقیقت دوست تایید نشد و مانند بسیاری از شایعات دیگر به دست فراموشی سپرده شد.

تصویر

بازیگر بی حاشیه

خاطره اسدی بازیگر جوان کشورمان رو کمتر در رسانه ها خبری ازش می شنویم و اصولا آدم کم حاشیه یا می توان گفت بی حاشیه هست او در حالی در اتوبان صیاد شیرازی تهران ماشینش چپ کرد و از آن حادثه جان سالم به در برد ولی باز هم در صدر اخبار رسانه ها قرار نگرفت چون معتقد است که بازیگر باید بتواند با اخبار حرفه در اوج باشد نه با حاشیه.

اینستاگرام خاطره اسدی

instagram // khatereh_asadi

تصویر

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود